progemm 16.10.2010 14:05:06 | |
---|
Huomentapa, Tyhmä mutta sitäkin tärkeämpi kymysys teille Mac kokeneneille ja muutenkin viisaammille. Eli tuo I7 prossu, onko tuo nyt Dual core vai sinkku, kun applestoressa ei lue tuosta. (En ainakaan löytänyt) Ja jos on tupla, niin onko se verrattain parempi kuin esim. Intel 3GHz 2 Duo core Tarkoitus hankkia helmi/maliskuussa seuraavanlainen paketti: Macbook Pro 15" 2.66GHz Intel Core i7 8GB 1066MHz DDR3 SDRAM - 2x4GB 500GB Serial ATA Drive @ 7200 rpm SuperDrive 8x (DVD_R DL/DVD_RW/CD-RW) MacBook Pro 15-inch Hi-Res Glossy Widescreen Display Backlit Keyboard (Finnish) & User's Guide (Finnish) Final Cut Express preinstalled Mini DisplayPort to DVI Adapter Mini DisplayPort to VGA Adapter Tämä tietysti pyhitettynä vain nauhoitus/miksaus käyttöön. carpe diem!
Chester you are not singing your drumfills! |
JPQ 16.10.2010 14:12:32 (muokattu 16.10.2010 14:18:36) | |
---|
Laajan musiikkityylien kirjon edustaja. Tähän asti kehutuin kappale musiikki näytteessä download linkkinä. Ehkäpä toinen puolisko tyylistäni jota eniten edustan. |
progemm 16.10.2010 14:25:09 | |
---|
Kiitokset, oishan sitä tosiaan voinu Intelin sivuiltakin katsoa. Pää.... :) carpe diem!
Chester you are not singing your drumfills! |
JPQ 16.10.2010 14:58:25 | |
---|
progemm: Kiitokset, oishan sitä tosiaan voinu Intelin sivuiltakin katsoa. Pää.... :) ei se mitään kun muakin kiinnosti. ps. miksikö joskus kuitenkin on aika päivittää. ja ihan kiva auttaa. ps. prossu tehovertailuun en ole löytänyt kyllä mitään fiksua keinoa hjoka kattaisi kaikki mallit. Laajan musiikkityylien kirjon edustaja. Tähän asti kehutuin kappale musiikki näytteessä download linkkinä. Ehkäpä toinen puolisko tyylistäni jota eniten edustan. |
sami_sumea 16.10.2010 16:21:09 | |
---|
http://www.soundreel.com |
JPQ 16.10.2010 19:56:51 (muokattu 16.10.2010 20:05:59) | |
---|
Mitens tuo external instrument toimii logicissa ? sain kuten pitikin audion kuulumaan rautasynasta näin tein audioraidan ja midi raidan joka ohjaa sitä luulin että external instrument on "klimppi" jossa molemmat samassa näemmä ei. Näemmä vaatii audiooraidan rinnalleen hyvä näinkin. ps. prossu vertailu ei oo lainkaan kattava tiettyä vanhemmat uupuu... ja olis kiva verrata siis vaikka tuota 15tuuman mac proota tähän mac miniini. Laajan musiikkityylien kirjon edustaja. Tähän asti kehutuin kappale musiikki näytteessä download linkkinä. Ehkäpä toinen puolisko tyylistäni jota eniten edustan. |
Aki 17.10.2010 00:39:50 | |
---|
JPQ: prossu tehovertailuun en ole löytänyt kyllä mitään fiksua keinoa hjoka kattaisi kaikki mallit. Geekbenchistä mä olen kuikuillut. Testiohjelman voi myös ladata koneellensa ja itsekin lähettää testituloksensa. Mun edellinen MacBook antoi jotain 2100, nykyinen yli 5000. http://browse.geekbench.ca/ ..."todettiin niitten keinosellaisten ulkoavaruus juttujen olevan parempia tai ainakin melkein yhtä hyviä"...
-Les Fender, 2010 |
JPQ 17.10.2010 05:14:45 | |
---|
Aki: Geekbenchistä mä olen kuikuillut. Testiohjelman voi myös ladata koneellensa ja itsekin lähettää testituloksensa. Mun edellinen MacBook antoi jotain 2100, nykyinen yli 5000. http://browse.geekbench.ca/ mun mac mini antoi jotain 3500. ja sitä endeltäny pc muistelen noin 2500. tehoero on vaan käytännössä uskomaton mäkin hyväksi siis en tiedä miten tuo pc niin tahmea olikaan... Laajan musiikkityylien kirjon edustaja. Tähän asti kehutuin kappale musiikki näytteessä download linkkinä. Ehkäpä toinen puolisko tyylistäni jota eniten edustan. |
Renki 17.10.2010 21:55:41 | |
---|
Ois taas logic-pulmaa. Oon tässä nyt sämplännyt rumpuja ja olisi kiva jos joku voisi valaista minua, että soittaako joku näppäinkomento valitun sektion alusta. Transferistahan toi nappula löytyy, mutta kun on vaikeaa editoinnin välissä käydä aina nappaamassa sieltä? http://www.djemberenki.com/ |
Grugi 20.10.2010 21:34:17 | |
---|
Jotkut varmaa kattoivatkin tota Applen julkistusta ja ihan hyviä juttuja Garagebandiin ovat lisänneet, Groove Matching, Flex Time, Lisää efektejä, Oppimateriaalia jne. Tilaukseenhan tuo menee heti kun vaan Apple Store saa päivitykset loppuun. SDMF |
Aki 20.10.2010 23:33:16 | |
---|
Grugi: Jotkut varmaa kattoivatkin tota Applen julistusta Joo, katsoin juuri. iMovie-päivitykseen olen todella pettynyt. GarageBandinkaan päivitykset eivät kuulostaneet merkittäviltä. $49 (=49€?) tuntuu aika korkealta hinnalta noin pienestä päivityskokonaisuudesta, iWeb ja iDVD ovat samat vanhat versiot. Jellona sen sijaan vaikuttaa kovin lupaavalta, odotan ensi kesää innolla. Mutta kuka tekee kotielokuvistaan trailereita? Ja miksi? ..."todettiin niitten keinosellaisten ulkoavaruus juttujen olevan parempia tai ainakin melkein yhtä hyviä"...
-Les Fender, 2010 |
Renki 20.10.2010 23:38:47 | |
---|
Mitäs kun pitäisi löytää sellainen ohjelma, jolla saisi helposti luupattua videotaltionnista pätkiä kuvineen äänineen. Ihanne ois varmaan vähän samantapainen säätö kuin Logicin maalattava palkki ylälaidassa, mutta muunlainenkin tietty käy. Kappaleiden opetteluun sitä käyttäisin... http://www.djemberenki.com/ |
Aki 21.10.2010 00:07:41 (muokattu 21.10.2010 00:15:58) | |
---|
Renki: Mitäs kun pitäisi löytää sellainen ohjelma, jolla saisi helposti luupattua videotaltionnista pätkiä kuvineen äänineen. Eikös toi onnistu ihan Quicktime Playerilla? Tai MPEG Streamclipillä? Edit: Taiskin vaatia Quicktime Pro:n. Edit2: Eiku onnistuu: - Klikkaa Quicktime Playerissä Export/Trim-kuvaketta ja valitse "Trim"... - Valitse haluamasi alue. - Paina  + L Quicktime luuppaa valitsemaasi aluetta. Varo ettet tallenna trimmattua videota vanhan päälle. ..."todettiin niitten keinosellaisten ulkoavaruus juttujen olevan parempia tai ainakin melkein yhtä hyviä"...
-Les Fender, 2010 |
Renki 21.10.2010 00:26:34 | |
---|
Kiitos. Täytyykin heti kokeilla. http://www.djemberenki.com/ |
"Kaikki jotka soittavat bassoviulua tai pasuunaa, ovat useimmiten neuvottomia." -Anton Tsehov, Romaani bassoviulusta |
Grugi 21.10.2010 20:11:56 | |
---|
SDMF |
JPQ 21.10.2010 21:33:40 | |
---|
Laajan musiikkityylien kirjon edustaja. Tähän asti kehutuin kappale musiikki näytteessä download linkkinä. Ehkäpä toinen puolisko tyylistäni jota eniten edustan. |
jjsound 22.10.2010 20:49:14 | |
---|
"No mitäpä sitä ei basisti rahaa vastaan tekisi..." |
JudeJude 28.10.2010 16:40:59 | |
---|
jjsound: Saako tuon voimakkuutta säädettyä? Aika hiljainen on Ei vissiin saa. "Kaikki jotka soittavat bassoviulua tai pasuunaa, ovat useimmiten neuvottomia." -Anton Tsehov, Romaani bassoviulusta |
JPQ 29.10.2010 13:10:37 | |
---|
JudeJude: Ei vissiin saa. Katselin minäkin ei minustakaan. Laajan musiikkityylien kirjon edustaja. Tähän asti kehutuin kappale musiikki näytteessä download linkkinä. Ehkäpä toinen puolisko tyylistäni jota eniten edustan. |