Muusikoiden.net
23.04.2024
 

Studiotyöskentely »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: behringer 2030 hajalla!
1
kale1
20.10.2010 21:04:11
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

eli kyseinen aktiivi kaiutin pari löytyy mulla ja toiminu hyvin koko tämän noin kolme vuotta mitä on mulla ollu.mutta nyt tuli sellainen vika toiseen kaiuttimeen että kun pistän virrat päälle niin kartio liikkuu,poksuu ja rätisee.siis vaikka en edes kuuntele niillä musiikkia! ja kun kuuntelen niin äänen laatu huono.onks kellää samanlaisia kokemuksia? onko korjattavissa tämmöinen vika vai mitä pitäis tehdä?
 
jurpontor
21.10.2010 11:04:06
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Oisko ihan virtalähteen konkat. Ne voivat aiheuttaa tollasta. Paukkuuko samallai inputista huolimatta, ja paukkuuko vaikka ei ois piuhaa kiinni ensinkään?
 
"Te ette osaa." -- Tattarisuon konttorin katsastusmies
kale1
21.10.2010 14:33:51
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

joo,vaikka ottaa piuhan irti niin paukkuu
 
Sax-pappa
21.10.2010 14:41:07
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

kale1: eli kyseinen aktiivi kaiutin pari löytyy mulla ja toiminu hyvin koko tämän noin kolme vuotta mitä on mulla ollu.mutta nyt tuli sellainen vika toiseen kaiuttimeen että kun pistän virrat päälle niin kartio liikkuu,poksuu ja rätisee.siis vaikka en edes kuuntele niillä musiikkia! ja kun kuuntelen niin äänen laatu huono.onks kellää samanlaisia kokemuksia? onko korjattavissa tämmöinen vika vai mitä pitäis tehdä?
 
Kuulostaa siltä, että on joko huono juotos tai vuotava konkka. Korjattavissa on ja täytyy viedä osaavalle korjaajalle.
 
kale1
21.10.2010 15:04:24
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

soundatasta muistaakseni ostin nää.katsoin just niitten kotisivuilta että tekeevät kyl huoltoa laitteille.täytyy varmaan soittaa sinne ja kysellä vähän korjaus kustannuksia.pakko toi kyl saada kuntoon kun just pari biisi projektia kesken
 
tmuikku
21.10.2010 15:37:42 (muokattu 21.10.2010 15:38:01)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

kale1: soundatasta muistaakseni ostin nää.katsoin just niitten kotisivuilta että tekeevät kyl huoltoa laitteille.täytyy varmaan soittaa sinne ja kysellä vähän korjaus kustannuksia.pakko toi kyl saada kuntoon kun just pari biisi projektia kesken
 
Soundata meni konkurssiin aiemmin syksyllä... Ehkä he kuitenkin osaavat neuvoa minne sun täytyy soittaa.
 
Jos takuu on jo ohi, kannattanee viedä jonnekin TV / radio huoltoon.
 
kale1
21.10.2010 19:59:08
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

soundatan kotisivut viel näköjään oli toiminnassa.harmi kun menny konkkaan.hyvä paikka oli ja asiallista palvelua oon sieltä saanu.no,kyllä niitä korjaus paikkoja varmaan täällä pääkaupunki seudulla on jonne voin tuon kaiuttimen viedä
 
kale1
21.10.2010 20:00:50
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

joo, takuu on ohi.vois vaikka soittaa sinne jos osaisivat neuvoa.näköjään viel jotain toimintaa siel viel on
 
Jaava
21.10.2010 20:18:14
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

joo, takuu on ohi.vois vaikka soittaa sinne jos osaisivat neuvoa.näköjään viel jotain toimintaa siel viel on
 
Konkurssimyynti vielä vähän aikaa ja sitten huutokauppa jäljelle jääneistä kamoista.
 
''Miten voi olla jano, vaikka on juonut koko yön?''
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «