itsy 31.05.2010 17:15:26 | |
---|
JOPPA: Vihaan vaateostoksia ja varsinkin vaatekauppoja. En nyt edes muista mikä oli viimeisin vaateostokseni. Saattoi olla parit sukat. Kieltämättä vaatteiden osto ja vaatekaupoissa kiertely on hieman epämiellyttävää puuhaa vaikkakin kärsivällisesti suoritettuna palkitsevaa. oivoi |
JIRPPI 31.05.2010 18:33:01 | |
---|
JOPPA: Vihaan vaateostoksia ja varsinkin vaatekauppoja. En nyt edes muista mikä oli viimeisin vaateostokseni. Saattoi olla parit sukat. E: Eiku lasketaanko se vaateostokseks, kun sain synttärilahjaks sen Mayhem-paidan? Onhan se vähän tylsää mutta jos ei vaatteita osta niin sitten ei myöskään ole vaatteita (jollei sitten tee itse vaatteitaan). Ostin varmaan viimeksi JC:stä musttr Crocker farkut. |
leaf of fall 04.09.2010 13:18:47 | |
---|
Varusteleka.fi :stä Maiharikengät ja takki irrotettavalla vuorella n 55/kpl Vatteostokset on ihan jees jos ostaa netistä. |
Nefegoth 05.09.2010 17:41:18 | |
---|
Nojaa mun mielestä vaatekauppaan meno on ihan jees jos on rahaa ostaakin jotain, ja nettikauppojen selailu on varsinkin mukavaa. Mutta viimesimmät ostokset taitaa olla alushousut ja liian iso kauluspaita... oli pakkauksessa niin ei nähnyt kunnolla minkä kokoinen, kait tuollekki jotain käyttöä keksii. |
papitsu 05.09.2010 18:31:53 (muokattu 05.09.2010 18:35:59) | |
---|
Nefegoth: Nojaa mun mielestä vaatekauppaan meno on ihan jees jos on rahaa ostaakin jotain, ja nettikauppojen selailu on varsinkin mukavaa. Minua ahdistaa vaatekaupat ihan tajuttomasti. Ostan siis asiani netistä. Neljäntoista päivän palautusaika ja maksuton asiakaspalautus on hyvä apu. Viimeisiä ostoksia... No, tässä kuukauden sisään on taas tullut tehtyä vuoden vaateostokset: - 2x huppari, harmaa ja tummempi harmaa, H&M - farkut, harmaa, H&M - suorat housut, ruskea, H&M - t-paita, vihreä, Volcom - t-paita, vihreä, Etnies - t-paita, valkoinen, Lakai - kengät, vihreä, Adidas - kengät, sinipunavalkomusta, Adidas - aurinkolasit, punainen, Vans - reppu, oliivinvihreä, Independent (kai tämän voi vaatteeksi laskea, päällä tuo kuitenkin on aika jatkuvasti) Jep. Äärimmäisen ylpeä olen siitä, että yksikään ostamistani tuotteista ei ole täysin musta. Kyllähän tuohon reilut parisataa on uponnut, mutta pitäähän ne opintotuet johonkin saada tuhlattua. Noilla pärjätäänkin sitten vähintään seuraava vuosi. Paitsi vielä tarviisin takin syksyksi ja kevääksi ja toisen talveksi. Mielipiteeni on fakta. |
Nefegoth 05.09.2010 19:45:32 (muokattu 05.09.2010 19:46:26) | |
---|
Se taas on ahdistavaa jos roikkuu tyttöystävän mukana kun se kiertelee ja sovittelee vaatteita kirppiksellä. Siis kirppikset on ihan jees mutta ei siellä kaikkea jaksa katella. |
TheMurno 14.09.2010 19:19:41 | |
---|
Rässilippiksiä 3 kpl. Musta/valko, puna/valko ja sini/valko. Sininen tosin taitaa mennä kaverille. |
Funkånaut 14.09.2010 19:49:50 | |
---|
Nefegoth: Se taas on ahdistavaa jos roikkuu tyttöystävän mukana kun se kiertelee ja sovittelee vaatteita kirppiksellä. Siis kirppikset on ihan jees mutta ei siellä kaikkea jaksa katella. Se on kyl ahdistavaa jos on tyttöystävä. Eiku... Nyt lapset lopetatte pelleilyn. Jussimus panee jos panee, muut pojat siirtyy flaksiketjuun. -Modeterminaattori |
Matjardo 07.10.2010 17:39:11 | |
---|
JOPPA: Vihaan vaateostoksia ja varsinkin vaatekauppoja. Vähän sama. Ei ole hääviä hommaa, etenkään talvisin, kun kylmän takia on kauheasti päällä ja sitten kaupassa alkaa jykevä soija puskea iholle ja sitten saa ihmetellä mihin minä nyt tuon takin ja kaulahuivin laitan siksi aikaa kun räplään tätä housupinoa tässä. Mutta niin, eilen töistä poikkesin matkan varrella sijaitsevan prisman Kappahlissa ja mukaan tarttui kahdet housut. Semmoiset mustan harmaan sävyiset perus kapeahkolahkeiset farkut ja sitten semmoiset jännät harmaat, ruudulliset suorat housut. Tänään sitten poikkesin kotimatkalla Dressmanin kautta ja poistuin sieltä sellainen mustaraitainen, tumman punainen villaneule ja kaulahuivi mukanani. Nyt sitten meneekin rahaa kuteisiin ku pääs töihin. Mutta johan tuossa melkein vuosi menikin ilman, että olis pystynyt ostamaan edes sukkia, nekin piti lipastaa intistä sillon ku vielä siellä oli. Vielä ois listalla joku lämmin ja siisti talvitakki ja jonkinmoiset kengät. Ja pipo. Two beers or not two beers? |
INSANESLAYER 09.10.2010 10:50:14 | |
---|
Tatum: McGordon farkut Dressmannilta 37 € Maiharit 79 € Musta svetari 47 € Maiharit 20e SA- kaupasta |
JPQ 09.10.2010 23:46:29 (muokattu 09.10.2010 23:46:56) | |
---|
INSANESLAYER: Maiharit 20e SA- kaupasta kaikki maiharit ei varmaan oel samanlaisia en ikinä usko en ole pitänyt parien bootsi nilkkurein pohjalta joten kyllä hintoerolle voi olla syynsä. ps. itse vihaan netti liikeitä kun kuvasta ei näe oikein mitään ja värit on kuvissa joskus mitä on. Mutta fyysissäkin kaupoissa hieman valikoima ongelma... eikun jatkamaan laihdutusta... Laajan musiikkityylien kirjon edustaja. Tähän asti kehutuin kappale musiikki näytteessä download linkkinä. Ehkäpä toinen puolisko tyylistäni jota eniten edustan. |
papitsu 09.10.2010 23:47:59 | |
---|
Quiksilver-talvitakki tuli ostettua. Musta. Tulisipa nopeasti tosi kylmä, ettei tarvitsisi jotain välikelinkin takkia hommata. Vielä vedellään pelkällä hupparilinjalla. Mielipiteeni on fakta. |
INSANESLAYER 13.10.2010 18:39:24 | |
---|
JPQ: kaikki maiharit ei varmaan oel samanlaisia en ikinä usko en ole pitänyt parien bootsi nilkkurein pohjalta joten kyllä hintoerolle voi olla syynsä. ps. itse vihaan netti liikeitä kun kuvasta ei näe oikein mitään ja värit on kuvissa joskus mitä on. Mutta fyysissäkin kaupoissa hieman valikoima ongelma... eikun jatkamaan laihdutusta... Ensinnäkin SA- kaupat myyt armeijan poistokamaa, ja nuo ovat käytetyt. Eli täyttä laatua halvalla aitoa nahkaa, pitää vettä eivätkä ole edes kuluneet. Tuurista se on kiinni että löytyykö läjästä omaa kokoa kunnossa olevat maiharit. |
JPQ 13.10.2010 19:27:50 | |
---|
INSANESLAYER: Ensinnäkin SA- kaupat myyt armeijan poistokamaa, ja nuo ovat käytetyt. Eli täyttä laatua halvalla aitoa nahkaa, pitää vettä eivätkä ole edes kuluneet. Tuurista se on kiinni että löytyykö läjästä omaa kokoa kunnossa olevat maiharit. Joo en vaan itse viitsisis käytettyjä kenkiä käyttää mutta jokaienn tavallaan. luulisi kyllä että armeijan käyttöön tehty on laatua ja ei liity laaduttomuuten tuo pitämis juttu. Laajan musiikkityylien kirjon edustaja. Tähän asti kehutuin kappale musiikki näytteessä download linkkinä. Ehkäpä toinen puolisko tyylistäni jota eniten edustan. |
Äsken postitäti toi eBaysta ostamani kokomustat ja varrettomat Converse Chuck Taylorit. Hintaa kerääntyi postikuluineen 40€. UTU keikalla: 3.11. Dynamo, Turku / 5.11. O'Connells, Tampere |
Wespa 21.10.2010 12:01:52 | |
---|
dictatorsh*t: Äsken postitäti toi eBaysta ostamani kokomustat ja varrettomat Converse Chuck Taylorit. Hintaa kerääntyi postikuluineen 40€. Ihan kuningaskengät muuten, mutta eivät kestä mitään, mä kävelin omani alle 6kk puhki. Pitäsköhän vihdoin sijottaa nahkatennareihin, jos ne kestäs edes pari vuotta.. "Malmsteen and I broke up over religious reasons... He thought he was God, and I didn't agree... Blackmore's God!"
- Joe Lynn Turner |
dictatorsh*t 21.10.2010 13:19:11 | |
---|
Wespa: Ihan kuningaskengät muuten, mutta eivät kestä mitään, mä kävelin omani alle 6kk puhki. Pitäsköhän vihdoin sijottaa nahkatennareihin, jos ne kestäs edes pari vuotta.. No jaa, edelliset vastaavat (tosin valkoiset) ovat olleet ympärivuotisessa käytössä keväästä 2009 asti ja toimivat vielä vallan moitteetta. Vähän on kangas revennyt ja pohjalliset olen uusinut, mutta muuten vielä aivan hyvässä käyttökunnossa. UTU keikalla: 3.11. Dynamo, Turku / 5.11. O'Connells, Tampere |
Påskägg 21.10.2010 14:03:09 | |
---|
Converset pitäs viiä suutarille. Neutron Hammerin t-paita tuli hankittua. "Ruotsalaiset ovat viikinkien jälkeläisiä, me emme sitä valitettavasti ole, mutta tällä hetkellä me olemme viikinkejä" |
Matjardo 30.11.2010 21:54:35 | |
---|
Pitkään oon ettiny semmosta tyylikästä kipparintakkia. Joka paikasta löytyy pelkästään mustia, väärän kokoisia ja liian kalliita. Nyt löysin semmoisen oikein tumman harmaan, ihan täydellisesti tyköistuva ja makso 80 euroa. Jeah, nyt on tyylikäs takki talveksi aina kun haluaa näyttää paremmalta. Duuniin ja reeneihin mennessä on aina tuo kauhtunut, oliivin vihreä, pitkähkö ja ehkä vähän turhan löysä toppatakki niskassa, kaverin sanoin reikiä vaille kunnon deekutakki. Ei oo baaritakki ei, siksi piti tuo kipparintakki saada. Two beers or not two beers? |
Funkånaut 02.12.2010 16:13:33 | |
---|
"Vain hullu haluaa seurustella kanssani. Ja minä en seurustele hullujen kanssa." |