Muusikoiden.net
19.04.2024
 

Elektroniikka ja soitinrakennus »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Kuinka voi straton teossa kestää neljä vuotta ?
1
Jymi
16.10.2010 09:51:55 (muokattu 16.10.2010 09:53:47)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

No valmistui kuitenkin viimein ja laitetaan raadille kommentoitavaksi. Tein alun perin kahta rinnakkain, joten projektisivulla niiden kuvia on sekaisin. Nyt on kyseessä tuo myöhemmin valmistunut mustavihreä yksilö.
 
http://www.elisanet.fi/~z632091/stratot06/index.shtml
 
Decadetroll
16.10.2010 10:42:51
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

No jos jälki on noin hyvää niin saahan siinä sitten kestääkin.. Hätäilemällä ei tuu ku rumia stratoja.. eiku..
 
Onnea valmistumisten johdosta!
 
I'll be back again next week. Bring your friends, we'll have an ice cream treat. Mom don't like it, but he don't give a fuck, Kids come running for satan's ice cream truck.
Antroid
16.10.2010 13:00:45
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Nonni, vielä ku oisit ite valanu rautaosat...
 
Hienoja vehkeitä, noilla kelpaa kyllä soitella.
 
Raist
19.10.2010 07:52:45
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Nätiltä näyttää. Missä on ääninäytteet? ;)
 
Basismi
19.10.2010 14:36:42
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Teitkö tuota teleä Ahjolassa aikoinaan...?
 
Basso murisee kuin voissa paistettu pantteri.
tilujätkä
19.10.2010 15:59:31
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Huhhuh kun on ammattimaisen näköstä touhua! Tommosta lakkapintaa kun itekin malttais saada aikaan...
 
Jymi
19.10.2010 16:27:14 (muokattu 19.10.2010 16:52:28)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kiitoksia kommenteista. Ääninäytteitä ei ainakaan vielä tule. Ensin pitää purkaa mikeistä hieman kierroksia, kun taisi tulla liikaa.
 
Basismi: Teitkö tuota teleä Ahjolassa aikoinaan...?
 
Teinhän minä, eli ilmeisesti tuttuja ollaan. Tummassa bassossasi on kyllä tuttuja muotoja. Ahjolassa tein myös ensimmäisen stratonkin ja thinlinetelen ainakin osittain. Myös 335:sta aloittelin siellä, vaikka silloinen opettaja (Erikson tms.) pelotteli, ettei tule harrastelijalta onnistumaan ainakaan taivutetuilla kyljillä. No siitähän vaan kiukku kasvoi että minähän teen sen...
 
tilujätkä: Huhhuh kun on ammattimaisen näköstä touhua! Tommosta lakkapintaa kun itekin malttais saada aikaan...
 
No hyvä lakkapinta ei sikäli ole hankala, mutta työläs. Jos vaan on tilat(tai takapiha kesäisin niin kuin minulla), ruisku, kiilloitukone (tai kiillotuslaikka porakoneeseen) ja hyvät ohjeet, niin sen oppiminen onnistuu kyllä. Täytynee tässä kohtaa tunnustaa, että tuon lakkapinnan loppukiillotus sujui vaihtokaupalla, minä korjasin yhden putkivahvistimen ja kaveri teki kiillotuksen bodyn osalta vastapalvelukseksi. Lakkasin kyllä itse ja muut kitarani olen myös itse kiillottanut, niin kuin tästäkin kaulan.
 
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «