Muusikoiden.net
20.04.2024
 

Media ja viihde »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Dink Smallwood
1
Hevitytteli
18.10.2010 14:39:05
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kuka on pelannut kyseistä peliä, ja mitä mieltä olette siitä? Itse aloin taas hakkaamaan sitä muutaman vuoden tauon jälkeen. On kyllä todella hyvä peli, musiikitkin ovat paria poikkeusta lukuunottamatta kivoja. Parasta on myös d-modit, joihin tutustuin vasta nyt viime viikolla. Hauska kenttä on tuo Cast Awakening Part 1: Initiation, tosin aluksi se oli hieman sekava. Sanokaa mielestänne hyviä d-modeja!
 
When the last tree is cut down, the last river is poisoned, the last fish is caught. Then only will man discover, That he can not eat money
DirtyFingers
18.10.2010 15:45:34
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

On kyllä hieno peli. Turhan lyhyt vain.
 
Watch Out, We're Mad
holla
18.10.2010 16:09:39
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tämä olikin päässyt täysin unohtumaan. Loistava peli kyllä. RATMn debyyttiä luukutettiin veljen kanssa ja jauhettiin tätä. Pitääkin kaivella molemmat tuolta arkistoista. Mitäs nämä d-modit?
 
Part Legend, Part Devil, All Man
Krice
18.10.2010 16:10:15
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

En ole koskaan pelannut, mutta minulle pelin nimi on aina ollut Dick Smallwood.
 
Hevitytteli
18.10.2010 17:00:21
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Alkuperäinen Dink Smallwood on kyllä todella lyhyt, mutta onneksi ovat sitten nämä d-modit tehy. D-modit ovat pelaajien tekemiä kenttiä. Tuo mitä olen nyt pelaamassa on todella hauska ja hyvin tehty. Juonikin seuraa alkuperäisen Dinkin tarinaa. Kun latasin muistaakseni rtsoftin sivuilta pelin, mukana tuli ohjelmat joilla voi itsekin tehdä kenttiä, ja mikä tärkeintä, pelata noita toisten tekemiä.
 
Täältä löytyy d-modeja:
 
http://www.dinknetwork.com/files/category_dmod/
 
Kätevästi näkyy arvosanatkin vieressä, ettei tarvitse ihan summassa kenttiä valita. Itse olen vasta ensimmäistä d-modiani, Cast Awakening Part 1: Initiationia pelaamassa, joten en osaa muista sanoa ovatko ne yhtä hyviä.
 
When the last tree is cut down, the last river is poisoned, the last fish is caught. Then only will man discover, That he can not eat money
Ed_Guy
18.10.2010 17:19:04
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Aivan mahtavahan tämä. Pariin otteeseen tullut vedettyä läpi.
 
Parasite
18.10.2010 17:37:58
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Aisss... tää oli muuten kova. Just muutama viikko sitten mietin että mikähän tämän pelin nimi taas olikaan, mutta selvispähän sekin. Täytyykin ottaa jossain välissä pelaamisen alle taas.
 
"Ainakin kotiteollisuudella oli joku biisi joka muistutti vähän jotain toista biisiä heidän tuotannossaan. En nyt muista mikä." -heikkijarvinen
Ed_Guy
18.10.2010 17:50:32
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Parasite: Aisss... tää oli muuten kova. Just muutama viikko sitten mietin että mikähän tämän pelin nimi taas olikaan, mutta selvispähän sekin. Täytyykin ottaa jossain välissä pelaamisen alle taas.
 
Lopuvastushan oli aika reväyttävä muistaakseni.
 
Hevitytteli
18.10.2010 18:52:29
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ed_Guy: Lopuvastushan oli aika reväyttävä muistaakseni.
 
Haha joo, olihan se. Petyin kun olin saanut käsityksen että Seth olisi vaikeakin vastus, mutta ei se sitten ollutkaan.
 
When the last tree is cut down, the last river is poisoned, the last fish is caught. Then only will man discover, That he can not eat money
Ed_Guy
19.10.2010 04:46:48
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Hevitytteli: Haha joo, olihan se. Petyin kun olin saanut käsityksen että Seth olisi vaikeakin vastus, mutta ei se sitten ollutkaan.
 
oliks se jonkun koodaajan naama joka siinä oli vain kenen se oli? Ei muista ennää ku jonkun verran siitä on aikaa kun läpi viimeks oon tykittäny :D
 
RainingRedPaint
19.10.2010 07:12:03
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Upea peli :D Ja d-modit lisää iloja viikoiksi!
 
Hevitytteli
19.10.2010 11:19:48
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ed_Guy: oliks se jonkun koodaajan naama joka siinä oli vain kenen se oli? Ei muista ennää ku jonkun verran siitä on aikaa kun läpi viimeks oon tykittäny :D
 
Jep, se oli sen Sethin naama, jonka yhtiön tekemä peli tuo on.
 
When the last tree is cut down, the last river is poisoned, the last fish is caught. Then only will man discover, That he can not eat money
Hevitytteli
19.10.2010 11:20:24
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

RainingRedPaint: Upea peli :D Ja d-modit lisää iloja viikoiksi!
 
Osaatko suositella jotakin hyvää d-modia?
 
When the last tree is cut down, the last river is poisoned, the last fish is caught. Then only will man discover, That he can not eat money
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «