Aihe: Virtalähde useammalle pedaalille?
1 2 3 4
Kipander
18.10.2010 20:49:56

Itsellä on tuo CAE Power System, todella vakuuttava peli, löytyy kytkin US/EU sähköille, saatavuudesta en osaa sanoa sen kummemmin, Levytukusta kannattaa kysyä. Muut luotettavat virranjakajat:

1) Voodoo Lab Pedal Power+ erittäin vakuuttava, markkinajohtaja, useimmin keikoilla nähty virranjakaja.

2) BBE SupaCharger vaikutti yllättävän toimivalta, ikäänkuin kopioitu Voodoo Labin rakenne.

3) T-rexit ovat hintaansa nähden mainioita.

4) Myös Dunlopin DC-Brick kannattaa tsekata, erillisellä muuntajajohdolla, josta voi olla etua kun etsitään häiriövapaata paikkaa laudassa.

Nämä ovat itsellä olleet kokeilussa hyvin tuloksin, Cioks vaikuttaa hyvältä ratkaisulta myös, Uraltonelta löytyy.
magister
18.10.2010 22:01:30

Evergrey: Onkohan tää hyvä?

Fame DCT-200 Multi-Power Supply

http://www.musicstore.de/en_EN/FIM/ … ti-Power-Supply-/art-GIT0019066-000

no onpa halpa. Ja erotetut lähdöt kaikki. missäköhän tuossa on säästetty.
Itse olen täysijärkinen, mutta mielikuvitusystäväni ovat sekopäitä.
Jinxed
18.10.2010 22:47:12
Mulla on 7 pedaalia kiinni Visual Soundin 1Spotissa. Maksoi Musamaailmassa ehkä joku 9e ja siihen sai 5 pedaalia kiinni. Lisäosa maksoi kanssa jotain saman verran ja sillä saa toiset 5 ketjuun mukaan. Koska tuossa on pitkä piuha niin on ollut tosi kätevä keikoilla kun pedaalilootan saa sijoitettua melkein minne vaan lavalla eikä silti lopu johto kesken. Niin ja tuo hinta ja toimintavarmuus on ne pääsyyt miksi tuon ostin.
"What a tool!"
Kivijalka
19.10.2010 01:32:33
Evergrey: Mä taas ihmettelen mikä niissä muissa maksaa.
Muuntaja + pari muuta komponenttia piuhaa ja peltiä vai jäikö jotain huomaamatta?

Onhan tuo Feimi aika valtava kooltaan. Ehkä se pienempään tilaan ahtaminen sitten kasvattaa kustannuksia tjms?
A million miles from nowhere, Dragon Lance burns hot. By the fire of a horse's ghost, a minnow would be lost... Cha-cha-changes... Tits... A fish... A fish with tits. Titty fish.
wilo
19.10.2010 20:37:14
Evergrey: Mä taas ihmettelen mikä niissä muissa maksaa.
Muuntaja + pari muuta komponenttia piuhaa ja peltiä vai jäikö jotain huomaamatta?

Joskus mietin samaa itekkin. Kattelin osien hintoja ja huomasin, että sellaisia muuntajia joissa on esim. 8 toisiokäämiä on aika vaikea löytää. Ehkä noihin tarttee käyttää jotakin mittatilasmuuntajia, ne tuppaa olemaan tietty kalliita.
Space_Ace
19.10.2010 21:34:05
Mulla on tommonen joku Rolandin 2 A muuntaja ja siihen onespot haarotuspiuha kolmelle pedaalille. Ite en enää tarvi, ostakaa!
"Tekemätöntä ei saa tekemättömäksi." -Matti Nykänen
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3 4
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)