jykke65 18.10.2010 16:23:53 | |
---|
Epämuusikko: Yksi piirre, minkä joskus huomaan itsessäni ja tietyssä ihmistyypissä, on musiikillisten tapahtumien pakonomainen kehollinen näyttö. Oli kyse sitten tiettyjen fillien, synapätkien, unisono/muiden iskujen, ynnä muiden jippojen näyttäminen tai muu mukanaeläminen. Harmitontahan se periaatteessa on, mutta usein syntyvä mielikuva on "kattokaa, minä tiedän tämän biisin". Asia koskee siis musiikkityylejä joissa on jonkinlaista sovituksellista substanssia. Mutta kun tämä ketju on täällä, niin minkäs teet. Arvaa vituttiko viime keikalla kun heiluin lauteilla rumpalin fillejä myötäillen ja siinä samassa muistin tään kirjotuksen.....oikeen hävetti :0) Koitettaisko kerrankin aloittaa kaikki samasta biisistä ja samaan aikaan? |
Meisseli 18.10.2010 18:32:52 | |
---|
Mulla on tapana tehä tuommosta aika paljonki, rumpali totes la ennen keikkaa että "ja sinä, tännään et sitten villitte minua!" Kai hyttisen "kurki" on ihan paras biisi!" |
jykke65: Arvaa vituttiko viime keikalla kun heiluin lauteilla rumpalin fillejä myötäillen ja siinä samassa muistin tään kirjotuksen.....oikeen hävetti :0) Jos yhtään yhteisiä keikkojamme ja muita tapahtumia muistelen, niin sulla on muutakin hävettävää kuin rumpalin fillien myötäily. Terveisin nimimerkki "tossakse nyt sit on?" Pieru naurattaa aina.
www.viihdepianisti.com |
jykke65 18.10.2010 20:02:25 | |
---|
Mikko T.: Jos yhtään yhteisiä keikkojamme ja muita tapahtumia muistelen, niin sulla on muutakin hävettävää kuin rumpalin fillien myötäily. Terveisin nimimerkki "tossakse nyt sit on?" Esim, myötä häpeä soittokaverien puolesta:0) Koitettaisko kerrankin aloittaa kaikki samasta biisistä ja samaan aikaan? |
artope 19.10.2010 08:03:22 | |
---|
jykke65: Esim, myötä häpeä soittokaverien puolesta:0) Kiitos ja anteeks (taas)... "Pelimanni kolmannessa polvessa. Toisessa polvessa kuluma" |
varo 15.11.2010 13:17:06 | |
---|
Qsine: Nämä nyt ovat keikanaikaisia maneereita, mutta. 1) Yhteen aikaan joka keikalla jonkun meistä tuli jossain välissä sanoa repliikki: "Mitä vittua, sehän on spermaa!"
4) Aina kun PA-telineen tolpannokka penetroituu ylhäältä käsin laskemamme Bose-merkkisen PA-kaappimme alareikään, pitää sillä hetkellä kaikkien huokaista orgastisesti, ikäänkuin pannen! 6) Kun on tarjolla karjalanpiirakoita, pitää jonkun kysyä mahd. suureen ääneen keittiötädeiltä, että kukas teistä on ollut mallina? . Nämä kohdat huomioonottaen en ole ollenkaan yllättänyt, että Qsinen käyttäjäkuvana on Ron Jeremy. Jahas, mistäs sitä Billuab voi ostaa? |
puolipro 16.12.2011 18:11:36 | |
---|
En tiedä onko tullu jo, mutta... Ei pidä luulla, että vein mä niiltä kunnian silloin, kun tuskin uskalsin mä koskee, kun se tyttö otti multa poskeen... On toiminut aina, kun joku on vaan meitä sattunut keikalla ohimennessänsä vahingossa kuuntelemaan... |
Jonte 08.03.2012 20:05:01 | |
---|
jykke65: Onko teillä keikkamatkoilla mahdollisia vakiintuneita tapoja tai piintyneitä vitsejä jotka joka reissun alussa ja/tai lopussa on pakko toteuttaa? Meillä lähdössä, kun ukot on autoon kerätty kuuluu ehdottomasti takapenkin taavien sihauttaa kuuluvasti tölkki auki kuskin korvan juuressa ja paluumatkalla yleensä järjestetään ns. "viiniruutu" jolloin viinilasin virkaa toimittavista piripintaan kaadetuista muovimukeista nautitaan antaumuksella huonoja tai huonompia paffitörppö viinejä niintä vuolaasti ja monisanaisesti kuskille kehuen. Tätä viiniä kuuluu myös joka kuopassa roiskauttaa hieman housuille ja penkeille. Matkan aikana myös katsellaan youtubesta vanhoja Pulttiboisseja ja kaikille samoille vitseille nauretaan kerrasta toiseen kuuluvasti. Ei ole, koska keikan jälkeen ajellaan kiireesti kotia ja otetaan siellä jokunen keskipihisevä ennen unen tuloa. Ollaan niin vanhoja jo. -jonte Jonte: "Soittu on parhain askare minkä mä oon tehny housut jalas". |
KanttoriPiiparinen 08.03.2012 20:13:38 | |
---|
Soitimme Risto-Juhanin kanssa duona Svea-Coronalla Kuukauden putkeen. Loppuaikoina, kun hommassa ei ollut enää minkaanlaista hohtoa, Jussi kyseli viimeiselle setille lähdettäessä: -Seppo. Eiks oo kivaa kun osaa soittaa ja laulaa? -Montaks kertaa sä oot käyny ulkomailla? Esimerkiks Ruotsis? Ei tämä tästä enää pahemmaksi voi muuttua. |
lvis 09.03.2012 12:33:37 (muokattu 09.03.2012 12:39:00) | |
---|
Viimeisimmän keikan teema oli: "Humalassa." Oli nimittäin polliisit ja kaikki humalassa kun keikalta pois mentiin. Puhumattakaan humalan määrästä keikalla. E: Saanen vielä kuitenkin huomauttaa, että kännissä ei oltu. E2: jykke65: Onko teillä keikkamatkoilla mahdollisia vakiintuneita tapoja tai piintyneitä vitsejä jotka joka reissun alussa ja/tai lopussa on pakko toteuttaa? Ei. Ne uusiutuu. Pikkupoika |
kovape-c 23.03.2012 11:21:33 | |
---|
Meidän lapset sanoi aikonaan kun olin tullut lauantai yönä jostain hirvipeijais keikalta ja nukuin sohvalla keikkavaatteet päällä että: isi haisee vanhalle tanssimusiikille. |
EP 23.03.2012 11:36:27 | |
---|
kovape-c: Meidän lapset sanoi aikonaan kun olin tullut lauantai yönä jostain hirvipeijais keikalta ja nukuin sohvalla keikkavaatteet päällä että: isi haisee vanhalle tanssimusiikille. Hahaa, tää olikin uus, yleensä se on ollu vaan et haisee musiikille, mut et wanhalle tanssimusiikille.. : )) |
Qsine 23.03.2012 12:43:42 | |
---|
"Ite löyhkäätte robinille, kersat." http://jannekuusinen.blogspot.com/ |
Jucciz 28.03.2012 20:52:00 (muokattu 28.03.2012 21:01:02) | |
---|
Onhan näitä... "Varret yhteen kiedottiin, hiekka tarttui hanuriin" (Parasiitti) "Pystyyn voin nostaa pään, astun läjään lämpimään" (Paikka auringossa) "Kun katsoin silmiisi, niin löysin hampaani" (Ilta Scaniassa) "Perutaan yhteinen autopaikka" (Perutaan häät) "Karjalasta Heilin minä löysin - ai Bill Haleyn?" (Haley Karjalasta) "..niinkuin piano povellani" (ks. ed.) "Mä vaihdan jatsin vanhaan hiphoppiin" (Vanha svingi) "Jykevää on kakkaus" "Ei kakkaus yötä pelkää" (Ei rakkaus yötä pelkää) "Pyytää et voi siikaa" (Pyytää et voi liikaa) "Ratsastan sua vieläkin" (Rakastan sua vieläkin) jne... Viking XPRS:llä "Luoksesi Tukholmaan" on luonnollisesti "Luoksesi Tallinnaan" - Eestiin lähdit jne. Lisäksi: "Kenes bändissä sää nykyään juot?" "Seuraavaksi soitetaan pari valssia, mutta kumminkin yksi kerrallaan" "Jaha, se on taas lähdettävä musiikinaiheuttamistapahtumaan" Jos kevyen musiikin nuotinkirjoitus ja komppilaput kiinnostavat, tutustu ihmeessä sivustooni: Lappu soimaan! |
pekkajau 29.03.2012 00:42:37 | |
---|
"Rovaniemen markkinoilla toiset kaivoi kultaa...minä panin lepikossa ruukkuun kukkamultaa!" |
KoskPaavo 29.03.2012 03:23:57 | |
---|
"Poika pisti mulkkuunsa harmaata salvaa, ja satiaiset sano että terve vaan" "Quidquid Latine dictum sit, altum videtur." |
baron 29.03.2012 09:54:31 | |
---|
Juna jyskyttää vanhaa ystävää (Menolippu) Kerro tyttökulta kuka saakaan sulta? (Marina) You can play any note on any chord. If it sounds "right", then it is (Mark Levine) |
isojussi 29.03.2012 12:16:48 | |
---|
Jucciz: "Karjalasta Heilin minä löysin - ai Bill Haleyn?" (Haley Karjalasta) "..niinkuin piano povellani" (ks. ed.) "Hän kohta minut sitoi nylonköysiin.... Hän kohta minut sitoi hamppuköysiin... ..niinkuin paska housuissani... ...niinkuin yskös paidallani... Ja kuitenkin vähän onnellinen oon... "Seuraavaksi soitetaan pari valssia, mutta kumminkin yksi kerrallaan" "Jaha, se on taas lähdettävä musiikinaiheuttamistapahtumaan" Ja nyt orkesterilta luiskahtaa humppa jos toinenkin... Humpan suurin sooloakti ja armoitettu artisti - pätevä kuin pänti, ylevä kuin yhtye, oiva kuin orkesteri ja taimissa kuin tanssimuusikko. Lisäksi lämmin käsi, suuri sydän ja iso pää. |
haitari 29.03.2012 12:23:01 | |
---|
isojussi: "Hän kohta minut sitoi nylonköysiin.... Hän kohta minut sitoi hamppuköysiin... ..niinkuin paska housuissani... ...niinkuin yskös paidallani... Ja kuitenkin vähän onnellinen oon... Vaan en saanutkaan, muttei saaneet kaveritkaan... (ikivanha) -kiitos ja anteeks- |
pekkajau 29.03.2012 23:31:15 | |
---|
Saku Sammakko ei saanut seisomaan ahaa ahaa. Saku Samakko ei saanut seisomaan ahaa ahaa. Saku Sammakko ei saanut seisomaan vaan veteli vaan löysällä kaulullaan ahaa ahaa ahaa. Kyllä Hillevi Hiirestä huomataan ahaa ahaa! Kyllä Hillevi Hiirestä huomataan ahaa ahaa! Kyllä Hillevi Hiirestä huomataan... että Saku ei saanut seisomaan! Ahaa! Ahaa! Ahaa! |