MrsJones 28.09.2010 19:02:35 | |
---|
Ihminen?: Niin, muijat vetää ylös kiinni, miehet pistää alas kiinni tai sit pidetään auki vaa. ... Muijat voi myös käyttää hiuspantoja, huiveja ja pinnejä :D Voihan sitä sen 2,5 vuotta käyttää jotakin hiustöhnää, että keskenkasvuiset otsahiukset pysyvät pitempien hiusten seurassa. Työlästähän se on kyllä. Entäpä jenkkihuivit ja lippikset? Kaikista helpointahan on pitää lyhyt tukka lyhyenä. Sopii miehelle kuin miehelle ;) Parempi on laulaa häläpäti hää, kuin olla hiljempää. |
Wespa 28.09.2010 21:42:53 | |
---|
MrsJones: Kaikista helpointahan on pitää lyhyt tukka lyhyenä. Sopii miehelle kuin miehelle ;) Kyl tää ponnarille ylttävä on vaan kokonaisuutena aamuisin paljon vaivattomampi kuin siiliä pidempi malli, näin siis ainakin omalla kohdalla. Oikein lyhyt taas näyttää sit meikäläisellä ihan karmeelta. "Malmsteen and I broke up over religious reasons... He thought he was God, and I didn't agree... Blackmore's God!"
- Joe Lynn Turner |
JPQ 29.09.2010 17:45:12 | |
---|
MrsJones: ... Muijat voi myös käyttää hiuspantoja, huiveja ja pinnejä :D Voihan sitä sen 2,5 vuotta käyttää jotakin hiustöhnää, että keskenkasvuiset otsahiukset pysyvät pitempien hiusten seurassa. Työlästähän se on kyllä. Entäpä jenkkihuivit ja lippikset? Kaikista helpointahan on pitää lyhyt tukka lyhyenä. Sopii miehelle kuin miehelle ;) ei sovi muuten. Laajan musiikkityylien kirjon edustaja. Tähän asti kehutuin kappale musiikki näytteessä download linkkinä. Ehkäpä toinen puolisko tyylistäni jota eniten edustan. |
Wolfgang 29.09.2010 19:21:55 | |
---|
MrsJones: .? Kaikista helpointahan on pitää lyhyt tukka lyhyenä. Sopii miehelle kuin miehelle ;) Mie ajoin taas tukan parin millin sänkeen. Ja nyt sitä on ikävä... Koskaan ei oo hyvä. Don't think twice it's all right. |
hullu_ukko 01.10.2010 20:41:12 | |
---|
Lyhensin viime vuoden lopussa hiusmallia reilulla puolella metrillä, eikä kyllä voi sanoa, että hirveämmin olisi jäänyt harmittamaan. Pystyy käyttämään muitakin päähineitä kuin hippipipoa näyttämättä idiootilta (ei sillä, että mä silti käyttäisin muita päähineitä varsinkaan syksyisin) ja on muutenkin ehkä hieman helpommin lähestyttävän näköinen. Yllättävän nopeasti kuitenkin kasvaa ja taas pitäisi olla leikkelemässä, vaikka viimeksi kolme viikkoa sitten näytin kotiparturia kolmen millin terällä. M.A.C.H.O. # 5 AIL PI PÄK | Et varmaa ole ainoa, mutta mielestäni sinä olet aina ollut mnetin vittumaisin jätkä.-trashjones |
Brownie 02.10.2010 08:40:23 (muokattu 02.10.2010 08:43:22) | |
---|
tepeh: Kaikki jotka on sitä mieltä, että mulle sopis lyhyt tukka ei ota huomioon mun höröjä korvia. Hörökorvat voidaan korjata leikkauksella. Lyhensin viime vuoden lopussa hiusmallia reilulla puolella metrillä, eikä kyllä voi sanoa, että hirveämmin olisi jäänyt harmittamaan. Pystyy käyttämään muitakin päähineitä kuin hippipipoa näyttämättä idiootilta (ei sillä, että mä silti käyttäisin muita päähineitä varsinkaan syksyisin) ja on muutenkin ehkä hieman helpommin lähestyttävän näköinen. Yllättävän nopeasti kuitenkin kasvaa ja taas pitäisi olla leikkelemässä, vaikka viimeksi kolme viikkoa sitten näytin kotiparturia kolmen millin terällä. Pari kysymystä. a) Kuinka pitkät sun hiukset oli ennen puolen metrin leikkausta? b) Onko sun hiukset siis kasvaneet yli puoli metriä kolmessa viikossa, jos kerran vedit kolme viikkoa sitten 3 millin sängen? |
hullu_ukko 02.10.2010 23:19:16 | |
---|
Brownie: Pari kysymystä. a) Kuinka pitkät sun hiukset oli ennen puolen metrin leikkausta? b) Onko sun hiukset siis kasvaneet yli puoli metriä kolmessa viikossa, jos kerran vedit kolme viikkoa sitten 3 millin sängen? Pari vastausta. a) Luulisi, että kaltaisesi idioottikin osaa laskea erotuksen, jos viestissä puhutaan reilusta 50 senttimetristä/puolesta metristä ja kolmesta millimetristä. b) "Kasvaa yllättävän nopeasti" ei ole synonyymi lauseelle "kasvaa kolmessa viikossa kolmemillisestä sängestä puolimetriseksi reuhkaksi". Vittu sä olet tyhmä, tai sitten yksinkertaisesti harvinaisen paska trolli. M.A.C.H.O. # 5 AIL PI PÄK | Et varmaa ole ainoa, mutta mielestäni sinä olet aina ollut mnetin vittumaisin jätkä.-trashjones |
tepeh 04.10.2010 21:10:41 | |
---|
hullu_ukko: Pari vastausta. a) Luulisi, että kaltaisesi idioottikin osaa laskea erotuksen, jos viestissä puhutaan reilusta 50 senttimetristä/puolesta metristä ja kolmesta millimetristä. b) "Kasvaa yllättävän nopeasti" ei ole synonyymi lauseelle "kasvaa kolmessa viikossa kolmemillisestä sängestä puolimetriseksi reuhkaksi". Vittu sä olet tyhmä, tai sitten yksinkertaisesti harvinaisen paska trolli. vittu sä tuomittet ihmiset nopeesti Musiikin takia tänne tultiin, rölöjen takia tänne jäätiin. |
hullu_ukko 08.10.2010 20:30:36 | |
---|
tepeh: vittu sä tuomittet ihmiset nopeesti Toki, olenhan Jumalasta seuraava. M.A.C.H.O. # 5 AIL PI PÄK | Et varmaa ole ainoa, mutta mielestäni sinä olet aina ollut mnetin vittumaisin jätkä.-trashjones |
tepeh 11.10.2010 21:59:02 | |
---|
hullu_ukko: Toki, olenhan Jumalasta seuraava. Et voi olla, koska mä olen ;) Musiikin takia tänne tultiin, rölöjen takia tänne jäätiin. |
Räbbänä 13.10.2010 13:22:55 | |
---|
Huomasin hiusten laadun huononteen radikaalisti kesän aikana. Vielä keväällä oli varsin hyväkuntoinen, terve ja paksu letti, mutta kesän aikan laatu heikkeni. Hiukset värjättiin kylläkin pariin otteeseen kesän aikana, joka voi vaikuttaa asiaan, mutta en uskonut nyt näin paljoa. Kun ei kuitenkaan valkaisuakaan jouduttu tekemään. Nyt nää on melkein tämmöstä helposti rasvoittuvaa hamppua. Viikossa kuitenkin 3-4 kertaa pesen hiukset shampoon kera ja kahdesti viikossa käytän hoitoainetta. "50-luvun Telecasterin arvo ei ole soitettavuudessa tai äänen värissä vaan siinä, kuinka hyvältä se näyttää ripustettuna seinälle alkuperäisen Andy Warholin ja vähintään 30-vuotiailla mallasviskeillä täytetyn kokotammisen baarikaapin väliin." |
Fisher 14.10.2010 11:09:44 | |
---|
Hullu_ukon jutut aiheutti repeämisen, hah. Joo, on ne hiukset kivoja niin pitkään kun niitä on... -Late |
Olen värjännyt hiukseni varmaan kuusi vuotta punaisella, eikä minulla vieläkään ole kaksihaaraisia tai muutenkaan huonokuntoiset hiusket. Tiedä sitten mistä johtuu, punainenhan on vissiin kaikista huonoin väri hiusten kannalta, ellei värinpoistoa oteta huomioon. When the last tree is cut down,
the last river is poisoned,
the last fish is caught.
Then only will man discover,
That he can not eat money |
Stiiq 08.11.2010 20:00:50 | |
---|
Meikä ei ole puoleen vuoteen pessyt hiuksia shampoolla (vedellä toki) ja hyvin on toiminut, hiusongelmat hilsettä lukuun ottamatta on vaan vähentyneet. Se hilseki jää tosin silleen hiusten päälle niin se on helppo rapsutella siitä pois. Tukka on vähän ohuempi mutta likaiseksi sitä ei voi kutsua. Kestää paremmin myös niitä pitempiä taukoja pesussa. Latvatki on mielestäni ihan hyvässä kunnossa. Syynä on shampoon tuoteseloste, en halua rasittaa päänahkaani ja hiuksiani. Luomushampoon käyttöön en näe syytä kun pärjää ilmanki. Aattelin reilun vuoden päästä ku kaverit lähtee inttiin (minä sivariin) niin vedän hiukset lyhyeksi tukeakseni muita :) Also kokeilen tuleeko alusta asti ilman shampoota pesemällä vielä parempi lopputulos. Hiuksissahan on nimittäin luonnostaan talia, joka suojaa niitä vedeltä sekä lialta ja antaa niille luontaisen kiillon. Tämä tali pestään nykyään pois shampoolla. Pituutta on tosiaan ~50cm nyt. |
Påskägg 09.11.2010 08:25:00 | |
---|
Meinasin melkein 9 kk säännöllisen höyläilyn jälkeen kasvattaa tukkaa, mutta näyttäähän tämä töpselimalli aivan vitun tyhmältä. Lisäksi hilsettä ja urheillessa turhaa soijaa. Kunhan kaveri tuo leikkuukoneen joka unohtui kassulle niin lähtee taas. Yksmilliseks kyllä nytten, höylä saa jäädä. "Ruotsalaiset ovat viikinkien jälkeläisiä, me emme sitä valitettavasti ole, mutta tällä hetkellä me olemme viikinkejä" |
Tawsky 20.11.2010 16:09:59 | |
---|
Ite kävin kanssa tuossa viimeviikon keskiviikkona leikkauttamassa pitkän reuhkan pois. Samalla värjättiin tummaksi. Hyvähän siitä tietysti tuli. Luulin että pitkä tukka sopi minulle, mutta kyllä tämä näyttää jo paljon paremmalta kun on tottunut. Syy leikkaukseen oli yksinkertaisesti se, että olin kyllästynyt vanhaan malliin. Armeijakin sieltä pikkuhiljaa puskee päälle, joten ajattelin totutella lyhyempään lettiin. (Oikeastaan pääsen vasta 2012 Tammikuussa, mutta parempi näin.) Uudesta tyylistä on myös paljon vähemmän vaivaa, eikä shampoota ym. kulu niin hirveästi. Suunnilleen kaikki tututkin ovat kehuneet että tämä lyhyt tukka näyttää paljon paremmalta. Tuskinpa siis enää kasvatan pitkää tukkaa, mutta tulipahan sekin koettua. Malli nyt siis on suunnilleen sellainen "Elvis"-tyyppinen. Tötteröä en valitettavasti osaa tehdä. Yritän, mutta vaatii vielä harjoittelua. Pidän sitten tukkaani jotenkin vahalla pystyyn vedettynä. |
dipshit 22.11.2010 04:13:32 | |
---|
"Se ei ole homoa, jos molemmat ovat heteroita." |
JUSTC 29.01.2011 12:08:29 | |
---|
Olisko jollain neuvoja miten kasvattaa pitkät hiukset? Itselläni kasvaa hiukset vähän liikaa paksuutta tonne keskelle päätä ja esim. etuhiukset ja takahiukset on sitten tosi ohuita ja helposti lähtee silleen typerästi "kiekuralle." Oon käyttäny nyt lorealin vahvistavaa shampoota ja sen jälkeen vahvistavaa hoitoaineitta. Ei oo kyl mitään auttanu. Ennen en käyttäny hoitoainetta ja samallalailla meni. Käyn n. joka toinen päivä suihkussa enkä kuivaa yleensä hiuksia. Tällä hetkellä etuhiukset on tossa kulmakarvojen kohdalla ja takahiukset on vasta pari cm päässy kasvaa. Keskellä päätä taas on jo melko paksusti hiusta. Osaisko joku antaa neuvoja? |
Stiiq 30.01.2011 12:28:13 (muokattu 30.01.2011 12:29:18) | |
---|
JUSTC: Olisko jollain neuvoja miten kasvattaa pitkät hiukset? Repesin kysymykselle. Ei se auta. Ensinnäkin pese tavallisella shampoolla ilman mitään härpäkkeitä tahi ilman shampoota ja annat vaan kasvaa. se kasvuvaihe näyttää lähes poikkeuksetta melko typerältä, varsinkin jos vain osa hiuksista kihartuu. Kuten meikäläisellä. Sitten kun pituutta on tarpeeksi niin voit leikellä minkä muotoiseksi haluat. Eikä hiukset kasva liikaa tai väärin. Ollaan vaan kaikki yksilöitä. |
dinghie 30.01.2011 14:12:40 | |
---|
JUSTC: Olisko jollain neuvoja miten kasvattaa pitkät hiukset? Yks vinkki on että piät hiuksia kiinni niin paljon kun voit, tai siis heti kun saat ne takaa kiinni näyttämättä tyhmältä. Se kiinni pitäminen estää latvojen kulumista, jolloin kasvaa nopeammin. Itse olen todistanut tämän vedenpitäväksi keinoksi. olen basisti, haluatko jatkaa vielä keskustelua? |