Aihe: TD-3 vai TD-6 käytettynä?
1 2
Nolte
18.10.2010 14:03:44
Jeltz: Vajaassa tonnissa ilman basarinpedaalia, luureja, penkkiä tms ylimääräisyyksiä taitaa olla käypä hinta. TD-6KW sitten jonkun satasen edullisempana.

Jeh, moduulista saa ulos midiä, jonka voi sitten syöttää haluamaansa vempaimeen.

Tänks............
Tätä en allekirjoita!
samumaster
24.03.2011 19:24:00
Nostetaan jälleen vanha ketju.

Paljonko kannattaisi pyytää/maksaa käytetyistä Roland TD-3 KW rummuista?
Olen, siis röydän.
Jeltz
24.03.2011 19:34:54
samumaster: Nostetaan jälleen vanha ketju.

Paljonko kannattaisi pyytää/maksaa käytetyistä Roland TD-3 KW rummuista?

Kenties 500 eurosta ylöspäin riippuen varusteista. Ilman penkkiä/pedaaleita/luureja yms. lisävarusteita tuskin juuri enempää kuin 500-600€.

700 euroon näkyy jo TD-6 -aivolla varustettuja settejäkin, ja alle tonnilla näkyy pyörivän TD-9 -satseja.
Anteeksi että olen myöhässä. Olin nähkääs paskalla.
samumaster
24.03.2011 20:08:55
Jeltz: Kenties 500 eurosta ylöspäin riippuen varusteista. Ilman penkkiä/pedaaleita/luureja yms. lisävarusteita tuskin juuri enempää kuin 500-600€.

700 euroon näkyy jo TD-6 -aivolla varustettuja settejäkin, ja alle tonnilla näkyy pyörivän TD-9 -satseja.

Kiitos, ja vielä toinen kysymys.
Jos aikoo soittaa pelkällä rumpusoftalla sähkiksiä, tarvitseeko siihen moduulia?
Olen, siis röydän.
Jeltz
24.03.2011 20:13:35
samumaster: Kiitos, ja vielä toinen kysymys.
Jos aikoo soittaa pelkällä rumpusoftalla sähkiksiä, tarvitseeko siihen moduulia?

Tarvitset jonkin laitteen joka muuntaa triggerisignaalit midiksi. Käytännössä joko moduuli tai erillinen trigger-to-midi -konvertteri (esim. http://www.thomann.de/fi/alesis_trigger_io.htm ).
Anteeksi että olen myöhässä. Olin nähkääs paskalla.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)