Muusikoiden.net
29.03.2024
 

Tietokoneet ja musiikkiohjelmat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Uus versio Sampletank freestä
1
JPQ
17.10.2010 07:34:11
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

http://ikmultimedia.com/sampletankfree/download/
 
Laajan musiikkityylien kirjon edustaja. Tähän asti kehutuin kappale musiikki näytteessä download linkkinä. Ehkäpä toinen puolisko tyylistäni jota eniten edustan.
samulirask
17.10.2010 22:35:18
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kiitos vinkistä. Sampletank Free oli suosikkiplugarini silloin PC-Sonar -aikoihin. Pitääpä vähän tsekkailla soundeja, kunhan vain latautuvat.
JPQ
18.10.2010 05:17:49 (muokattu 18.10.2010 05:21:16)
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Täytyy yrittää auttaa jos täällä muitakin kengännauha budjetti muusikoita no itse en olisi muuten pahemmin mutta kun harrastaa muutakin auttaisi paljon jos ei mutta ei niin voi tehdä...,et on yksi unelma joka vaatii rahaa... ja tarkennus täältä maksullisia lisäsoundeja tuohon hurjalla alennuksella 75% tai miksei täyteenkin versioon...:
http://www.esoundz.com/news1.php?nbr=5980
 
Laajan musiikkityylien kirjon edustaja. Tähän asti kehutuin kappale musiikki näytteessä download linkkinä. Ehkäpä toinen puolisko tyylistäni jota eniten edustan.
23456
28.10.2010 08:13:56
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ei paha ollenkaan.Kiitokset JPQ:lle.Olen vähän vieroksunut noita IK:n tuotteita aina mutta ton pohjalta voisi kokeilla jotain muutakin IK:n tuotteita.
 
elias
JPQ
28.10.2010 10:01:11 (muokattu 28.10.2010 11:04:00)
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mulla yksi pulma niiden kanssa jota en ole saanut ratkottua mutta (olen kait ainoa jolla on se nyt on jo torstai ja tuki sai jo maantaina postia sain eräällä palstalla eräällä työntekijälle suoraan tukinumeron pistettyä josko hän sitä saisi selvitettyä) muuten kyllä ihan hyvää tavaraa.(varsinkin jos liikkuu budjetilla vaikkei liikkuisikaan mukavia ylläreitä samplevarnnoissa on eräitä soundeja varmaan käyttäen silti vaikka muutakin tulisi siis) ja ongelmani kaikenlisäksi koskee kait vain pientä osaa käyttäjistä muutenkaan jos ilmenee koska se on audiounit spefinen juttu näillä näkymin ja jotenkin ei ihan sekään eli viittaa minun koneeseeni tuo ilmiö eräällä toisella ei ole sitä pulmaa.
 
Laajan musiikkityylien kirjon edustaja. Tähän asti kehutuin kappale musiikki näytteessä download linkkinä. Ehkäpä toinen puolisko tyylistäni jota eniten edustan.
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «