dynosaur 17.10.2010 11:09:38 | |
---|
Korggari: kiitti vaan dynosaur kohteliaisuudesta, mutta kun vertaa esim. sun omaan vibraan täsä skabassa niin kyllähän sun vibra ( ja useimman muunkin vibra ) menee täysin eri tasolla ja monta ja monta kertaa kertaa paremmalla tasolla kuin tuo meikäläisen ns. " vibra " , mutta opetellaan ja treenaillaan ,,, ehkä se siitä pikkuhiljaa alkaa kehittymään :) Oli se sit tarkotuksella tai vahingossa saatu aikaseksi, niin hyvältä mun korviin kuulosti, pienet asiat monesti vaikuttaa kuuntelukokemukseen aika paljon. Ja kiitosta vaan kohteliaisuudesta sullekin päin. Jee ja siis tausta oli erittäin hyvä, vedot toinen toistaan hienompia ja siten arvostelu yhtä helevettiläistä. Ei keksi mitään, mutta kaksi kyllä. |
krk 17.10.2010 11:18:59 (muokattu 17.10.2010 21:53:21) | |
---|
Kiitoksen paikka: blaekie on vetänyt yöllä ihan huippukommentointisession - enkä nyt meinaa minua koskevia kehuja vaan kautta linjan. Tällaisten takia näitä skaboja kannattaa käydä. Enkä tarkoita tietenkään että olisin tai kenenkään pitäisi olla blaekien kanssa kaikista arvioista just samaa mieltä, mutta se yleinen näkemys, perustelut ja ytimiin pureutuminen ovat todella vakuuttavalla tasolla. Ja kaikki tämä hyvässä hengessä. No joo, pakko on kyllä myöntää sekin että harvemmin olen ollut näin otettu "n**keriksi" mainitsemisesta... :) E... ja jo ennen blaekieta ja myös jälkeen on monelta näköjään tullut todella asiallista juttua. Huippuskaba tässäkin suhteessa. EE. stratomasterin kysymykseen vedänkö vahvistimella niin kyllä vedän, yleensä vaimennetun pikkukaapin (AxeTrak) läpi. Muutaman kerran vuodessa osuu niin hyvä tuuri että pääsee mikittämään oikeasti. EEE. Onnittelut mestareille ja kiitokset kaikille hienosta skabasta. "Son, can you play me a memory?
I'm not really sure how it goes,
But it's sad and it's sweet and I knew it complete,
When I wore a younger man's clothes"
- Billy Joel |
TJuhana 17.10.2010 11:45:41 | |
---|
Joo toi pisteytys-esmes Latuskan soitosta diggasin todella paljon ja nyt jäi ilman mun pistettä. Voipi olla että jos tänään olisin tehnyt pisteisiin oikeutettavien listan, olisi se ollut erillainen. Fonisti(funkylord) oli myöskin pitkään listalla mutta sitten vaan jäi pois. Korggarit ym. veti kaikki hyvin. Olin muuten antamassa jo tuolle viimeiselle cool-jäbälle pisteitä ihan jo siitä syystä että kaikki mikä herättää tunteita niin ansaitsee pojon, oli ne sit mitä fiiliksiä vaan. Sitten kuitenkin ajattelin että muut kokisivat sen jonkinlaisena protestina tms. Olis pitänyt olla enemmän pojoja jaettavana, nyt kun osallistujia oli näin paljon, tai jotaan sellaista. Olin vähän jo v-ttuuntunut tossa kun pisteitä annoin että en jaksanut kummempia sepistyksiä kirjoitella kaikkien soitosta. No, täällähän sitä voi jatkaa. Vielä sen verran pisteitten jaosta: olen ollut tuomaristossa jakamassa ns.pojoja aiemmin ja ryhmänä toimi nuoret viuluviikarit. Pettyneitten itkuista jäi mahdollisesti sit ikuinen trauma kun koen pojottamisen nykyään niin hankalaksi. Mutta tässä skabassa ratkaisevinta ja raskainta oli nimenomaan sen ääretön tasaisuus. Jokainen veto oli arvosanaltaan "kova". Sitten vaan oli niitä piirun verran kovempia ja sekin sitoutuu vähän hetkeen. Kuten jo tossa aiemmin totesin niin tänään olis voinut tulla erillainen lista. Muistakaa että mua voi kritisoida ihan rankemmallakin kädellä. Mun herkkä hipiäni näkyy vaan siinä että jos joudun muita arvostelemaan. Se on mulle vaikeaa... |
tono 17.10.2010 19:13:34 (muokattu 17.10.2010 19:16:48) | |
---|
Kertokaas pocket podin käyttäjät minkälaisia säätöjä käytätte ja siihen saa vissiin ladattua lisää säätöjä, onko lataamisen arvoisia? Vähän hukassa oon ollu sen kanssa. (Nauhoittelen itse linjatulolla ja nauhoitusohjelmana Tracktion) Käsi kädessä nuotin vieressä... |
BigPapa 17.10.2010 20:52:30 | |
---|
Äänestykselle jatkoaikaa 21.30 asti. For me, it's about the music. I'm just the messenger, and I hope to do it as long as I live. - Eric Clapton |
liljam 17.10.2010 21:05:52 (muokattu 17.10.2010 21:48:48) | |
---|
tono: Kertokaas pocket podin käyttäjät minkälaisia säätöjä käytätte ja siihen saa vissiin ladattua lisää säätöjä, onko lataamisen arvoisia? Vähän hukassa oon ollu sen kanssa. (Nauhoittelen itse linjatulolla ja nauhoitusohjelmana Tracktion) joitain säätövinkkejä on esim guitar techniques lehdessä jossa on useimmiten artistin kohdalla, miten saada samat saundit kuin kyseisellä artistilla on. (mm. bass, middle, treble; nämähän saa säädettyä pocked podista ihan namiskoista) esim: Clapton kera les paul standardin (vahvistimeksi vaikkapa se marshall pocked podista) Gain(5), Bass(6), middle(8), treble(8), Reverb(2) noi numerothan voi laskea tolppien lukumääränä näytöllä pocked podissa (kun potikoita säätää) ei muuta ku eteenpäin |
BigPapa 17.10.2010 21:36:18 (muokattu 17.10.2010 21:45:46) | |
---|
----------------------------- For me, it's about the music. I'm just the messenger, and I hope to do it as long as I live. - Eric Clapton |
latuska90 17.10.2010 21:49:36 (muokattu 17.10.2010 21:53:21) | |
---|
tono: Kertokaas pocket podin käyttäjät minkälaisia säätöjä käytätte ja siihen saa vissiin ladattua lisää säätöjä, onko lataamisen arvoisia? Vähän hukassa oon ollu sen kanssa. (Nauhoittelen itse linjatulolla ja nauhoitusohjelmana Tracktion) Lähes samalla tavalla itsekin nauhoittelen: Pocket Pod koneen linjatuloon ja nauhoitusohjelmana toimii Audacity. Tämmöinen softa kannattaa ladata tolle PP:lle. Sieltä -> Product (Pocket Pod) -> GO -> sivun alalaita -> Vyzex Pocket POD 1.17 http://line6.com/software/index.html Kuva käyttöliittymästä: http://www.vettaville.net/vettaville-web-vyzex.jpg "Ihminen on sekin akustinen instrumentti, kun sen virittää niin se soi kuin enkeli." - Albert Järvinen |
BigPapa 17.10.2010 21:53:03 | |
---|
Tulokset julkistettu äänestysketjussa. For me, it's about the music. I'm just the messenger, and I hope to do it as long as I live. - Eric Clapton |
stratomaster 17.10.2010 22:03:31 | |
---|
BigPapa: Tulokset julkistettu äänestysketjussa. Onnittelut myös BigPapalle ja muillekin. Hieno vireä skaba ja mahtivetoja läjäpäin. Jengi myös analysoi vetoja ansiokkaasti. Hyvä meininki, näin sitä pitää skabailla! |
Jeps, onnea ponnea "pallisteille", ja muillekin. Ja kiitoksia annetuista pisteistä ja kommenteista. Meni näköjään paremmin kuin osasin odottaakaan. Nii onkii ... vai oliko sittenkään .. ja jos onkii , nii entäs sitten ... |
mopar 17.10.2010 22:10:51 | |
---|
Onnea voitokkaille, ja kiitoksia kovasti niille jotka jaksoi kommentoida mun räpellystä. |
TJuhana 17.10.2010 22:11:44 | |
---|
Kiitokset kaikille kivasta ja erittäin tasokkaasta skabasta! Pallinaamoihin en mielestäni vielä päässyt kun mua edellä kuitenkin on kolme, jos lähdetään saivartelulinjalle :) Onnea voittajille ja kaikille muillekin onnistuneista vedoista. Mikään kuulemani ei ollut huono. Tällä meiningillä etiäppäin... |
BigPapa 17.10.2010 22:12:25 (muokattu 17.10.2010 22:17:29) | |
---|
TJuhana: Kiitokset kaikille kivasta ja erittäin tasokkaasta skabasta! Pallinaamoihin en mielestäni vielä päässyt kun mua edellä kuitenkin on kolme, jos lähdetään saivartelulinjalle :) Onnea voittajille ja kaikille muillekin onnistuneista vedoista. Mikään kuulemani ei ollut huono. Tällä meiningillä etiäppäin... Elä elä ala saivarrella....tähän hymiö. For me, it's about the music. I'm just the messenger, and I hope to do it as long as I live. - Eric Clapton |
Gary Enfield 17.10.2010 22:12:32 | |
---|
Onnittelut voittajille ja kiitos kommenteista. |
blues guitar 17.10.2010 22:17:09 | |
---|
...Oisko kehitystä tapahtunut (tolla iällä :D)?... Kyllä se on ihan mahdollista :) On nimittäin tullut vietettyä aikaa taas enempi skeban varressa. Syynä yli 20v. tauon jälkeen virennyt bänditoiminta. Sellainen työpaikan soittoporukka. The Planas http://muusikoiden.net/dyn/users/76471.jpg ...ajan H-D:llä pitkin suomee...antaa kitaran laulaa vaan...juomaksi kelpaa vain Scotch Single Malt... |
BigPapa 17.10.2010 22:18:46 (muokattu 17.10.2010 22:22:36) | |
---|
blues guitar: Kyllä se on ihan mahdollista :) On nimittäin tullut vietettyä aikaa taas enempi skeban varressa. Syynä yli 20v. tauon jälkeen virennyt bänditoiminta. Sellainen työpaikan soittoporukka. The Planas http://muusikoiden.net/dyn/users/76471.jpg No helevata , trio ja vielä stagella, katteeks käyp, hyvää hommaa tollanen. For me, it's about the music. I'm just the messenger, and I hope to do it as long as I live. - Eric Clapton |
blues guitar 17.10.2010 22:26:15 | |
---|
BigPapa: No helevata , trio ja vielä stagella, katteeks käyp, hyvää hommaa tollanen. Jes...Innoissani olen itekkin. Tosi kivaa on taas soitella ja käydä jopa keikoillakin. Seuraava keikka firman (Polaria) pikkujouluissa :) Tässä näytettä viime kesältä: http://maihinnousu.net/s/8636 ...ajan H-D:llä pitkin suomee...antaa kitaran laulaa vaan...juomaksi kelpaa vain Scotch Single Malt... |
BigPapa 17.10.2010 22:32:52 | |
---|
blues guitar: Jes...Innoissani olen itekkin. Tosi kivaa on taas soitella ja käydä jopa keikoillakin. Seuraava keikka firman (Polaria) pikkujouluissa :) Tässä näytettä viime kesältä: http://maihinnousu.net/s/8636 Triossa soittaminen on kyllä must ihan parasta, antaa sellasta liikkumatilaa ja tiettyä vapautta. On toki soitettu isommallakin kokoopanolla, mutta se vaatii jo heti enemmän mietintämyssyä päähän. For me, it's about the music. I'm just the messenger, and I hope to do it as long as I live. - Eric Clapton |
latuska90 17.10.2010 22:37:56 (muokattu 17.10.2010 22:45:18) | |
---|
"Ihminen on sekin akustinen instrumentti, kun sen virittää niin se soi kuin enkeli." - Albert Järvinen |