Aihe: South park jaksoja
1 2 3 4 551 52 53 54 5594 95 96 97 98
Lego
14.10.2010 22:29:20
Itse olen tässä läppärin hankinnan jälkeen tehnyt viime viikkoina "virheen" ja katsonut 4-11 tuotantokaudet putkeen ja vielä jatkuu. Tuolla 4,5,6 ja 7 kausilla on kyllä niin hillitöntä settiä että oksat pois. Ei kyllä ole toivoakaan näillä nykyjaksoilla. Eka demo oli paras. Ihan oikeasti.
SWOLLEN EYE VIEW Oma bändi. Jossain Death metallin harmaalla alueella liikutaan.
Peoplez
14.10.2010 23:07:23
Eipä se kummoinen jakso ollut mutta täytyy sanoo LOL teille jotka sanovat että "olen käyny jerseyssä, iha normaaleja ihmisiä siellä on" niin haloo menikö jakson pointti hieman ohi ehkä kuitenkin?
Gleb91
15.10.2010 17:35:25
JAK: Itse olen tässä läppärin hankinnan jälkeen tehnyt viime viikkoina "virheen" ja katsonut 4-11 tuotantokaudet putkeen ja vielä jatkuu. Tuolla 4,5,6 ja 7 kausilla on kyllä niin hillitöntä settiä että oksat pois. Ei kyllä ole toivoakaan näillä nykyjaksoilla. Eka demo oli paras. Ihan oikeasti.

Kolmoskausikin on jo todellista laatua, ja kakkosellakin paljon hyviä jaksoja. Tapana katsella noita vanhoja silloin tällöin aika runsaastikin.
Pluto
15.10.2010 18:02:33
1-5 loistosettiä (lähes) poikkeuksetta. Sen jälkeen mukaan on tullut koko ajan lisää ja lisää karmeeta kuraa, vaikka satunnaisia valonpilkahduksiakin toki myöhemmiltä kausilta löytyy.
Dillon, you son of a bitch!
itsy
15.10.2010 21:12:53
Tande: Tekijät aliarvioivat myös amerikkalaista katsojakuntaa, olettaen, että kaikki South Park-fanit ovat automaattisesti BB:n ja Jersey-mikälien katsojia.

Jenkeissä tuskin kovin monet ovat pystyneet välttymään Jersey Shorelta tai Houswivesilta ja niiden aiheuttamilta ilmiöiltä, katsoivat tai ei. Suomessakin ovat tainneet jossain välissä molemmat pyöriä. Ihan kivaa parodiaa, muttei parasta ja oivaltavinta mitä South Parkissa on ollut.
oivoi
Rhapa
15.10.2010 21:17:00
Olisi aika palata juurille ja tehdä perus south parkia. Ei mitään vitun bin ladeneita ja amerikka paskaa. Anal probe. Need I say more?

Yritetään tehdä enemmän ja isommasti ja mahduttaa liikaa paskaa yhteen jaksoon. Ei toimi, ei.
Secreterial
17.10.2010 11:27:50
Onhan nuo uudet jaksot aika heikkoja verrattuna noihin vanhoihin, mutta ihan mielellään niitä silti katson. On niissäkin ihan hyviä kohtia, vaikka läpät ei enää oo sillä vanhalla tasolla. Pikkupoikana nuo vanhat South Parkit oli kyllä täyttä rautaa.

Just katon neloskautta, ja aika tykistystä on välillä verrattuna uusiin. Uusiin jaksoihin samanlaista läppää, niin alkais toimimaan. Noissa vanhoissa on vaan niin loistavaa menoa. Mm. Cartmanilta kusetetaan munuainen ja kaikki on mukana juonessa :P
Bluesmies
17.10.2010 17:49:36
"So. Who wants desert? MEEEEEEEEEE!!!!" :D
masterhat
17.10.2010 20:24:44
Rhapa: Olisi aika palata juurille ja tehdä perus south parkia. Ei mitään vitun bin ladeneita ja amerikka paskaa. Anal probe. Need I say more?

Yritetään tehdä enemmän ja isommasti ja mahduttaa liikaa paskaa yhteen jaksoon. Ei toimi, ei.

ai, mun mielestä ekat kaudet on ihan ok läppineen, mut onhan tää uudempi tuotanto 100x parempaa, vaikka toki yksittäisiä hyviä jaksoja vanhoistakin löytyy

anaaliluotaimet oli väsynyttä, mutta cartman itkemässä sitä, kun ei voi olla köyhä ja tyhmä ei ole väsynyttä vaan nerouttta. tai bono imemässä "isin tisua" ihan parhaita läppiä. mut onhan noi vanhatkin jaksot 100 kertaa parempia kuin mikään muu piirretty töllöst
''On moraalitonta antaa tyhmien ihmisten pitää rahansa''
Exhausted
17.10.2010 21:03:06

Omasta mielestä taas ne pari ekaa kautta on melkein kuin eri sarja, painotus on eri hahmoissa, vitsit ja piirrosjälki melko erilaista. Jossain kolmoskauden kohdalla sarjan varsinainen juttu alkoi löytyä. Oma suosikkivaiheeni on 7-8 -kausien kohdalla, josta löytyy monta klassikkojaksoa. Joka kaudella on ollut aina myös hutijaksoja, joita ei koskaan jaksa katsoa uudestaan, mutta uudemmilla kausilla näiden määrä on ehkä hieman kasvanut.
Rhesus
17.10.2010 21:07:41
Ekat kaudet oli mun mielestä täysin paskoja. Vaikkakin silloin pentuna kun niitä katoin olivat hauskoja.
Sanotaan että esim tää Kennyn kuolema, alkoi olemaan tosissaan väsynyt juttu. Onneksi se sentään loppui ja mulle riittää että vaikka tollee joka kolmannessa tai neljännessä jaksossa kuolee.

Kennyn kuolema
Terrance & Phillip
Mr Towel

Noi kolme on aika huonoja läppiä olleet aina.

Cartmanin pahuus on jo myös käyty aika moneenkertaan läpi.

Mä oon tullut siihen tulokseen että SP -on parhaimmillaan kun se on rietas, törkeä ja loukkaava.
NAMBLA, WoW, Scott Tenor, Casa Bonita, A.W.E.S.O.M.O -kyllä näitä on. Eric Cartman ja Butters ovat yli puolet sarjanvetovoimasta.
Lisää seikkailuja pojille eikä mitään parodiaa.
Daelos
17.10.2010 21:48:58
A.W.E.S.O.M.O on kyllä mahtava ;D "Adam Sandler is an.. uhm.."
http://www.last.fm/user/Daelos
myrtonen
17.10.2010 22:06:43
Vaadimme lisää Randya. Nascar-jakson yksi vitsi ei kauaa jaksanut naurattaa, mutta Jerseyn pojille ja tytöille tuli kyllä repeiltyä huolella. Terroristit lentokoneissa oli jo vähän mitvit-osastoa.
masterhat
18.10.2010 16:38:39
tykkäsin kyl jaksosta, ja varmaan kaikki muutkin jotka on situationin ja kumppaneiden otteita nähnyt. situationin 8-pack on paras ikin....

sekin oli hyvä loppu, kun cartman puristi kyleä poskesta ja kutsui häntä omaksi pikku monsteriksi. oliko tässä jotain viittausta gagan suuntaan...

oli tai ei, mut ehdottoman hyvä jakso
''On moraalitonta antaa tyhmien ihmisten pitää rahansa''
Jormaz
18.10.2010 16:45:00
Ei tääkään nyt ihan lähtenyt lentoon, vaikka kyllähän guidoille aina mielellään nauraa.
No tiedäthän.. Tarkoitettu.. tiedäthän..
Lego
18.10.2010 18:13:45
Insheeption

When he's sent to the school counselor to talk about his disorder, Stan realizes that he's not the only one who has a problem. When Mr. Mackey and Stan agree to surrender themselves to the hoarding experts, Stan gets a more than a glimpse of what it was like for Mr. Mackey in the 4th grade at South Park Elementary.

Sellasta seuraavaksi.
SWOLLEN EYE VIEW Oma bändi. Jossain Death metallin harmaalla alueella liikutaan.
Parasite
18.10.2010 18:16:35
JAK: Insheeption

When he's sent to the school counselor to talk about his disorder, Stan realizes that he's not the only one who has a problem. When Mr. Mackey and Stan agree to surrender themselves to the hoarding experts, Stan gets a more than a glimpse of what it was like for Mr. Mackey in the 4th grade at South Park Elementary.

Sellasta seuraavaksi.

No niin, oliskohan nyt sitä South Parkin hahmoihin perustuvaa läppää?
"Ainakin kotiteollisuudella oli joku biisi joka muistutti vähän jotain toista biisiä heidän tuotannossaan. En nyt muista mikä." -heikkijarvinen
PlaneettaKaravaanari
18.10.2010 20:49:52
Kivaa, että Mr. Mackey näkyy taas enemmän. Tuntuu että viime vuosina ollaan unohdettu hirveä kasa hyviä hahmoja kuten Mackey ja Garrison.
Parasite
18.10.2010 20:57:09
PlaneettaKaravaanari: Kivaa, että Mr. Mackey näkyy taas enemmän. Tuntuu että viime vuosina ollaan unohdettu hirveä kasa hyviä hahmoja kuten Mackey ja Garrison.

Tämä on totta. Garrisonistakin on tehty sellainen hahmo joka on vain pervo. Alunperinhän se oli suorasanainen opettaja joka opetti lapsilla kaikkea epäoleellista ja oli siinä sivussa kaappipervo. Myös Barbradyä soisi näkevän enemmän, loistava hahmo sekin ollut aikanaan.
"Ainakin kotiteollisuudella oli joku biisi joka muistutti vähän jotain toista biisiä heidän tuotannossaan. En nyt muista mikä." -heikkijarvinen
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)