sukkahousut 19.03.2004 21:09:00 | |
---|
Niin, siis kyseisen bändin "uusi" My immortal- biisi, joka soi radiossa. Mitä mieltä ootte siitä? Oon kuullu koulussa kommenttia, että ois jotenki "tosi ihana ja koskettava biisi" Itse en siinä näe mitään listapopin aineksista poikkeavaa.. mielipiteitä? *Hello, I'm a signature-virus, copy me and help me spread* |
Bluesmies 19.03.2004 21:27:06 | |
---|
Ihan hyvä biisi se mun mielestä on, tosin siinä on aika kovasti kopioitu natalie imbruglian Smoke-biisiä. Kitara on tyhmä!!! |
N_Bates 19.03.2004 21:35:12 | |
---|
ei voi sietää koko bändiä. Linkin Bizkittiin laitettu joku nainen kiekumaan.. toivottavasti en kuule enää ikinä. http://www.hut.fi/~tvainio/kitaragalleria/ |
Härski 19.03.2004 22:33:45 | |
---|
En kyllä tajua, miten tuo on niin suosittu. Kaippa sillä on jotain tekoa, etten ite kuuntele vähääkään tuollaista musaa. Ja mitä neitokaisen lauluun tulee, niin en ole pitkään aikaan aneemisempaa kiekumista kuullut. Hiukan vibraattoa niihin pitkiin nuotteihin ja tavuihin... hoho, samaa jankkaan kitaran soitostakin... |
spacemonkeyevolution 19.03.2004 22:39:15 | |
---|
Kyl miä tykkään ko. biisistä, muuten se levy ei oikeen iske. Hyvä ääni sil naisel on ja vielä kovin on nättikin muutenkin, kyl sitä videoo kattelee ainaski ihan mielellään. Ei kait se mitenkää niin erikoinen biisi ole, mut ihan ok. Let the Metal Flow |
Schnowotski 19.03.2004 22:41:33 | |
---|
Oon kuullut sen yhden biisin. En muista sitä nimeä, mut' joku kait se oli. Siinä oli joitain kivoja ideoita, mutta ei kyllä sytytä mitenkään pahemmin. Varsinkin se mies taustalaulaja on karmea (räppi tyyliin laulelee siellä). Luulisin, että esitämme kappaleen jossain joskus koulumme sektion kanssa. |
qfleax 19.03.2004 22:44:50 | |
---|
Ihan hyvä biisi se mun mielestä on, tosin siinä on aika kovasti kopioitu natalie imbruglian Smoke-biisiä. En nää kyllä oikeastaan mitään yhtäläisyyksiä ko. biisiin. Mutta ei se kyllä kovin mainstreamista poikkeava ole, mutta ihan kiva biisi. |
Bluesmies 19.03.2004 23:00:51 | |
---|
En nää kyllä oikeastaan mitään yhtäläisyyksiä ko. biisiin. Siinä tapauksessa et ole kuullut Smokea. Kitara on tyhmä!!! |
Noidanmetsästäjä 20.03.2004 01:17:38 | |
---|
Itse kyllä tykkään, iskee muhun kyllä aika paljon tollaset rauhalliset pianosäestys kappaleet... Tulee etäisesti mieleen Sielun Veljien 'Muistokirjoitus', varmaankin siitä pianosta ja aiheesta... "Minä olen Kari Peitsamo!" |
mikko1 20.03.2004 10:02:41 | |
---|
Ei iske... mutta GOing Underia tulee usein diggailtua "Jos silmät olisivat käsissä, niin käsittäisikö silloin näkemänsä?" - Noir |
Raipe 20.03.2004 10:49:18 | |
---|
gospelnumetaljätettä "Ei muuta kuin lisää paskaa housuun!"
-Klunssila |
Vilhelmus 20.03.2004 10:57:59 | |
---|
Albumin miinus on turha samankaltaisuus, mutta ei sitä voi kyllä kieltää etteikö bändillä olisi hienoja viisuja. Nätti likka, kaunista pianoa ja vähän jyskettä niin toimiihan se. |
Alttoviulisti 20.03.2004 11:10:17 | |
---|
Niin, siis kyseisen bändin "uusi" My immortal- biisi, joka soi radiossa. Mitä mieltä ootte siitä? Oon kuullu koulussa kommenttia, että ois jotenki "tosi ihana ja koskettava biisi" Itse en siinä näe mitään listapopin aineksista poikkeavaa.. mielipiteitä? Musta se on hyvä biisi...mut Hello on jotenki parempi. |
Mimi 20.03.2004 12:02:53 | |
---|
On mulla levy, kaverilta kuulin ja vaikutti mielenkiintoselta, ihan tuo kuunneltavaa musiikkia on, mutta ei nyt ihan kuulu lempparipändeihin... Muistaakseni luin jostain että on kuulemma harvinaisen paska livenä... Kaunis biisi kyllä se My Immortal... Kaveri:-Hei voitsä avata tän viinipullon kun mulla ei oo sitä värkkiä millä tän saa auki!?
Toinen kaveri:*tutkii pulloa n. 5 sek.* -Okei..*vääntää kierrekorkin auki* |
skebajaba 20.03.2004 12:16:00 | |
---|
lähti menee saleen siksi se kitaristi tosta, kun olivat euroopassa ja kuuli et tämmönen on jo keksitty... muutenkin vähän niissä vaatetuksissaan näyttää että koittais tarja turuselta ottaa tyylinsä, on nightwish kyl parempi mielestäni. -mikä olisikaan v****maisempaa kuin epävireinen tinnitys?- |
Fleda 20.03.2004 13:52:17 | |
---|
tykkään. biisistä ja bändistä. muija laulaa mielestäni törkeen hyvin, kaikki muu on kuultu ennenkin. I want a bowl of raw red meat right now. Forget about that. Bring me a live cow over to the table. I'll carve off what I want and ride the rest home! - Denis Leary |
Turmis 20.03.2004 15:06:49 | |
---|
Kyllähän tuota kuuntelee, mutta ei herätä sen kummempia tuntemuksia yleensäkään koko bändin tuotanto. Mielestäni aika mitäänsanomatonta ja tasapaksua materiaalia näin kiteytettynä. Kitarasoundi on huono, ihan kuin olisi vedetty säröstä suoraan linjaan. |
Siinä tapauksessa et ole kuullut Smokea. No sitten Left of the Middle on suotta roikkunut kirjahyllyssä ilmestymisestä asti. No ehkä täytyy vielä tsekata.. luulen että olen kiinnittänyt Smokessa huomion ihan eri asioihin kun sinä. |
Nimismies 20.03.2004 15:22:17 | |
---|
Ei ole kyllä häävi bändi. Yhtä tylsää kuin kaikki muukin nykyinen poppi. "Nimismies saa ajaa pihaan"(koska hän kuuluu sisäpiiriin) -Absoluuttinen Nollapiste: Suvannossa Ylpeä Ilme |
Tympee Huttunen 20.03.2004 18:06:55 | |
---|
Hyvä biisi on kyllä ja Amyn Leen ääni yhtä hunajaa. Biisiä on kyllä kuullut hieman liikaakin jo. Ihan hyvä levykin. Tourniquet tms. on paras biisi. " Macro, sillä on huonot vitsit ja se näyttää Jeesukselta." |