Terry Pantheras 07.10.2010 22:37:38 (muokattu 07.10.2010 22:43:58) | |
---|
Deino: Väkinäisen muka-teknistä nykytrendi dödistä todella surkeilla örinöillä? Suhteellisen samaa linjaa tuo on kuin vanhakin Atheist. Ei tuo mitään örinää ees ole, vaan Schaeferin kähinärääkynää, mitä se on ollu jo ammoisista ajoista. MUOX: niin noh, hassua sinänsä, että mulle tuli periaatteessa kaikki vastakkaiset fiilikset ku sulla... |
Deino 07.10.2010 22:52:05 | |
---|
Terry Pantheras: Suhteellisen samaa linjaa tuo on kuin vanhakin Atheist. Ei tuo mitään örinää ees ole, vaan Schaeferin kähinärääkynää, mitä se on ollu jo ammoisista ajoista. MUOX: niin noh, hassua sinänsä, että mulle tuli periaatteessa kaikki vastakkaiset fiilikset ku sulla... Mä kyllä haluaisin pitää tästä, mutta 10 kertaa kuunnellu läpi ja ei vaan toimi. Kaikki on huonompaa kuin aiemmin, tulee mieleen joku teinipoikien teennäinen yritys tehdä teknistä death metallia ensimmäistä kertaa. UP:tä ja Elementsiä pidän tyylilajinsa parhaimpina levyinä, ja niissä se kähinä toimii kohtalaisesti, mutta tässä ei IMO ollenkaan. |
Terry Pantheras 07.10.2010 23:05:20 | |
---|
Deino: Mä kyllä haluaisin pitää tästä, mutta 10 kertaa kuunnellu läpi ja ei vaan toimi. Kaikki on huonompaa kuin aiemmin, tulee mieleen joku teinipoikien teennäinen yritys tehdä teknistä death metallia ensimmäistä kertaa. UP:tä ja Elementsiä pidän tyylilajinsa parhaimpina levyinä, ja niissä se kähinä toimii kohtalaisesti, mutta tässä ei IMO ollenkaan. Juu, eipä siinä. Itekin yritin aikoinaan - ja yritän toisinaan vieläkin :D - tykätä Elementsistä (hyllystä löytyy edelleen), mut ei vaan lähde; päässä kaikuu vaan että "mitä vittua?". Eihän se nyt paska ole, mutta... Noh, kenties joku päivä tajuan senkin hienouden, esim. sopivassa mielentilassa sopivassa paikassa puun takaa, tai sitten vaikka kopitellessa huopapalloa vanhainkodissa "Atheistin samba-tunnilla"... :D |
jigsore 08.10.2010 00:17:09 | |
---|
Tiukempi biisi kuin odotin. Eiköhän sieltä asiallinen levy tule, vinyyli ehkä tilaukseen. |
Rahkonen 08.10.2010 10:01:36 | |
---|
Mulle ainakin kolahti vitusti. Atheistiltahan tuo kovasti kuulosti, luonnollisesti raskautta tullut hieman lisää, mutta paistoi sieltä hyvin läpi se vanha kunnon jazzhäröily. |
mega 08.10.2010 19:40:05 | |
---|
"I'm not as young as I used to be, but I'll still be thrashing at a hundred and three (you'll see!)" - Razor "Taste the Floor" |
bedlam 12.10.2010 10:23:56 (muokattu 12.10.2010 10:24:16) | |
---|
Kerran kuuntelin biisin ja olin positiivisesti yllättynyt kyl. Minusta tuo kuulosti sävellyksellisesti olevan lähinnä jostain kakkos- ja kolmoslevyn välimaastosta. Ei niin holtitonta poukkoilua kuin kakkosella, muttei myöskään niin suoraa poljentoa kuin Elementsillä. Positiivisin mielin odotellaan! |
Oon kuunnellu ton varmaan jo toistakymmentä kertaa ja oon vakuuttunut. |
Filli293 12.10.2010 21:29:43 | |
---|
Mukavaa vanhaa progessiivistä dödeilyä jazz vaikutteilla. Me likes. It's not just music, it's a lifestyle! |
jigsore 03.11.2010 15:13:06 | |
---|
|
Terry Pantheras 09.11.2010 13:59:21 | |
---|
Nyt on levy handussa ja kuunneltu kertaalleen läpi. Hyvät soundit ja mukavasti jätetty luomua sekaan, eli pienet häiriöäänetkin kuuluu. Hyviä biisejä ja riffejä - mitä nyt pari vikaa biisiä ei oikein sekavuudessaan kolahtanut (When the Beast & Third Person) ainakaan heti. Hyvä levy ensipuraisun perusteella; kuulostaa Atheistilta. Tiukka ja äkäinen pläjäys. Suuren bassotaitelijan poissaolo kuuluu luonnollisesti simppelinpinä bassotuksina ja hienoiseksi kummastukseksi joukossa on toisaalta pari slap-bassottelukohtaakin... |
Akiman 10.11.2010 10:08:17 | |
---|
|
bedlam 11.11.2010 09:17:15 (muokattu 11.11.2010 09:18:37) | |
---|
Huhhui. Kuuntelin tuossa työmatkalla ensimmäisen puoliskon levystä ja meinasi jo karata melkein auto käsistä. Jumantsuikka, tykkäsin aloituskappaleesta heti ekalla kerralla, mutta nyt tuntuu että se jää muiden biisien jalkoihin. Levy kuulostaa ihan satasella siltä, niinkuin se olisi ilmestynyt kakkoslevyn jälkeen. Tyyliltäänkin se istuisi parhaiten siihen kohtaan, Elements olisi sitten se comeback-levy ;) Ja en tiedä mitä levyä ne arvostelijat ovat kuunnelleet, jotka väittävät ettei tältä löydy Elementsin lattarimeininkiä. Toi viides biisihän on just nimenomaan sitä. Iloinen ylläri meikälle siis! |
bedlam 12.11.2010 12:04:57 | |
---|
En tiedä mitä levyä Deino on kuunnellut, mutta minusta Jupiter on yksi kovimmista comebackeistä koskaan. En tiedä kuulostaako tämä "nykytrendi dödikseltä", kun en sellaista ole koskaan kuunnellut, mutta minusta tämä kuulostaa tismalleen sille vanhalle hyvälle Atheistille. Ei kai se Atheistin vika ole, jos muut ovat tyyliään kopioineet niin paljon, että pitkän tauon jälkeen se kuulostaa jo imitoijilleen? |
Deino 12.11.2010 16:09:58 (muokattu 12.11.2010 16:11:22) | |
---|
bedlam: En tiedä mitä levyä Deino on kuunnellut, mutta minusta Jupiter on yksi kovimmista comebackeistä koskaan. En tiedä kuulostaako tämä "nykytrendi dödikseltä", kun en sellaista ole koskaan kuunnellut, mutta minusta tämä kuulostaa tismalleen sille vanhalle hyvälle Atheistille. Ei kai se Atheistin vika ole, jos muut ovat tyyliään kopioineet niin paljon, että pitkän tauon jälkeen se kuulostaa jo imitoijilleen? En ole kuunnellut vielä Jupiteria, vaan ainoastaan MySpacesta Second The Sunin, joka nyt lisäkuunteluiden jälkeen on ihan "kohtuu jees". Steve Flynn ei kyllä ole enää entisessä iskussa, mikä on toki ymmärrettävää. Kuuntelin Unquestionablenkin pitkästä aikaa uudestaan ja ei ollut ehkä ihan niin kova kuin muistin (tai sitten sen pitää aueta uudestaan), mutta Elements toimii ajan myötä aina vaan paremmin. |