Informaatiokameli 08.10.2010 15:37:35 | |
---|
Oli hyvä jakso. Jostain syystä nauratti ihan helvetisti se Cartmanin alahuuli-ilme. Everybody loves somebody but nobody loves rumpali. |
JAK: Hyvä jakso, mutta ollakseen viihdyttävä meidän pitäisi olla oikeasti juurevia jenkkejä. Vähän menee ohi eurooppalaiselta toi hypetys. Mutta ei siinä mittään, härmäläinen sanoo että 7/10. Tästä on hyvä jatkaa. Joo, sama fiilis jäi itelle. Eli jotain olennaista Nascariin liittyvää puuttuu ilmeisesti yleissivistyksestä. Toki hyvää kuittia tuli kaasun painamisesta ja vasemmalle kääntymisestä. Lisäksi se Vagisil sponosrointi kuittailu viittasi todennäköisesti kanssa johonkin oikeaan caseen. |
juuso a 11.10.2010 12:08:24 | |
---|
Johnny Buzz: Lisäksi se Vagisil sponosrointi kuittailu viittasi todennäköisesti kanssa johonkin oikeaan caseen. Ihan varmasti viittasi. Se näissä South Parkeissa on nykyään vikana, että noi aiheet on jotain ajankohtaisia jenkeissä tapahtuneita juttuja. Ehkä oon vaan laiska kun en jaksa ottaa asioista selvää, mutta kyllä mä pidän niistä jaksoista enemmän, jotka ei nojaa niin pahasti todellisuuteen. One. |
geeza 11.10.2010 12:11:29 | |
---|
ihan paska jakso, en ees jaksanu kattoo kokonaan. Cream Thearetm |
Rhesus 11.10.2010 19:16:08 | |
---|
juuso a: Ihan varmasti viittasi. Se näissä South Parkeissa on nykyään vikana, että noi aiheet on jotain ajankohtaisia jenkeissä tapahtuneita juttuja. Ehkä oon vaan laiska kun en jaksa ottaa asioista selvää, mutta kyllä mä pidän niistä jaksoista enemmän, jotka ei nojaa niin pahasti todellisuuteen. Totta. Mä katselin tossa just jotain vanhoja jaksoja, eikä ollut mitään hajuakaan että kenen/minkä kustannuksella jaksoissa pidettiin lystiä. Kaksipiippuinen juttu tuo ajankohtaisten asioiden puiminen. Saa helposti ideoita joihin jengi saa samaistua, mutta jaksojen uudelleenkatsomisarvo kärsii. Mistä tulee mieleen että onko South Park kaikista hyvistä tarkoituksistaan huolimatta itse kertakäyttöviihdettä? |
Johnny Buzz 11.10.2010 19:18:13 | |
---|
juuso a: Ihan varmasti viittasi. Se näissä South Parkeissa on nykyään vikana, että noi aiheet on jotain ajankohtaisia jenkeissä tapahtuneita juttuja. Ehkä oon vaan laiska kun en jaksa ottaa asioista selvää, mutta kyllä mä pidän niistä jaksoista enemmän, jotka ei nojaa niin pahasti todellisuuteen. Mun mielestä se on ihan parasta, kun sarja irvailee jollekin tuoreelle ilmiölle. Välillä vaan jutut on aika jenkkiläkeskeisiä, joista alkuperäinen tarina ei aina kantaudu Suomeen asti. |
Tande 11.10.2010 20:08:02 | |
---|
Rhesus: Mistä tulee mieleen että onko South Park kaikista hyvistä tarkoituksistaan huolimatta itse kertakäyttöviihdettä? Tämä riippuu myös jaksosta. Casa Bonita, Drugs are Bad, Cheesing ja vaikka Awesom-0 (Vain muutama esimerkki) viihdyttävät edelleen, mutta Tiger Woods-jakso oli puuduttavaa jo ensimmäisellä katselukerralla. Anteeksi. |
Bluesmies 11.10.2010 20:09:11 | |
---|
Tande: Tämä riippuu myös jaksosta. Casa Bonita, Drugs are Bad, Cheesing ja vaikka Awesom-0 (Vain muutama esimerkki) viihdyttävät edelleen, mutta Tiger Woods-jakso oli puuduttavaa jo ensimmäisellä katselukerralla. Täh?!? Tiger Woods-jaksohan oli loistava! Koskahan tulee Chile-jakso? |
Parasite 11.10.2010 20:13:17 | |
---|
Tande: Tämä riippuu myös jaksosta. Casa Bonita, Drugs are Bad, Cheesing ja vaikka Awesom-0 (Vain muutama esimerkki) viihdyttävät edelleen, mutta Tiger Woods-jakso oli puuduttavaa jo ensimmäisellä katselukerralla. Cheesingiä lukuunottamatta komppia. "Ainakin kotiteollisuudella oli joku biisi joka muistutti vähän jotain toista biisiä heidän tuotannossaan. En nyt muista mikä." -heikkijarvinen |
Johnny Buzz 11.10.2010 20:14:14 | |
---|
Tande: Tämä riippuu myös jaksosta. Casa Bonita, Drugs are Bad, Cheesing ja vaikka Awesom-0 (Vain muutama esimerkki) viihdyttävät edelleen, mutta Tiger Woods-jakso oli puuduttavaa jo ensimmäisellä katselukerralla. Awesom-0 jaksaa kyllä viihdyttää aina uudestaan, kuten suurin osa Butters-jaksoista. Chile-jakso vois olla kyl hyvä, vai onko liian herkkä aihe kuitenkin? |
Rhesus 11.10.2010 20:22:27 | |
---|
Johnny Buzz: Awesom-0 jaksaa kyllä viihdyttää aina uudestaan, kuten suurin osa Butters-jaksoista. Chile-jakso vois olla kyl hyvä, vai onko liian herkkä aihe kuitenkin? Herkkä? Sä puhut South Parkista jossa syöpäänkuolevan pikkupojan haave oli että oikea lätkäjengi voittaa, mikä kuitenkin päätyi siihen että Detroit Red Wings pieksi kentällisen 8v nassikoita verilammikoihin. En usko että Chilen tai minkään maailmantapahtuma on turhan pyhä tälle sarjalle :) |
Johnny Buzz 11.10.2010 20:26:48 | |
---|
Rhesus: Herkkä? Sä puhut South Parkista jossa syöpäänkuolevan pikkupojan haave oli että oikea lätkäjengi voittaa, mikä kuitenkin päätyi siihen että Detroit Red Wings pieksi kentällisen 8v nassikoita verilammikoihin. En usko että Chilen tai minkään maailmantapahtuma on turhan pyhä tälle sarjalle :) Totta tuokin. Saishan tosta ties mitä komiikkaa revittyä. |
juuso a 12.10.2010 00:07:11 | |
---|
Rhesus: Kaksipiippuinen juttu tuo ajankohtaisten asioiden puiminen. Saa helposti ideoita joihin jengi saa samaistua, mutta jaksojen uudelleenkatsomisarvo kärsii. Mistä tulee mieleen että onko South Park kaikista hyvistä tarkoituksistaan huolimatta itse kertakäyttöviihdettä? Tätäpä mä just ajoin takaa: ne aiemmat jaksot oli sellaisia, missä homma oli enemmän itse South Parkin ympärillä, mutta nykyään toi on liian itsetarkoituksellisesti jonkun jonkun ilmiön yllä, joka liittyy tähän aikaan. Toisin sanoen, tekijöillä on loppunut ideat kesken jo ajat sitten. Ei sillä, on tuolla useita helmiä vähän joka kaudella senkin jälkeen kun lähdettiin tähän ajankohtaisaiheiden savottaan. Sen takia koko sarja on hieman lässähtänyt noista kulta-ajoista. One. |
Daelos 12.10.2010 00:32:18 | |
---|
Eniten mua harmittaa Cartmanin äänen muutos verrattuna ekoihin kausiin. Season 1-5 Cartman oli vaan niin vitun mahtava! :D http://www.last.fm/user/Daelos |
Rotuvaari 12.10.2010 00:49:44 (muokattu 12.10.2010 00:50:14) | |
---|
^^ ja ^:n kanssa samoilla linjoilla. Cartmanin rääkyvä ääni kaikkine huvittavine äänenpainoineen oli mielestäni tehokkaampi tapa tuoda hahmoa esille verrattuna nykyiseen. Agressiivisuuden kadottua jotain muutakin hävisi. Nämä uudet jaksot katsoneena täytyy todeta, että hyviäkin hetkiä löytyy edelleen. Hyvä. Tuplajakso oli nautittavaa rymistelyä ja vammaisten leiri viihdyttävän erilainen, joskin se pyyhe saisi painua vittuun koko sarjasta. Kivoja gageja kuitenkin. Uusin Nascar-jakso oli hyvä, vaikka harmittikin ettei hommaa vedetty kunnolla yli: itse autoilijat ja tallit jäivät kulisseiksi Cartmanin omien ambitioiden ja paranoian noustessa ainoana esiin. Ajankohtaisuuksia en enää jaksaisi oikein. Okei, sarja elää ja tunnetaan nykyään siitä, että se tekee pilkkaa milloin mistäkin pinnalla lilluvasta asiasta. Kuitenkin jaksojen vahvuus kymmenen vuotta sitten oli tarinoissa, joista ainakin itse muistan sarjan. Se mitä tapahtui vuonna 2008 unohtuu nopeammin kuin vaikkapa ensimmäinen Halloween-jakso Pink eye. Ja taatusti on ideat loppu viimeistään nyt - olleet jo monta vuotta. Jokun ajankohtaisen aiheen ympärille kyhätty ennalta arvattava tarina ei vaan toimi, vaikka yksittäisiä huippuhetkiä löytyykin. Tekisivät nyt sen elokuvan viimeistään ja lopettaisivat. Jäisi vielä jonkinlainen maku sarjasta, eikä kävisi kuten Simpsoneille. Jos otat kollin voit hörhiä muiden natu kissojen kanssa. Ja näin saat extraa tekemiseen eli tekeminen nousee yli maximin. Kissan elämää -tietokonepeli |
juuso a 12.10.2010 07:39:27 | |
---|
Veksu: Ja taatusti on ideat loppu viimeistään nyt - olleet jo monta vuotta. Jokun ajankohtaisen aiheen ympärille kyhätty ennalta arvattava tarina ei vaan toimi, vaikka yksittäisiä huippuhetkiä löytyykin. Tekisivät nyt sen elokuvan viimeistään ja lopettaisivat. Jäisi vielä jonkinlainen maku sarjasta, eikä kävisi kuten Simpsoneille. Mitä noita kommenttiraitoja olen kuunnellut, niin aika monesti ne sanoovat siellä, että ideat meinaa olla jo vähissä. Ja monta jaksoa on tehty hyvin viime hetkellä ennen kun niillä on ollut ensi-ilta Comedy Centralilla. Simpsonit taas olisi voinut lopettaa jo viisi kautta sitten. Nämä uusimmat jaksot alkaa olla niin väsähtänyttä kamaa. Lisäksi ääninäyttelijät eivät enää suostu joihinkin käsikirjoitusten käänteisiin koska "ei ole sen hahmon luonteelle ominaista." Siis mitä vittua? Luulisi piirretyissä olevan aika sama, välillä jopa piristävää. One. |
Parasite 12.10.2010 08:39:11 (muokattu 12.10.2010 08:42:00) | |
---|
Veksulle plussaa. Cartmanin äänestä vielä lisättävä että alkujaanhan siinä äänessä oli parasta se että Cartman tosiaan myös kuulosti sellaiselta ylihemmotellulta THL-pojalta. E: Paitsi että Towelie oli alunperin loistava hahmo, mutta siinä missä se oli kirjailija tai sitten tässä vammaisleiri-jaksossa on tuostakin hahmosta saatu, South Parkin poikien sanoin, "Totally gay". "Ainakin kotiteollisuudella oli joku biisi joka muistutti vähän jotain toista biisiä heidän tuotannossaan. En nyt muista mikä." -heikkijarvinen |
Johnny Buzz 12.10.2010 18:51:58 | |
---|
Se vammaisjakso oli huonoin South Park -jakso koskaan. Kaikista turhimmat hahmot koko sarjasso on Towlie ja Mr. Hankey. Täysin turhia ja ei sitten tippaakaan hauskoja molemmat. |
Jormaz 12.10.2010 19:03:51 | |
---|
Olipahan paska jakso. No tiedäthän.. Tarkoitettu.. tiedäthän.. |
masterhat 12.10.2010 19:18:40 | |
---|
Parasite: Veksulle plussaa. Cartmanin äänestä vielä lisättävä että alkujaanhan siinä äänessä oli parasta se että Cartman tosiaan myös kuulosti sellaiselta ylihemmotellulta THL-pojalta. E: Paitsi että Towelie oli alunperin loistava hahmo, mutta siinä missä se oli kirjailija tai sitten tässä vammaisleiri-jaksossa on tuostakin hahmosta saatu, South Parkin poikien sanoin, "Totally gay". mun mielestä towelie on just parhaimmillaa nois kahes jaksos, kelaa nyt: pyyhe ottaa pukumieheltä kesäleiril suihi et sais kamaa, kyl meitsi ainakin nauro itteni kipeeks, etenki tos kohtaa, vaik muuten vammais-jakso ei mikään ihan huippu ollutkaan. south park on siitä hyvä, et vaikka olis huonojakso, niin silti se on vitun hyvä ''On moraalitonta antaa tyhmien ihmisten pitää rahansa'' |