pääsiäishenu 04.10.2010 21:15:01 | |
---|
pehko: teet miten tahansa, sulla on sama ongelma kuukauden päästä edessä taas. se on senajan murhe :D |
Sömppö 08.10.2010 15:52:54 | |
---|
pääsiäishenu: siis rastat on jo ja juuri mainitsemillasi metodeilla valmistetut, mutta ennen rastoittamista hiukseni olivat hyvin pitkälti sellaista haarautunutta höttöä latvoista joka johti rastoittamisessa siihen että rastat on paksumpia latvasta ja ohuempia päästä. Tuo perheenjäsenen hiusten pölliminen on muuten erittäin hyvä ehdotus. No siis lisähiusta voi huovuttaa paksuuden saamiseksi, mutta tarkoitin noilla muilla juuri sitä miten käsitellä sitä juurta, että saisi sen jatkumaan paksumpana. Luulen että huovuttamalla saisi jonkin verran tiivistettyä noita rastoja paksummaksikin, mutta se tietenkin on poissa pituudesta. Se joka kadottaa järkensä, on yleensä viimeinen joka sitä kaipaa. |
Jokapaikanapina 09.10.2010 14:01:57 | |
---|
Mulla oli vielä keväällä nänneihin asti ulottuvat hiukset, jotka ei sit millää koskaan vaan takkuuntunu. Kampaa tai harjaa mulla ei edes ole, mut hiukset vaan pysy suorana. Vaikka koittikin rastottaa |
Jokapaikanapina: Mulla oli vielä keväällä nänneihin asti ulottuvat hiukset, jotka ei sit millää koskaan vaan takkuuntunu. Kampaa tai harjaa mulla ei edes ole, mut hiukset vaan pysy suorana. Vaikka koittikin rastottaa Laatua voi karhentaa ja huonontaa esim. permanenttiaineella. Se joka kadottaa järkensä, on yleensä viimeinen joka sitä kaipaa. |
Naigou123321 14.11.2010 01:19:34 | |
---|
http://www.youtube.com/watch?v=kn2VcdTsy-U&feature=related tommoset rastat olis kiva saada,mut luin näitä uusimpia commenttei ja löysin sen ohjeen takkutukan sivuilta,kokeilin sitä jokin aika sitte ja aika hyvin menee hiukset sekasin ku on semmost normihiuslaatuu et ei mtn vatun ohutta mut sopivan tuuheeta ja näin cittaris myytävänä ''Erittäin Hieno''a shampoota niin kannattaisko ostaa jos haluun rastoi vielki :D? |
pehko 14.11.2010 19:45:45 | |
---|
Naigou123321: http://www.youtube.com/watch?v=kn2VcdTsy-U&feature=related tommoset rastat olis kiva saada,mut luin näitä uusimpia commenttei ja löysin sen ohjeen takkutukan sivuilta,kokeilin sitä jokin aika sitte ja aika hyvin menee hiukset sekasin ku on semmost normihiuslaatuu et ei mtn vatun ohutta mut sopivan tuuheeta ja näin cittaris myytävänä ''Erittäin Hieno''a shampoota niin kannattaisko ostaa jos haluun rastoi vielki :D? veikkaisin, että taitaa tuolla kaverilla olla luonnostaan aika kiharahko tukka. erittäin hienolla kannattaa pestä joo, sillä missä se mökin kuva. en tiedä onko niitä muita. linna shamppoo kans jees. ei sitte |
machinehead72 15.11.2010 20:10:51 | |
---|
osaatteko sanoa, että mitä kannattaisi tehdä, kun olen laittanut (äiti laittoi) rastat noin 1,5 viikkoa sitten, ja oikeastaan ainoa, mitä olen huomannut tapahtuvan on takkujen suoristuminen... On laitettu permanentti aineet, ja takutettu ja vahattu... onko mitään hyvää neuvoa? HEVIÄ! |
Milkop 15.11.2010 22:09:56 | |
---|
machinehead72: onko mitään hyvää neuvoa? Lopetat hoitoaineiden ja muun paskan käytön. Harvennat pesukertoja. Ja tärkeintä, olet kärsivällinen. Tiivistymisvaiheessa voi mennä montakin kuukautta. "Jos olet suuren hotellin aulassa ja kuulet 'Tonava Kaunoisen' soivan, häivy vähän helvetin äkkiä. Älä mieti. Juokse." |
Naigou123321 15.11.2010 22:15:12 | |
---|
Eli ilmeisesti sama homma mullakin? ''tein'' ne ns. rastat ja pesin sitte tänää linnashampoolla ja eihän tuo mtn karheutunut tai mitään sellaista vaan tuli aika pehmeeksi siit mistä ei oo rastoja/rastaa,eli pitäiskö harventaa pesukertoja et pesisin kerran viikossa ja odottelisin et alkais mennä kunnon rastaa,koska ne meni suurimmaks osaksi semmoseks kasaksi ja edest on semmost suoraa tyvee mis on jotai sotkuu :D |
Naigou123321 15.11.2010 22:15:54 | |
---|
linnashampoolla eipäs kun hienolla suomalaisella |
Entropia666 16.11.2010 15:40:26 (muokattu 16.11.2010 15:53:14) | |
---|
Ite joskus aikanaan vedin vaan kylmän viileesti mäntysuovalla hiusten pesun. Alko ne hiukset takkuuntumaan... Nykyään normaali tukka, alko vituttamaan noi rastat joskus kolmisen vuotta sitten. Treeneissä tiellä, prätkäkypärä ei mahtunu päähän, kutis ja kuumotti kesäsin. Rokkifotoja
www.haje.fi |
Super-Jari 16.11.2010 22:52:39 | |
---|
Peskää mäntysuovalla. Siis pötkylät. Ei päänahkaa. |
Naigou123321 16.11.2010 23:25:43 | |
---|
peskää mäntysuovalla eli ei sais käyttää hienoa suomalaista et tulis loppujen lopuks kunnolliset rastat näist munki aluista mikkä o jtn paskaa sotkuu :D |
Naigou123321 16.11.2010 23:26:56 | |
---|
eli ei sais käyttää hienoa suomalaista et tulis loppujen lopuks kunnolliset rastat näist munki aluista mikkä o jtn paskaa sotkuu :D Vai? :D ku sitä tul ostettuu ja sil ny pesin sit viikonlopun jälkee...olis varmaa kannattanu odottaa enemmä enneku olis pessy et ois ehtiny takkuuntuu :DD hyvä minä! |
Milkop 17.11.2010 02:29:44 | |
---|
Vasara: Peskää mäntysuovalla. Siis pötkylät. Ei päänahkaa. Peskää millä vaan. Mitkä vaan. Ei kannata lokseista ressata. Menee pötköjen pointti vähän ohi siinä tapauksessa. "Jos olet suuren hotellin aulassa ja kuulet 'Tonava Kaunoisen' soivan, häivy vähän helvetin äkkiä. Älä mieti. Juokse." |
Quru 17.11.2010 08:35:51 | |
---|
Naigou123321: Vai? :D ku sitä tul ostettuu ja sil ny pesin sit viikonlopun jälkee...olis varmaa kannattanu odottaa enemmä enneku olis pessy et ois ehtiny takkuuntuu :DD hyvä minä! Olen pessyt pari vuotta erittäin hienolla suomalaisella. Hiuslaatu on suora, paksu ja karhea. Vuoteen en ole hiuksia harjannut, pötkylöitä vaan tulee. En ole tehnyt oikeastaan mitään, hyvin vähän edes pyöritellyt muotoonsa. Eihän ne miltään kampaamotakuilta näytä jos sellaista lookkia hakee, mutta onpahan erittäin luomut ja itse tykkään. Koko tukan takkuuntumisessa varmaan vielä kestää, mutta mihinkäs tässä kiire. Kuten sanottua, pötkylöiden pointti menee vähän ohi jos alkaa johonkin shampoovälineurheiluun ja kuvittelee, että pötköt ilmestyvät päivissä, viikoissa, tai edes kuukausissa ilman, että niitä itse takuttaa ja pyörittelee. Jos kiire on, niin kaveri avuksi ja teräskampa käteen. Kun viikset omaava mies koskee hammondiin, syntyy AINA suhinaa ja pörinää. Hammondeja on valmistettu kahta sorttia: hyviä ja huonoja.Tyypillinen hammondien soittotekniikka on murjominen. |
Super-Jari 17.11.2010 08:50:46 | |
---|
Milkop: Peskää millä vaan. Mitkä vaan. Ei kannata lokseista ressata. Menee pötköjen pointti vähän ohi siinä tapauksessa. Mäntysuopa karhentaa. Se kai se pointti on. Nuo suoristavat ja silittävät pesuaineet ei ainakaan auta siinä kasassa pysymisessä. Kunhan pötkyt on kasassa niin sitten kai sitä voi pestä millä huvittaa. |
machinehead72 24.11.2010 16:42:47 | |
---|
Vasara: Peskää mäntysuovalla. Siis pötkylät. Ei päänahkaa. Pesin nyt viimekerralla mäntysuovalla, ja nyt on päätä hieman kutitellut. Eikö siis mäntysuopaa saisi päästä päänahalle? HEVIÄ! |
Super-Jari 25.11.2010 09:55:11 | |
---|
machinehead72: Pesin nyt viimekerralla mäntysuovalla, ja nyt on päätä hieman kutitellut. Eikö siis mäntysuopaa saisi päästä päänahalle? Ainakin mulla se kuivattaa päänahkaa ikävästi. |
Naigou123321 02.12.2010 12:28:19 | |
---|
Hiukan vituttaa kun pesin Hienolla Suomalaisella tänään ja hiuslaatu aik liukasta tai semmost ni ei meinaa nää hemmetin solmitut takut pysyy kasassa :D alkaa koht vituttaa sne verran et revin auki :P ja alan pesemään jollai muulla |