Bobana 06.10.2010 19:24:10 | |
---|
Illalla hilpeenä kaljaa ja aamulla kalpeena hiljaa. |
hollmi-5 06.10.2010 19:28:17 | |
---|
Soundit, piuhat ja kajarit. |
Bobana 08.10.2010 20:09:18 (muokattu 08.10.2010 20:16:04) | |
---|
Sattana kun ottaa hattuun taas. Mulla on torilla ilmo tosta Lite CL tuplasetistä kokoonpanolla 2x22, 10,12,13,tt ja 15,16 ft + 14x7,25 snare. Hinta pyyntö 2500€. Nyt siellä joku saatanan savolaiskakara itkee kun on älyttömän hintasta. Väittää että saa parempaa uutena ja halvemmalla. Itsellä hänellä on kinkki s-classicit. Nyt kysynkin että onko muka hullun kallista? Kyseessä on siis lähes MINT kuntoinen setti. Saa tuomita mutta perusteluiden kera. Edit: lisäilyä Illalla hilpeenä kaljaa ja aamulla kalpeena hiljaa. |
BanZai88 08.10.2010 21:16:06 | |
---|
Bobana: Sattana kun ottaa hattuun taas. Mulla on torilla ilmo tosta Lite CL tuplasetistä kokoonpanolla 2x22, 10,12,13,tt ja 15,16 ft + 14x7,25 snare. Hinta pyyntö 2500€. Nyt siellä joku saatanan savolaiskakara itkee kun on älyttömän hintasta. Väittää että saa parempaa uutena ja halvemmalla. Itsellä hänellä on kinkki s-classicit. Edit: lisäilyä Heh, näköjään saman kylän rumpaleita näkyy olevan, tais joskus olla samassa paikassa soittelemassa. Asettelu ainakin on kopioitu suoraan Cinnarin Peculta (Tarot), ehkäpä pitäisi hänen samalla kävästä kokeilemassa Pecun Sq2:sia, niin voisi selvitä hieman tuo Saksalaisten ja Kinukki-Sonorien erot :) Minusta tuo uusi myynti-ilmoitusten kommentointi ominaisuus on hyvä, mutta välillä kyllä pistää ketuttamaan vastaavat tapaukset, joista ei paljoa järkeä / todellisuuspohjaa löydy. Varsinkin jos kommentoija ei ole kiinnostunut kyseisen tavaran ostamisesta. Toki on ihan hyvä esittää oma mielipide kohteliaasti, jos pyyntihinta on ihan päätön. Samaan viestiin sitten kunnon perustelut, eikä mitään "vieraasta pöydästä huutelemista". |
Velli 08.10.2010 21:59:48 | |
---|
BanZai88: Minusta tuo uusi myynti-ilmoitusten kommentointi ominaisuus on hyvä, mutta välillä kyllä pistää ketuttamaan vastaavat tapaukset, joista ei paljoa järkeä / todellisuuspohjaa löydy. Varsinkin jos kommentoija ei ole kiinnostunut kyseisen tavaran ostamisesta. Toki on ihan hyvä esittää oma mielipide kohteliaasti, jos pyyntihinta on ihan päätön. Samaan viestiin sitten kunnon perustelut, eikä mitään "vieraasta pöydästä huutelemista". Itse poistan tuon kommentointimahdollisuuden aina omista ilmoituksistani. |
Velli: Itse poistan tuon kommentointimahdollisuuden aina omista ilmoituksistani. Taasen itse olen pyrkinyt olemaan vapaamielinen tämän suhteen eli saa kommentoida mutta näköjään ei kauaa. Mutta no harm done. Setti poistuu huomenna myynnistä mikäli ei kelpaa. Haalikaa sitten omanne jostain muualta. : ) Illalla hilpeenä kaljaa ja aamulla kalpeena hiljaa. |
Bacchus 09.10.2010 11:47:56 (muokattu 09.10.2010 11:50:12) | |
---|
Bobana: Taasen itse olen pyrkinyt olemaan vapaamielinen tämän suhteen eli saa kommentoida mutta näköjään ei kauaa. Mutta no harm done. Setti poistuu huomenna myynnistä mikäli ei kelpaa. Haalikaa sitten omanne jostain muualta. : ) Hinta on kohtuullinen ja setti hyvässä kunnossa. Ostaisin jos ei olisi jo Sonoria kaik paikat täyn. Aina kun hinta hyppää yli pariin donaan, niin ostajia on hankala Suomesta löytää. En mäkään kommentointia pidä päällä myynti-ilmoituksissa. Ei pääse kaiken maailman MD:t huutelemaan väliin.;) When the Going Gets Weird, the Weird Turn Pro |
OPJ1974 09.10.2010 12:24:46 | |
---|
Bobana: Taasen itse olen pyrkinyt olemaan vapaamielinen tämän suhteen eli saa kommentoida mutta näköjään ei kauaa. Mutta no harm done. Setti poistuu huomenna myynnistä mikäli ei kelpaa. Haalikaa sitten omanne jostain muualta. : ) Kelpaisi kyllä, mutta huono syksy ei ole tuonut mukanaan tarpeeksi riistaa ja oravannahkoja. Damn! "Semmosta huutomerkkiaksentointia alusta loppuun ja burlaburla-perunoita kellariin." |
mattjuha 09.10.2010 18:09:09 | |
---|
|
jtpennane 10.10.2010 14:35:56 | |
---|
Relatively mellow, supposedly reliable - obviously full of shit. |
hollmi-5 10.10.2010 16:48:12 | |
---|
Soundit, piuhat ja kajarit. |
moderndrummer88 13.10.2010 18:26:12 | |
---|
Bacchus: En mäkään kommentointia pidä päällä myynti-ilmoituksissa. Ei pääse kaiken maailman MD:t huutelemaan väliin.;) Hahha, jätkä on vieläkin katkera siitä Avediksesta... Mutta kerroppas, montako yli 200€ tarjousta olet saanu? ;) "Well I like drummers baby you're not my bag..." |
Bobana 13.10.2010 19:04:38 | |
---|
moderndrummer88: Mutta kerroppas, montako yli 200€ tarjousta olet saanu? ;) Toi on kanssa vitun naurettavaa että kanssamääkijät täällä päättää millaista hintaa romuistansa voi pyytää. Pyytää mitä pyytää ja tinkaa vähän ja myy tuotteensa. Win win. Toisten myynti ilmotusten torpeedointi on sitä alhasinta kateutta täällä. Ja näköjään esiintyy. Itse olen kerran siihen sortunut josta sain aika tehokasta palautetta ja sen jälkeen en sitä ole tehnyt. Peruisin jos voisin. Hävetti. Illalla hilpeenä kaljaa ja aamulla kalpeena hiljaa. |
JanneO 14.10.2010 09:27:08 | |
---|
Bobana: Toi on kanssa vitun naurettavaa että kanssamääkijät täällä päättää millaista hintaa romuistansa voi pyytää. Pyytää mitä pyytää ja tinkaa vähän ja myy tuotteensa. Win win. Toisten myynti ilmotusten torpeedointi on sitä alhasinta kateutta täällä. Ja näköjään esiintyy. Itse olen kerran siihen sortunut josta sain aika tehokasta palautetta ja sen jälkeen en sitä ole tehnyt. Peruisin jos voisin. Hävetti. Kyllä minun mielestä kannattaa ja pitää puuttua jos tuolla hinnoittelussa on törkeitä ylilyöntejä tai myydään romua priimana. Se on myös myyjän etu, jos kaveri huomaa tulleensa kusetetuksi, niin siinähän on kuluttajansuojalaki yksityiseltäkin ostaessa tukena. Lisäksi saattaa välttyä vaikka pieniltä turpakäräjiltäkin kun on rehti peli molemmin puolin. |
Bacchus 14.10.2010 10:08:56 (muokattu 14.10.2010 10:14:07) | |
---|
moderndrummer88: Hahha, jätkä on vieläkin katkera siitä Avediksesta... Mutta kerroppas, montako yli 200€ tarjousta olet saanu? ;) Hehe, ei yhtään saakeli! En ollut ihan kartalla näiden vintage-symbaalien hinnoittelussa. Huonoja sijoituksia Suomen markkinoilla. EDIT: jos kaveri huomaa tulleensa kusetetuksi, niin siinähän on kuluttajansuojalaki yksityiseltäkin ostaessa tukena Sellaisen korjauksen esittäisin, että kuluttajansuojalaki suojaa kuluttajaa ainoastaan yritykseltä, eli elinkeinonharjoittajalta ostettaessa. Kuluttajien, eli yksityisten ihmisten välistä kauppaa säädellään kauppalailla. Kauppalakia sovelletaan usein hyvinkin tapauskohtaisesti, se ei ole läheskään niin selkeä kuin kuluttajansuojalaki, jossa kuluttaja asetetaan oikeusturvansa kannalta yleisesti aina yrityksen edelle. Kauppalaki http://www.finlex.fi/fi/laki/ajantasa/1987/19870355 When the Going Gets Weird, the Weird Turn Pro |
moderndrummer88 14.10.2010 15:46:07 | |
---|
Bobana: Toi on kanssa vitun naurettavaa että kanssamääkijät täällä päättää millaista hintaa romuistansa voi pyytää. Pyytää mitä pyytää ja tinkaa vähän ja myy tuotteensa. Win win. Toisten myynti ilmotusten torpeedointi on sitä alhasinta kateutta täällä. Ja näköjään esiintyy. Itse olen kerran siihen sortunut josta sain aika tehokasta palautetta ja sen jälkeen en sitä ole tehnyt. Peruisin jos voisin. Hävetti. Jäkä jäkä, Bacchuskin itse sen jo totesi että ei ollut ihan kartalla näiden hinnoittelusta niin ole hiljaa vaan... "Well I like drummers baby you're not my bag..." |
Bobana 14.10.2010 18:01:44 | |
---|
moderndrummer88: Jäkä jäkä, Bacchuskin itse sen jo totesi että ei ollut ihan kartalla näiden hinnoittelusta niin ole hiljaa vaan... Pakko se on jäkättää tollasille ipanoille/apinoille kun tullaan vieraisiin pöytiin huutelemaan mutua. Illalla hilpeenä kaljaa ja aamulla kalpeena hiljaa. |
Bobana 14.10.2010 18:04:11 | |
---|
JanneO: Kyllä minun mielestä kannattaa ja pitää puuttua jos tuolla hinnoittelussa on törkeitä ylilyöntejä tai myydään romua priimana. Se on myös myyjän etu, jos kaveri huomaa tulleensa kusetetuksi, niin siinähän on kuluttajansuojalaki yksityiseltäkin ostaessa tukena. Lisäksi saattaa välttyä vaikka pieniltä turpakäräjiltäkin kun on rehti peli molemmin puolin. Toki täytyy puuttua siihen että jos silkkaa roinaa myydään priimana. Mutta jos tuotekuvaukset pitävät kutinsa, ei hinnoitteluun ole kenelläkään mitään sanomista. Se on ostajan tehtävä tinkiä ja neuvotella hinnasta. Omat tavaransa saa myydä polkuhintaan, sopuhintaan tai sitten yrittää niistä pientä voittoa. Siihen ei ole kenelläkään oikeutta puuttua. Illalla hilpeenä kaljaa ja aamulla kalpeena hiljaa. |
Vallu-Veke 14.10.2010 19:42:06 | |
---|
Bacchus: Hehe, ei yhtään saakeli! En ollut ihan kartalla näiden vintage-symbaalien hinnoittelussa. Huonoja sijoituksia Suomen markkinoilla.
No ei tietenkään tule yli 200eur tarjouksia, kun sun hintapyyntö on 195e ;) Eihän se 195 eur ole paha pyyntihinta. Siinä on varmaan vielä pienehkö tinkausvara, niin pyyntihinta on ihan kohdallaan? No myyjähän sen päättää senkin asian. Pidätkö muuten sitä symbaalia minkä veroisena, jos vertaa johonkin uuteen? Olisko joku K-sarjan thin crash siihen verrattavissa soundin puolesta? Sehän on aika ohut. Jos on ehjä laatusymbaali ja hyvä soundi, niin kyllä pyytäisin tuon verran siitä, jos ei mikään hätä ole sitä myydä. Tulostin duunissa muuten tuon sun ilmoituksen ja olin jo melkein tilaamassa sitä, mutta samalla sekunnilla tuli sähköpostista viesti, että aloitamme jälleen YT-neuvottelut (Kolmannet kahden vuoden sisällä vasta onneksi). Ei ne YT:eet hidasta, mutta fiilis vähän lerpahti. Nyt todella näyttää siltä, että rumpalointiin on aikaa jatkossa enemmän. Täytyy tehdä muutamia laskelmia, niin saatan palata aiheeseen. Että kyllä sen joku ostaa vielä, kun yksi jo melkein osti sen :) |
hansakemanelius 14.10.2010 20:48:39 | |
---|
Jos maitua haluat, älä orota, jotta lehemä koputtaa ovelle. |