isojussi 24.08.2010 09:58:32 | |
---|
Why does Elton John love submarines? Because they are long, hard and full on seamen. Humpan suurin sooloakti ja armoitettu artisti - pätevä kuin pänti, ylevä kuin yhtye, oiva kuin orkesteri ja taimissa kuin tanssimuusikko. Lisäksi lämmin käsi, suuri sydän ja iso pää. |
jykke65 28.08.2010 19:23:36 | |
---|
Mitä yhteistä on Beatlesilla ja Paula Koivuniemen polvilla? Kummatkaan eivät ole olleet yhdessä enää vuosiin.... hehehe =) Koitettaisko kerrankin aloittaa kaikki samasta biisistä ja samaan aikaan? |
BassoSisko 28.08.2010 21:09:14 | |
---|
Mikä on 300 metriä pitkä ja siinä on kolme häpykarvaa? Jono Antti Tuiskun keikalle. Mies, sovitaan että hän on muusikko, vaikka kaikki miehet käy tähän hyvin. Tämä mies siis meni kirjakauppaan ostamaan kirjaa. - Mistä löytäisin kirjan: Mies, talon herra - Satukirjat löytyvät lasten osastolta, naismyyjä vastasi. |
jykke65 30.08.2010 16:28:44 | |
---|
Paikallisessa baarissa erään elämää nähneen miehen suusta kuultua: "Jumala, anna meille Albert Järvinen niin me annamme sinulle Antti Tuiskun" Koitettaisko kerrankin aloittaa kaikki samasta biisistä ja samaan aikaan? |
Tankero 30.08.2010 20:35:33 | |
---|
jykke65: Paikallisessa baarissa erään elämää nähneen miehen suusta kuultua: "Jumala, anna meille Albert Järvinen niin me annamme sinulle Antti Tuiskun" Taitaa olla facebookista kuultua. Blackmore soitti Rainbow'n keikalla selin Dioon |
Tankero 30.08.2010 20:37:47 (muokattu 30.08.2010 20:37:55) | |
---|
KoskPaavo: No huh, otsikkoa;, varsinkin sen loppuosaa vois joskus lukea. Aevan Blackmore soitti Rainbow'n keikalla selin Dioon |
pekkajau 30.08.2010 23:49:37 | |
---|
Eräs solisti tuumi: "Ulosottomies sai minut jaloilleen! Se vei sen viimeisen penkin pois minun perseeen alta!" |
jykke65 31.08.2010 11:25:34 | |
---|
Tankero: Taitaa olla facebookista kuultua. Alkuperää en tiedä mutta kyllä tän tokaisi mulle eräs paljon baarissa istuva sukulaisukkoni ja nimenomaan siellä baarissa. Esitys oli niin vakuuttava että jos käyttäisin Tenaa se olisi ollut täynnä, nyt meni lahkeeseen...=) Koitettaisko kerrankin aloittaa kaikki samasta biisistä ja samaan aikaan? |
jon lord 31.08.2010 11:35:16 | |
---|
pekkajau: Eräs solisti tuumi: "Ulosottomies sai minut jaloilleen! Se vei sen viimeisen penkin pois minun perseeen alta!" Oltiin aikoinaan mun opiskelukaverin, joka samalla oli mun kämppäkaveri, kanssa Hakametsän jäähallissa katsomassa Tappara-Lahden Reipas ottelua. Tämä mun kämppis asui Lahdessa ja Tampereella viikot. Sanoi että; mä tunnen tuon Reippaan kakkosvalmentajan. Kysyin että kukas se on? Se on Hollolan palomestari. Kämppikseni oli palomiehiä entiseltä ammatiltaan. Olin vähän aikaa hiljaa ja sanoin sitten että; minä tunnen tuon Tapparan kakkosvalmentajan. Kukas se on ;kysyi kämppikseni? Vastasin, se on ulosottomies ( Koivulahden Pertti). Oli kuulemma paras vastaus ja ajoitus minkä hän oli kuullut. COVS jäsen N.o 3 |
uusiipe 09.09.2010 22:57:33 | |
---|
Anna Erikssonin vastakohta on Ota Nokia. Lauluääni kuin perskarva - ohut ja epäpuhdas. |
KanttoriPiiparinen 18.09.2010 17:15:24 | |
---|
Nämä ovat ikivanhoja, mutta kertaus on opintojen anoppi. "Kapelli" :-Soita f -bröööt -Soita e -bröööööt -Soita es -brööt -Soita jotain.
-Mä oksalla ylimmällä... Kräks Mä oksalla keskemmällä... Kräks Mä oksalla alimmalla... Kräks Maa on niin kaunis. Ei tämä tästä enää pahemmaksi voi muuttua. |
isojussi 05.10.2010 20:27:52 | |
---|
Eskarissa oli opeteltu koko viikko värioppia. Viikonlopun jälkeen ope kysäisi lapsilta, että mitkähän ne oli ne päävärit? Pitkä hiljaisuus. Vihdoin tyttö, jonka äiti on tangoprinsessa ja isä hanuristi nostaa reippaasti kätensä ja ilmoittaa iloisella lapsen äänellä: "Huulipuna, ripsiväri ja puuteri." Humpan suurin sooloakti ja armoitettu artisti - pätevä kuin pänti, ylevä kuin yhtye, oiva kuin orkesteri ja taimissa kuin tanssimuusikko. Lisäksi lämmin käsi, suuri sydän ja iso pää. |
isojussi 05.10.2010 20:29:06 | |
---|
Puhelin soi basisti Lahtisella. - Mirja Lahtinen. - Kangasalan terveyskeskuksesta hyvää päivää. Teidän miehenne, Matti Lahtinen kävi eilen meillä verikokeissa, eikö niin. - Kyllä. Kuinka niin? - Meillä tapahtui sellainen erittäin valitettava työtapaturma, että eräs toinenkin Matti Lahtinen kävi verikokeessa ja jostain syystä kummankaan henkilötunnuksesta näyteputkessa ei saa selvää. Varmaankin printteriongelmia. - No voitteko ottaa uudet testit? - Valitettavasti uusien talousarvion karsintasäännösten vuoksi emme voi julkisessa terveydenhuollossa ottaa kuin yhdet laajat verenkuvat per henkilö vuosineljänneksessä. - Ahaa.. - Niin, joten minulla on nyt teille joko huonoja tai erittäin huonoja uutisia. Miehellänne on joko HIV tai Alzheimerin tauti. - Ei voi olla totta!! Mitä minä nyt teen? - Me ehdotamme, että viette miehenne Tampereen keskustaan ja jätätte hänet sinne. Jos hän löytää kotiin omin neuvoin, älkää harrastako hänen kanssaan seksiä. Humpan suurin sooloakti ja armoitettu artisti - pätevä kuin pänti, ylevä kuin yhtye, oiva kuin orkesteri ja taimissa kuin tanssimuusikko. Lisäksi lämmin käsi, suuri sydän ja iso pää. |
Komppia ikä kaikki 07.10.2010 18:22:45 | |
---|
Juice Leskisen aivoituksia kysymysten muodossa: Kuka on säveltänyt "Sorakeisarinvalssin" ? - Jean Sepelius Millä lisänimellä tunnetaan suomalainen naissotilashenkilö ? - Akkapeliitta Mikä on tasa-arvonkannattaja ? - Aatelintallaaja Kuka on Vantaan tunnetuin elokuvaohjaaja ? - Korson Welles Mikä on maanmittausryhmän tsuppari ? - pyykkipoika Minkä nimisen taulun Leonardo da Vinci maalasi pohjalaisesta porvarisrouvasta ? - "M`oon Aliisa" ! Millä huudolla kersantti Dufva kutsui poikaansa limukkatarjoiluun ? - Sven- Up! Mikä on ollut Radio Sisilian "Hartaiden sävelien" toivotuin kappale 30-luvulta lähtien ? - Ave Mafia ! Jos lappalaiset asuvat kodissa, missä asuvat vanhat lappalaiset ? -Vanhainkodissa Nimeä yksi Uuden Seelannin kansalliskirjailijoista ? - Alexis Kiwi Nykyään ehkä paremminkin Aleksis kiiwi. |
Epämuusikko 07.10.2010 20:25:54 | |
---|
Onpa hyviä juttuja taas. Kerron yhtä vanhan. -Montako äänimiestä tarvitaan vaihtamaan hehkulamppu? -Yksi. Kaksi. Yk-SI! Kak-SI! TSÖ-TSÖ! I'm way deep into nothing special (SD: West of Hollywood). |
blaekie 08.10.2010 10:07:17 | |
---|
Noi Juicen "aivotelmat" on loistavia, sillä kaverilla leikkasi tuossa sanaosastossa Nii onkii ... vai oliko sittenkään .. ja jos onkii , nii entäs sitten ... |
Epämuusikko 08.10.2010 12:46:37 | |
---|
Edison keksi hehkulampun, Thomas Ledin. I'm way deep into nothing special (SD: West of Hollywood). |
KoskPaavo 08.10.2010 16:00:32 | |
---|
Epämuusikko: Edison keksi hehkulampun, Thomas Ledin. Tästä tuli plussa. "Pääasia että on hyvä meininki" lain. nuoriso |
Häkissä on viisi apinaa. Laitetaan banaani roikkumaan häkin katosta ja tikkaat banaanin alapuolelle. Jonkin ajan kuluttua joku apinoista lähtee kiipeämään banaania kohti. Heti, kun apina koskettaa tikkaita, muita apinoita ruiskutetaan kylmällä vedellä. Jonkin ajan kuluttua joku toinen apina lähtee kohti banaania samoin tuloksin - muita apinoita ruiskutetaan kylmällä vedellä. Kohtapuoliin tikkaille pyrkivän kolmannen apinan aikeet estetään toisten toimesta. Nyt luovutaan kylmästä vedestä. Yksi apina otetaan häkistä pois, ja tilalle laitetaan uusi. Uusi apina haluaa kiivetä tikkaille ja hakea banaanin. Kauhukseen apina huomaa, että muut käyvät sen kimppuun. Parin yrityksen jälkeen apina ymmärtää, että yritys kiivetä tikkaita johtaa joukkokuritukseen. Seuraavaksi korvataan taas yksi alkuperäisistä apinoista uudella. Edellisellä kerralla vaihdettu apina osallistuu kuritukseen nyt innolla! Näin toimitaan kaikkien alkuperäisten apinoiden kanssa. Joka kerta, kun uusi tulokas yrittää tikkaille, muut kurittavat tätä. Useimmilla ei ole mitään käsitystä, miksi ne eivät saa kiivetä tikkaille tavoittelemaan banaania, tai miksi ne osallistuvat tulokkaan kurittamiseen. Kun kaikki alkuperäiset apinat on korvattu, ei yhtäkään häkissä olevaa apinaa ole ruiskutettu kylmällä vedellä. Kuitenkaan yksikään apina ei enää yritä kiivetä tikkaille tai tavoitella banaania. Miksi? Koska niiden mielestä täällä on aina toimittu näin. Ja näin bändin toimintamalli on syntynyt... One kind of music only - the good kind |
Riksteri 08.10.2010 16:42:29 | |
---|
Helsinkiläinen eksyi lomamatkallaan syvälle Savoon ja etsi tietenkin lähintä tanssilavaa. Saapui sitten risteykseen, eikä tiennyt kumpaan suuntaan pitäisi lähteä. Risteyksessä oli kapakka, jossa oli ulkomaalainen baarimikko ja kaksi paikallista muusikkoa asiakkaana. Baarimikko ei tiennyt tanssilavasta mitään, mutta nuo paikalliset kyllä varmasti tietäisivät. Ongelmana oli vain se, että he olivat identtiset kaksoset ja baarimikko osasi sanoa, että toinen heistä puhui aina totta kun toinen taas aina valehteli. Kuinka helsinkiläinen sai selvitettyä, kumpaan suuntaan hänen pitäisi risteyksestä lähteä? |