Ruutikallo 07.10.2010 17:46:53 | |
---|
Kuk-Q. Onkos kukaan kokeillut Power stroke-kalvoa lattiatomin alakalvona? Tuollaisesta kokeilusta luin, muttei juurikaan ollut sen enempää kuvausta soundista. Jotenkin mutuilua että tappaisi sointia liiaksi. Enivan?? [kyllä sen Led Zeppelinm Puple ja kunnonnon 60-70 musa] -Henydrum- 1.3.2008, 03:30:46
www.tukalaband.com |
totomiettinen 07.10.2010 18:42:44 | |
---|
henydrum: Kuk-Q. Onkos kukaan kokeillut Power stroke-kalvoa lattiatomin alakalvona? Tuollaisesta kokeilusta luin, muttei juurikaan ollut sen enempää kuvausta soundista. Jotenkin mutuilua että tappaisi sointia liiaksi. Enivan?? Joskus ollut Pinstripe lattarin alla. Helposti kontrolloitava saundi, jos tykkää virittää tomin matalalta jytisemään. Silloin ei varmaan kande pitää mitään älyttömän ohutta kalvoa batter-puolellakaan, tai tuskin ainakaan saisi kaikkea hyötyä irti siitä. -I like my sugar with coffee and cream- |
Kailis 07.10.2010 21:49:25 | |
---|
Miten branditietoisuus liittyy symbaalien logojen poistamiseen? Se liittyykin arroganttiuteen. |
tml 07.10.2010 22:51:00 | |
---|
Kailis: Se liittyykin arroganttiuteen. Siis branditietoiset ovat arrogantteja, muut poistavat logot? |
Kailis 07.10.2010 23:21:56 | |
---|
tml: Siis branditietoiset ovat arrogantteja, muut poistavat logot? Ei, vaan arrogantit poistavat logot, muut ovat branditietoisia. |
Vallu-Veke 08.10.2010 08:00:16 | |
---|
Velli: Ostin juuri Zildjian A Custom Fast Crashin, jossa ei ollut enää mitään leimoja. Mun mielestä se on hieno. Leimattomuudesta tulee välittömästi hyvällä tavalla vintagefiilis. En epäile hetkeäkään. Tai en tiedä onko se juuri vintagefiilis, mutta tunnelma hilautuu aika korkealle kuitenkin. On ne makeen näköisiä. Samalla kun yritän soittaa rumpuja, niin kuola valuu, jos vahingossa katson hihattimeni suuntaan, joka on jostain 60-luvulta kait. Samoin rideä ei passaa juuri katsella. Crash:in suunnassa kun pitää katseen, niin ei tarvitse kaulalappua tai pyyhettä. Se on sen verran törkeen näköinen verrattuna hihattimeen ja rideen. Sekin on menossa kyllä uusiksi. Hankala juttu. Nyt olen päätynyt soundien puolesta 17" sijasta kuitenkin K 16" Dark Thin Crash:iin. Uusia näkyy olevan myynnissä, mutta ne töppää tunnelman ulkonäkö-asioiden takia. Joku ohut vanha 60-luvun 16" A zildjian saattais olla ratkaisu tai uudehko, mutta patinoitunut. Tulis se soundi ja ulkonäkö-asia samalla kertaa kondikseen :) |
JanneO 08.10.2010 09:43:26 (muokattu 08.10.2010 09:47:27) | |
---|
Kysymys, mihin teidän mielestä menee sabianin lopettu PRO-sarja. internetti antaa vastausta että on samaa sarjaa kuin nykyään markkinoilla vielä oleva b8pro, mutta eri menetelmällä valmistettu? Itselläni oli joskus markka-aikaan 16" crash tuota samaa sarjaa ja se ei markoissakaan maksanut yli 700 markkaa. Voinhan toki olla väärässä ja alkoikin tuossa itseänikin hieman jo epäillyttää... Englannissa toiminut nettikauppa antoi haitsulle hinnan 177 puntaa uutena. Tuolla myyjä sanoo myyneensä haitsut 280 euron hinnalla? Nimittäin tuolla oli tuollainen suht kokenut rumpukauppias joka noita kauppasi ja ilmeisesti myi törkeällä ylihinnalla (?? ostajahan sen määrittää) haitsu parin. Alla minun ja hänen välistä kommentointia muusikoiden.netin myyntipalstan kommentti-osastolla. JOS OLEN VÄÄRÄSSÄ tuon sarjan luokittelun suhteen, PYYDÄN NÖYRÄSTI Retsiltä ANTEEKSI ja siirryn arvioimaan milleniumeja, mikäli se ei osoittaudu liian vaativaksi tehtäväksi minulle. JanneO: Ei tuo Pro-haitsu ole koskaan maksanut noin paljoa, tai jos on niin ostaja saa katsoa peiliin. Ei ole mikään ns pro-sarja vaikka nimi sanoo niin. retsi: Kun olet tietävinäsi Sabianin Pro haitsuista kaiken, niin voit myös kertoa minulle, sen, että paljonko minun pitää palauttaa ostajalle maksamastaan 280 eurosta. Tietysti jonkun summan tietämättömyydessäsi töräytät ja kuvittelet taas tietäväsi sabianin "pel retsi: Janne Ö, siirry Millenium osaston arvosteluun, sekin lienee ylivoimaista, kaikesta päätellen. JanneO: Johan tuli asiallista kommenttia rumpukauppiaalta. Minä en sinun palautuksistasi tiedä, sen verran tiedän että nuo ovat uutena maksaneet alta 200 euroa! JanneO: Hyvä sulle jos kynit 280e noista, ei se multa ole pois. ainoastaan siinä sinun maineesi rehtinä kauppamiehenä on vaakalaudalla. JanneO: ja turhaan mulle keuhkoat. se koira älähtää minne kapula kalahtaa. |
tml 08.10.2010 10:17:54 | |
---|
Kailis: Ei, vaan arrogantit poistavat logot, muut ovat branditietoisia. Mieluummin olen sitten arrogantti ja valitsen peltini soundin perusteella, jos vaihtoehtona on olla branditietoinen ja valita ne logon perusteella. |
OPJ1974 08.10.2010 10:37:37 (muokattu 08.10.2010 10:41:51) | |
---|
JanneO: Kysymys, mihin teidän mielestä menee sabianin lopettu PRO-sarja. internetti antaa vastausta että on samaa sarjaa kuin nykyään markkinoilla vielä oleva b8pro, mutta eri menetelmällä valmistettu? Itselläni oli joskus markka-aikaan 16" crash tuota samaa sarjaa ja se ei markoissakaan maksanut yli 700 markkaa. Voinhan toki olla väärässä ja alkoikin tuossa itseänikin hieman jo epäillyttää... Englannissa toiminut nettikauppa antoi haitsulle hinnan 177 puntaa uutena. Tuolla myyjä sanoo myyneensä haitsut 280 euron hinnalla? Nimittäin tuolla oli tuollainen suht kokenut rumpukauppias joka noita kauppasi ja ilmeisesti myi törkeällä ylihinnalla (?? ostajahan sen määrittää) haitsu parin. Alla minun ja hänen välistä kommentointia muusikoiden.netin myyntipalstan kommentti-osastolla. JOS OLEN VÄÄRÄSSÄ tuon sarjan luokittelun suhteen, PYYDÄN NÖYRÄSTI Retsiltä ANTEEKSI ja siirryn arvioimaan milleniumeja, mikäli se ei osoittaudu liian vaativaksi tehtäväksi minulle. Näyttäisi kaikki tieto tuolla netissä viittavan siihen, että Sabianin kaikki "pro"-linjan pellit ovat B8-seosta? Sarjoja on nimetty ainakin B8Pro-, Pro- ja Pro Sonix -versioiksi. Mutta lienevät kaikki sitä "alempaa keskikastia"? Ilmeisesti Sabianilla oli tuosta Pro:sta tehdä mallisarja, mikä olisi vähän "laadukkaampi" kuin ne perussarjat, joita B8-seoksesta väännetään. Sabianiin hurahtaneet voinevat kertoa tarkemmin :) EDIT: tuolta ainakin jotain lisäinfoa: http://www.sabian.com/fusetalk/foru … view.cfm?catid=60&threadid=4303 EIDT 2: Vaikka olisivatkin huippusarjaa olevat pelit, niin 280 euroa kuulostaa aika kovalta hinnalta... esim. itse maksoin käytettynä Byzanze-haikoistani noin 170 euroa aikanaan. Toki Sabianin merkki on arvostetumpi? "Semmosta huutomerkkiaksentointia alusta loppuun ja burlaburla-perunoita kellariin." |
markkuliini 08.10.2010 11:07:55 | |
---|
JanneO: Tuolla myyjä sanoo myyneensä haitsut 280 euron hinnalla? 280€ on ollut aika rankasti yläkanttiin. Keskisarjan symbaalejahan ne tosiaan olivat. Saahan sitä pyytää mitä haluaa, kunhan ei johda ostajaa harhaan, esim. väittämällä peltien alkup.hinnan olevan paljon enemmän mitä todellisuudessa. Toivottavasti niin ei ollut käynyt tässä tapauksessa. Ainoa syy miksi joku asiantunteva ostaja maksaisi 280€ noista on se, että noita ei enää tehdä ja soundi on todella mieleinen. Melkoinen stuntti kuitenkin sillä tällä hetkellä K Zildjianienkin myyminen tuohon hintaan ei kävisi varmaan ihan käden käänteessä. Rumpu+soolo=rumpusoolo. http://www.youtube.com/watch?v=kuIUA3eVW0c |
Epämuusikko 08.10.2010 12:02:07 | |
---|
JanneO: Kysymys, mihin teidän mielestä menee sabianin lopettu PRO-sarja. Roskiin. Vitunmoista vinkunaa. I'm way deep into nothing special (SD: West of Hollywood). |
moderndrummer88 08.10.2010 13:04:27 | |
---|
Retsin puuhailut kannattaa jättää ihan omaan arvoonsa... "Well I like drummers baby you're not my bag..." |
Bacchus 08.10.2010 13:09:43 | |
---|
moderndrummer88: Retsin puuhailut kannattaa jättää ihan omaan arvoonsa... "Harrastus loppuu, nyt kaikki pois" -2008 "Nyt loppui soitto, myyn pois" -2009 "Poismyyntialennus, loppui hommat" -2010 Saahan sitä mieltään muuttaa, mutta myyntiargumentin tenho, jos sitä on ollutkaan, himmenee toiston myötä. Hintapyynnötkin mielenkiintoisia. When the Going Gets Weird, the Weird Turn Pro |
Epämuusikko 08.10.2010 13:31:25 | |
---|
Itsekin jotain kauppoja hieroin 2000-luvun alussa ko. herrasmiehen kanssa puhelimitse. Silloin lause oli "Soitot on soitettu". I'm way deep into nothing special (SD: West of Hollywood). |
Bacchus: "Harrastus loppuu, nyt kaikki pois" -2008 "Nyt loppui soitto, myyn pois" -2009 "Poismyyntialennus, loppui hommat" -2010 Saahan sitä mieltään muuttaa, mutta myyntiargumentin tenho, jos sitä on ollutkaan, himmenee toiston myötä. Hintapyynnötkin mielenkiintoisia. Kyllä se vaan toimii bisnesideana, ei väljene eikä himmene. Lueppa Hesaria. Siellä on eräs olohuone-tykötarpeita kauppaava yritys tehnyt hyvin pitkää ja kivuliasta loppuunmyyntiänsä jo useamman vuoden ajan. Pari kolme sivuaukeamaa saa hyppiä yli saman tien, kun avaan lehden. Se että homma jatkuu ja jatkuu todistaa puhtaasti, että homma toimii, kuin häkä. Ikävä kyllä :( |
Bacchus 08.10.2010 14:32:29 | |
---|
Vallu-Veke: Kyllä se vaan toimii bisnesideana, ei väljene eikä himmene. Lueppa Hesaria. Siellä on eräs olohuone-tykötarpeita kauppaava yritys tehnyt hyvin pitkää ja kivuliasta loppuunmyyntiänsä jo useamman vuoden ajan. Pari kolme sivuaukeamaa saa hyppiä yli saman tien, kun avaan lehden. Se että homma jatkuu ja jatkuu todistaa puhtaasti, että homma toimii, kuin häkä. Ikävä kyllä :( Suomi-Soffa? Paska lafka. Uhkasakkokin leijuu härskin mainonnan yllä. Pidemmän päälle voi kostautua asiakkaiden vedättäminen ja roskalaatuisten kamojen kaupustelu kummallisilla toimitusehdoilla. When the Going Gets Weird, the Weird Turn Pro |
hansakemanelius 08.10.2010 21:38:43 | |
---|
Bacchus: "Harrastus loppuu, nyt kaikki pois" -2008 "Nyt loppui soitto, myyn pois" -2009 "Poismyyntialennus, loppui hommat" -2010 Saahan sitä mieltään muuttaa, mutta myyntiargumentin tenho, jos sitä on ollutkaan, himmenee toiston myötä. Hintapyynnötkin mielenkiintoisia. Mutta oliskohan tuossa sellainen juttu että Retsin liikeidea perustuu lopettavien rumpaleiden kamojen ostoon ja jälleenmyyntiin....? Jos maitua haluat, älä orota, jotta lehemä koputtaa ovelle. |
rintapek 08.10.2010 23:28:19 | |
---|
Vallu-Veke: Kyllä se vaan toimii bisnesideana, ei väljene eikä himmene. Niinhän pohjanmaalla todettiin, ko yks yrittäjä siirtyi eläkkeelle ja siirsi firman pojalleen. "No, ny poika sit aloittaa oman loppuunmyyntinsä." One kind of music only - the good kind |
Kailis 09.10.2010 01:19:13 | |
---|
tml: Mieluummin olen sitten arrogantti ja valitsen peltini soundin perusteella, jos vaihtoehtona on olla branditietoinen ja valita ne logon perusteella. Ei se soundi parane logon poistamisella, eikä pelti huonone logosta. Retsi on miiiieeeees. Hullu mies. |
arse 09.10.2010 14:38:13 | |
---|
Hassua, että nimenomaan Pro-liite yleensä merkistä riippumatta tarkoittaa jonkinlaista aloittelija-/halpismallia, joihin ammattilaiset harvoin koskevat pitkälläkään kepillä. Maya Pro Drummer, anyone? My style is to follow the rhythm with snare (right hand) (free hand use for sure), left foot on both hi-hat and bass almost always which realistically by it self adds another layer or number (Hihat 1 bass drum 2), or rhythm lol! |