MTM 06.10.2010 10:42:48 (muokattu 06.10.2010 11:10:49) | |
---|
JuSu: Tämä on sinänsä kuitenkin hyvä tie, että kun hetken tuollaisella soittelet, niin huomaat, minkä tyyliset soundit ja efektit ovat sinulle tarpeellisia ja käyttökelpoisia. Sitten voit vaihtaa laitteita laatuisampiin ja sellaisiin, jotka vastaavat tarpeitasi, mutta et maksa turhista ominaisuuksista. Tässähän tämä oli hyvin sanottu. Itse tulin Techien pariin juuri tuolta Cube X:n suunnasta ja muutos tapahtui kaikilta osin parempaan suuntaan (myös ulkonäöllisesti...) Putkipelejä ei ole kotisoittelussa ollut tarvis havitella, mutta sinnepäinhän tie tarvittaessa jatkuisi. EDIT: Minä siis olen ollut siinä käsityksessä että sähkökitaran soitossa siitä korviin kuuluvilla äänillä olisi jonkinlaista merkitystä, mutta voihan se tietysti olla niinkin että hienon näköisen vahvistimen vierellä soittelu tuntuu mageammalta... tai sitten ei... EDIT2: Onhan Cubeissa kyllä aika kaunis clean-soundi |
Antti1 06.10.2010 10:59:25 | |
---|
charvette: Ostin itse taannoin Fender Mustang II:n ja olen ollut tyytyväinen (kotoa löytyy myös oikeata vintageosastoa). Monipuolinen vehje ja halpa. Ihan ok vehje, mutta käyttöliittymän suunnitellut tampio saisi ampua itsensä. 2/3 säädöistä löytyy tietokoneen kautta erillisellä softalla? Ei perkele mitä touhua... Kaiken kukkuraksi niitä on lähestulkoon pakko käydä säätämässä, jos haluaa ollenkaan laitteen koko potentiaalin käyttöön. Tollaiseksi kurkkupurkiksi asteikolla 0-5 arvosanat menis multa näin: -Käytettävyys 2 -Soundi 4 -Roudattavuus 5 -Mölyn riittävyys 4 Hyvä laite, jos jaksaa ja haluaa roplata tietokoneen kautta sellaista presettikamaa kotona. Arpomista ei tietenkään helpota se, että harva pääsee säätämään niitä soundejaan bändin joukossa. Tämäkin laite kun soundaa lujalla ihan erilaiselta, kuin kotivolalla. PYÖRII! TÄÄ ON KUTSU SULLE! |
arijuki 06.10.2010 11:45:27 | |
---|
Ostin juuri Tech 21 TM30-mallin ja täytyy kyllä kehua soundia. Tuli kotisoittoon MicroCube RX:n tilalle ja on ihan eritason vehje. Minusta on todellakin hyvänkuuloinen vehje, suosittelen. |
Miikathebest 06.10.2010 13:02:07 | |
---|
Liikaa säröä! |
JuSu 06.10.2010 14:13:53 | |
---|
Annoin lusikalla, kauhalla sain. |
Borlag 06.10.2010 14:15:31 (muokattu 06.10.2010 14:37:48) | |
---|
JuSu: Hyviä diilejä varmasti ollut, kaksi viidestä linkistä on jo poistettu (eli varmaan myyty) tässä välissä... Mikäs vahvistin tuolla oli? JuSu Peavey Classic 30 oli 200 erkin hintaan. edit: se toinen jo myyty tais olla bossin metalzone särö |
JuSu 06.10.2010 14:16:23 | |
---|
Borlag: Peavey Classic 30 oli 200 erkin hintaan. No juu, halapa oli kyllä. Tohon hintaan ei ihme, että meni jotta heilahti. JuSu Annoin lusikalla, kauhalla sain. |
tommijk 06.10.2010 17:30:12 | |
---|
bugera v22, 22w putkicombo. soundillisesti päihittää monet tuhannen euron koneet. ainut kysymysmerkki on luotettavuus. uskon että tuotannon alussa esiintyneet viat on saatu tähän mennessä korjattua, itsellä on kuukauden verran pelittänyt moitteettomasti, ja keikkailtukin jo. niin ja se hinta.. saksasta saa 250e + pk kotiovelle. |
Lilli 06.10.2010 18:19:18 | |
---|
Tommy The Cat: bugera v22, 22w putkicombo. soundillisesti päihittää monet tuhannen euron koneet. ainut kysymysmerkki on luotettavuus. uskon että tuotannon alussa esiintyneet viat on saatu tähän mennessä korjattua, itsellä on kuukauden verran pelittänyt moitteettomasti, ja keikkailtukin jo. niin ja se hinta.. saksasta saa 250e + pk kotiovelle. Ka! Justiinsa tulin soittohuonesta rämpyttelemästä ja ei kyllä ole toistaiseksi tullut minkäänlaista epäilystä suositella V22:ta tai V55:ta tähän hintaluokkaan. It ain't like it used to be, but it's better'n nothing. |
Sakmongkol 06.10.2010 20:49:44 | |
---|
Jos modernia ulkonäköä ja mahdollisesti soundiakin haluttiin niin V22 ei ehkä ole paras vaihtoehto. Muuten kyllä loistava hintaisekseen. |
aristoteles666 06.10.2010 20:52:52 | |
---|
Sakmongkol: Jos modernia ulkonäköä ja mahdollisesti soundiakin haluttiin niin V22 ei ehkä ole paras vaihtoehto. Muuten kyllä loistava hintaisekseen. siinä on sininen valo, se on modernia tarpeeksi, ja se on musta. tärkein on kuitenkin hyvä soundi, ja siinä on. |
Miikathebest 06.10.2010 20:56:18 | |
---|
aristoteles666: siinä on sininen valo, se on modernia tarpeeksi, ja se on musta. tärkein on kuitenkin hyvä soundi, ja siinä on. Mutta siinä ei ole efektejä eikä kymmentä eri soundia. Liikaa säröä! |
Simo78 06.10.2010 21:21:28 | |
---|
shnigi: Täh ? Tein profiilin ihan sitä varten, että voin kysyä millainen 300e vahvistin kannattaa ostaa. Nyt mulle on suositeltu cube 80x ja tota toista. Onko vielä muita vaihtoehtoja ? Itse en näistä kamoista mitään tiedä niin pakko sitä on kysyä neuvoa, kuin että ostan sen mikä eteen tulee. Heikki Järvinen alias ihan sika monta eri nikkiä, käy aina välistä provoomassa, juurikin tuolla tavalla, että vahvari on ruma tms. mikä ei liity soundiin pätkääkään. Ei siinnä ketään jos oon väärässä ja pahoittelen jos syyttä epäilin, parempi jos heikin ketjuihin ei jengi turhaa käytä aikaansa... |
aristoteles666 06.10.2010 21:33:04 | |
---|
Miikathebest: Mutta siinä ei ole efektejä eikä kymmentä eri soundia. tuijota sitä sinistä valoa niin unohdat sen. |
aristoteles666 06.10.2010 21:34:00 | |
---|
Simo78: Heikki Järvinen alias ihan sika monta eri nikkiä, käy aina välistä provoomassa, juurikin tuolla tavalla, että vahvari on ruma tms. mikä ei liity soundiin pätkääkään. Ei siinnä ketään jos oon väärässä ja pahoittelen jos syyttä epäilin, parempi jos heikin ketjuihin ei jengi turhaa käytä aikaansa... kaikki nää on turhia, oikeasti. |
Lennu 06.10.2010 21:40:46 | |
---|
aristoteles666: kaikki nää on turhia, oikeasti. Ei se ole sulta pois. "Kun vuosi 2012 koittaa, maankuori repeää ja kaikki maankuoreen haudatut Mamban levyt pulpahtavat pintaan." -Juho L |
Simo78 07.10.2010 09:49:18 | |
---|
aristoteles666: kaikki nää on turhia, oikeasti. No sanotaan sitten, että Heikin ketjut on vielä turhempia. Sinänsä outoa, että jätkä jaksaa kuitenkin kommentoida turhiin ketjuihin aika kovalla tahdilla;-) |
aristoteles666 07.10.2010 09:54:19 | |
---|
Simo78: No sanotaan sitten, että Heikin ketjut on vielä turhempia. Sinänsä outoa, että jätkä jaksaa kuitenkin kommentoida turhiin ketjuihin aika kovalla tahdilla;-) mä vain kommentoin, en aloita ketjuja enkä jaottele niitä erilaisiin, ja autan jos voin. |
hevuorenmaa 07.10.2010 10:29:09 | |
---|
Kandeiskohan säästää vielä ja ostaa käytetty putkivahvari. Screameriä ja thunderia saa nykyään välillä pilkkahintaan ja niin saa montaa muutakin ihan kelvollista vermettä. |
aristoteles666: mä vain kommentoin, en aloita ketjuja enkä jaottele niitä erilaisiin, ja autan jos voin. Viimeinen tähän asiaan, jos kommenteista on apua, niin silloin mun käsittääkseni ketju ei ole turha... |