http://www.ibanez.com/support/wiringdiagrams Vuodesta 2000 ainakin löyty toi SR3000. Oletan, että toi on sama vehjes.
Aika paljonhan tossa on johtoa, joten itse lähtisin ihan kokeilemaan johtoja tökkimällä, että missä se vika on. Eli siis piuhat kiinni kaiuttimeen, volat alhaselle tasolle ja sitte liikuttelee niitä piuhoja ja kattoo, että vaikuttaako siihen äänen tuloon. Jos löytyy oikea kohta, niin siitä sitten kolvailemaan.
Aika monta liikkuvaa osaahan tossa on, joten kandee varmaan lähtee jotenki järjestelmällisesti ettii sitä vikaa. Esim. jos alottaa siitä mikkien valkoisesta johdosta(siis ottaen huomioon, että se on kytketty samalla tavalla), se ainakin vaikuttaa signaalilta. Jos niihin liitoksiin koskeminen aiheuttaa pauketta kaiuttimessa, niin sitte ois aika vahvasti syytä, epäillä, että vika on mikeissä. Tässä tapauksessa kannattaa varmaan tsekata mittarin kanssa, että mikit saa virtaa patterista ts. patterista mikkeihin menevät johdot on kondiksessa.
Jos taas sitä pauketta ei kuulu siitä mikin signaalijohdosta, niin vika on sitten jossain pidemmällä, eli tod. näk. siellä etuasteen puolella. Tätä mä epäilen muutenkin vahvemmin, kun aika epätodennäköistä, että molemmat mikit hajois samaa aikaa.
Potikat kannattaa tsekata mittarin kanssa, että siellä ei ole mitään katkoksia tai oikosulkuja.
Näillä mä lähtisin liikkeelle.
Olen ajattelua helpottaakseni päätynyt siihen, että olen ihan yksinkertaisesti vain tyhmä.
-vaimoni sisko