Aihe: Naurettavimmat syyt olla pois treeneistä
1 2 3 4 549 50 51 52 5365 66 67 68 69
Guitar_87
07.07.2010 20:15:49
En tiiä, mutta tää on tuhannes viesti :)
Tbannuz
08.07.2010 11:11:54 (muokattu 08.07.2010 11:12:06)
Guitar_87: En tiiä, mutta tää on tuhannes viesti :)

"Kitaristi ei päässy treeneihin odottaessaan 999. viestiä" :)
Påskägg
10.07.2010 10:16:52
"Noku sie oot siel intissä"

Olin lomilla.
"Ruotsalaiset ovat viikinkien jälkeläisiä, me emme sitä valitettavasti ole, mutta tällä hetkellä me olemme viikinkejä"
Gumar
06.09.2010 17:32:27
Tapahtuipa kerran entisen bändini aikoihin.

Istuin kotona luurit päässä koneella pelaamassa The Elder Scrolls 3: Morrowindia. Yhtäkkiä äiti tuli kertomaan, että isä soittaa ja kyselee, missä oon. Tuli ilmi, että olin unohtanut bänditreenit. Kaverit olivat soittaneet ainakin viidesti, mutten ollut kuullut mitään, kun eeppinen fantasiamusiikki soi luurien täydeltä. Pojat olivat oikeasti huolissaan, kun oon yleensä bändin tunnollisin treenaaja, joten basisti oli soittanut isälleen, joka soitti mun isälle, joka soitti äidille, joka viimein löysi mut mättämästä hikistä tietokoneroolipeliä. Poljin täyttä päätä treenikselle ja ehdin juuri paikalle, kun muut olivat lopettaneet soiton. Joku pojista oli siinä aiemmin läpällä heittänyt, että "siellä se kummiski istuu kotona pellaamassa Morrowindiä", kun muut spekuloivat, mihin onnettomuuteen olin joutunut. Näin tällä kertaa. Varokaa tietokonepelien hapatetta, veljet!
Jeesus sanoo: "Taivas ja maa katoavat, mutta minun sanani eivät katoa." Matt.24:35
Titan
06.09.2010 18:07:34

Mitäs näitä nyt on:

- Kitaristi sanoi, ettei tule soittamaan kun on "suomen peli".
- Minut käskettiin treeneistä kotiin kun olin kuulemma "liian kännissä" - vaikka oli jo seuraava aamu.
- Treenit peruuntuivat siksi, että jäsenen X kissa pakeni ja hänen täytyi etsiä se elukka. Hänellä oli tietysti treeniksen ainoa avain.
- Treenit peruttiin siitä syystä, että toinen samassa tilassa oleva bändi oli onnistunut rikkomaan avaimen lukon sisään.
"How in the glorious name of Satan did you manage to do that?" - Professor Hubert Farnsworth
Commoni
06.09.2010 21:23:35
Titan: - Treenit peruuntuivat siksi, että jäsenen X kissa pakeni ja hänen täytyi etsiä se elukka. Hänellä oli tietysti treeniksen ainoa avain.

Jos multa kysytää, nii iha pätevä syy toi oli. Varsinki jos ketään muita ei ollut mukana ettimässä sitä kissaa.
Keep you're hands off my radio 'cause you can't control my Rock n'Roll!
Funkånaut
06.09.2010 21:28:38

Titan: Treenit peruuntuivat siksi, että jäsenen X kissa pakeni ja hänen täytyi etsiä se elukka. Hänellä oli tietysti treeniksen ainoa avain.

1. Olisitte voineet ehkä auttaa kisun etsinnässä, niin olisitte voineetkin päästä reenaamaan. Edellyttäen tietenkin kisun löytymistä. Ja jos olisi ollut liikaa pyydetty kaverin auttaminen, niin: 2. Olisitte hakeneet häneltä avaimen ja reenanneet ilman häntä, sillä kyl minä henk.koht. etsisin kissaani hitusen mielummin kuin reenaisin. Tai no, optimaalitilanne tietysti olisi se, ettei se karkaisi, mutta you get the point.
Nyt lapset lopetatte pelleilyn. Jussimus panee jos panee, muut pojat siirtyy flaksiketjuun. -Modeterminaattori
Elbura
13.09.2010 04:55:32 (muokattu 13.09.2010 04:59:53)
Meen leffaan tsiigaa Star Wars 4:sta.. (Star wars nelonen on tullu varmaa 10v sitten -.-)

Kyllä se Star Wars nelonen tuli melkein 30 vuotta sitten.
Meidän bändillä ei oo ikinä tälläsiä tilanteita. Aina ilmottaa jos ei jaksa/pysty tulla treeneihin. Sehän se kaikista hirveintä olis, jos siellä joutuis pakosta soittamaan. Menee hommasta vähän maku. Mutta aika harvoin kukaan on pois treeneistä, ja meillä on treenit 2-3 kertaa viikossa. Eniten vaan vituttaa joskus jos joku ei ilmota väliinjättämisestä. Tätä on bassotaiteilija pari kertaa harrastanu.
Treenit usein myös keskeytyy ennen aikojaan kun joku huomaa että "ei helvetti kello on jo 20 vajaa kaheksan, täytyy keretä Äklöön!". Sitten takasin tullessa ei enää huvita soittaa, vaan erinäiset stimulantit tunkeutuvat aivoreseptoreihin saattaen itsemme taianomaiseen tilaan, kuin hurmokseen.
Yleisimmät syyt kyllä: darra(kitara), psyyke romahtaa(basso ja meikä), täytyy nukkua(meikä), saunavuoro(rumpali).
StJerky
16.09.2010 10:29:21
Työkiireet.

Prk töissä ollaan 8-16 tai jos eri työajat niin sitten niiden mukaan. Bändihommat on tärkeämpiä kuin työnteko.

1. perhe
2. bändi
3. muut harrastukset kuten urheilu
4. työ

Minua ei kohta huvita enää mikään...
firecane
23.09.2010 13:05:26

Rumpali: "Pitää viettää parisuhdeilta."

No ei siinä mitään, mutta kyseltiin sitten, että miten meni. Vaimo oli käynny ajoissa nukkumaan ja itse oli juopotellut ja pelannu nettipokeria :-)))
"Mulle brenkku ei ole koskaan ollut ongelma. Ei silti, toisinaan tykkään yhä rakentaa ranskalaistyylisen seitinohuen iltapäiväkännin." - Pentti Matikainen
Sancrotis
25.09.2010 21:42:45
Kosketinsoittaja laittoi tälläsen:
"Äiti ja isäpuoli lähti risteilylle ja oon nyt serkulla yötä."
Ja tuosta ei ollut tietoa päivää ennen ajan sopimista...
"Ääni on parasta mitä olemme kuulleet"
Zutto
26.09.2010 22:03:56
Kaverin kanssa leffaan, koska just sinä päivänä on aina "leffailta" ja vit*ttaa olla treeneissä sillo -.-' Kitaristit.. Sooloilee aina omiaan. Äh.
Basso on hottis! Basso on mun mies!!
baron
26.09.2010 23:18:35

Treenit on ylimainostettuja, keikathan on sitä varten että siellä voi treenailla.
You can play any note on any chord. If it sounds "right", then it is (Mark Levine)
Kailis
27.09.2010 00:18:41

Laulaja sai skidin ja on ollut pari viimeistä sunnuntaita pois. Naurettavaa.
Borlag
29.09.2010 12:24:49

Kailis: Laulaja sai skidin ja on ollut pari viimeistä sunnuntaita pois. Naurettavaa.

Otan osaa, meillä jatkunut tuo sama meininki jo kuusi ja puoli vuotta kun laulajan ja mun perheeseen tuli ekat skidit...
KaniZ
30.09.2010 22:57:42
"noku on wowi keske"
Zarmo
02.10.2010 10:25:00

Zutto: Kitaristit sooloilee aina omiaan.

Tää on miusta ihan hyvä syy jättää treenit väliin kyllä.
Ajatuksenjuoksun leimaa-antavin luonteenpiirre on pimeys.
Ostakaa muinaissoitinfolkia
Vapinamonologeja
Kiipparikassa
02.10.2010 13:05:09
Titan: Mitäs näitä nyt on:

- Kitaristi sanoi, ettei tule soittamaan kun on "suomen peli".

Minusta tämä on todella hyvä syy :D varsinki ku meillä on reenis keskustassa ja kaikki pääsee vartin varotusajalla :P
oamkbonor
06.10.2010 21:05:33
Poissaolojen syyt kuulostaa vähän siltä että taitaa kaikki kommentoijat olla 13-15v sakkia. No, kyllä sitten aikuisena huomaa, että jos haluaa tehdä keikkaa/levyjä niin ei sieltä treeneistä olla pois.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)