Karhukoira74 05.09.2010 21:30:07 | |
---|
Tuleekohan näistä CV-kitaroista samanlaisia kuin niistä vanhoista Squiereista, jotka olivat jopa parempia kuin Fenderit? Eli kannattaa varmaan hankkia, ennen kuin loppuvat :) Tulee =) Mie ainakin uskon niin...siksi hommasin tuon CV 50's Telen ja 60's Straton itelleni =) -So many assholes, so few bullets- |
elsewhere 06.09.2010 10:44:43 | |
---|
Tuskinpa Classic Vibet kokevat ainakaan aivan samanlaista arvonnousua, koska uusien CV-kitaroiden ja vanhojen JV-squiereiden tuotantomäärät lienevät kuitenkin aivan eri tasolla. Hyviä soittopelejä kyllä ovat, omaan telecasteriini olen ollut hyvin tyytyväinen. ~ Love broke out and I forgot it's war. |
9292 06.09.2010 17:15:40 | |
---|
elsewhere: Tuskinpa Classic Vibet kokevat ainakaan aivan samanlaista arvonnousua, koska uusien CV-kitaroiden ja vanhojen JV-squiereiden tuotantomäärät lienevät kuitenkin aivan eri tasolla. Hyviä soittopelejä kyllä ovat, omaan telecasteriini olen ollut hyvin tyytyväinen. Ainahan sitä voi toivoa ;) Itsekin olen aivan älyttömän tyytyväinen omaan teleeni, tuntuu nykyään tuo Tokain lessu ihan tylsältä kun ei siinä samanlaista terävyyttä ja tuntumaa ole.. Ehkä joskus tulee hankittua vielä toinen CV tele. Joko Customi tai thinline |
Manasse 06.09.2010 22:00:54 | |
---|
Karhukoira74: Tulee =) Mie ainakin uskon niin...siksi hommasin tuon CV 50's Telen ja 60's Straton itelleni =) Vähän vasuria kyrsii... Oliskohan sittenkin pitänyt jättää veljen Landolasta kielet kääntämättä? |
mattim 18.09.2010 18:11:36 (muokattu 19.09.2010 05:22:51) | |
---|
Palo on rajoitettu kivijalkaan/Väärin sammutettu |
Andy Six 18.09.2010 18:17:36 | |
---|
mattim: Squier CV 50's Blonde Telecaster tarttui mukaan Kaisaniemen musafasulta tänään. Kitara on todella kaiken hehkutuksensa ansainnut. Ei häpeä arviokitaroiden seurassa viimeistelynsä eikä varsinkaan soundinsa osalta. Ostakaa omanne vaikka ette heti nyt tarvitsekaan, ennen kuin loppuvat. Eikö ole aika muhkea soundi vehkeessä.....? Eikä muutenkaan mitään huomauttamista,paitsi ehkä se,että vois olla hieman kevyempi painoltaan..Ei tosin haittaa minua,koska soitan istuen... |
mattim 18.09.2010 18:22:51 | |
---|
Andy Six: Eikö ole aika muhkea soundi vehkeessä.....? Eikä muutenkaan mitään huomauttamista,paitsi ehkä se,että vois olla hieman kevyempi painoltaan..Ei tosin haittaa minua,koska soitan istuen... Oma CV:ni painaa 3,2 Kg, eli varsin kohtuullisen verran. Esim Mexican Telecaster 52 RI:ni tulos puntarilla on 3,5 Kg puhumattakaan lessuistani, joiden painot alkavat 4,0 Kg:sta. Kaula voisi olla hivenen paksumpi, mutta on se hyvä tuollaisenaankin. Palo on rajoitettu kivijalkaan/Väärin sammutettu |
Morri 18.09.2010 18:57:17 | |
---|
"Tai mistä minä mitään tiedän, kysykää Jarmo Kekäläiseltä. Mitä hän ei sitä tiedä sitä ei pidä tietää. -Tuomas Kyrö-" |
mattim 18.09.2010 19:09:39 (muokattu 18.09.2010 19:10:11) | |
---|
Morri: Paljonko seisoi euroja Musafasulla moisen telen hintalapussa, en nyt hyvien tapojen mukaisesti lähde kyselemään saamaasi "asevelihintaa"? Kiinnostaisi vaan tietää kun pohdiskelen lähtisikö tuollaista Suomesta=Helsingistä metsästämään vaiko sitten interwebistä. 359 oli hintalapussa. Ei tarttenut edes kovistella, että päästiin tompan hintojen alle ja vielä .11 kielisetti kaupan päälle. Olin kaupan viimeinen asiakas ja hieman maistissa, halusivat saada minut ulos ilmeisesti ; -) Matti Palo on rajoitettu kivijalkaan/Väärin sammutettu |
Morri 18.09.2010 19:12:40 | |
---|
mattim: 359 oli hintalapussa. Ei tarttenut edes kovistella, että päästiin tompan hintojen alle ja vielä .11 kielisetti kaupan päälle. Olin kaupan viimeinen asiakas ja hieman maistissa, halusivat saada minut ulos ilmeisesti ; -) Matti Kiitoksia vastauksesta, aika hyvin kun alle 290 pääsit, taidanpa tehdä minäkin sinne visiitin ;) "Tai mistä minä mitään tiedän, kysykää Jarmo Kekäläiseltä. Mitä hän ei sitä tiedä sitä ei pidä tietää. -Tuomas Kyrö-" |
tracyjacks 18.09.2010 19:17:50 | |
---|
Morri: Kiitoksia vastauksesta, aika hyvin kun alle 290 pääsit, taidanpa tehdä minäkin sinne visiitin ;) Kannattaa kuitenkin ilmeisesti mennä pienessä maistissa... "Just listen to the song, bitch!" - John Mayer |
Morri 18.09.2010 19:20:57 | |
---|
tracyjacks: Kannattaa kuitenkin ilmeisesti mennä pienessä maistissa... Jep jep, juttu kulkee hyvin ;) "Tai mistä minä mitään tiedän, kysykää Jarmo Kekäläiseltä. Mitä hän ei sitä tiedä sitä ei pidä tietää. -Tuomas Kyrö-" |
Y3J 04.10.2010 18:21:04 | |
---|
Terve. Sydän pomppasi kurkkuun kun treeniksellä Schallerin hihnalukko petti (?) ja mun CV räsähti naama edellä kitaratelineeseen. Ei onneksi kovin hirveitä käynyt, mitä nyt ykkösvälissä lommo, vähän iskua ympäri bodya ja irronnut jakki. Ovatko nuo jakit liimattu kiinni noissa CVissä? Pyörii tyhjää tuon iskun jälkeen eikä suostu ottamaan kiinni, joten onko tuosta se liima irronnut iskun voimasta tai jotain vastaavaa? Ja sitten päivän muihin aiheisiin: Baja vastaan CV. Palvelisiko Baja hyvin toisena telenä tuon CV:n rinnalla? Onko soundimaailma kuinka erilainen? luultavasti ainakin jonkin verran tuon erilaisen mikkikaavion vuoksi ja sen potikan päällä olevan napin ansiosta. Oppiikohan tuolla Bajan vähän erilaisella kaulalla jammailemaan CV:n tikkukaulan jälkeen? Kaikki sulle nauraa, Liisakin taivaassa timantteineen. http://www.myspace.com/rumbleonthesea |
Kivijalka 04.10.2010 22:54:00 | |
---|
Y3J: Oppiikohan tuolla Bajan vähän erilaisella kaulalla jammailemaan CV:n tikkukaulan jälkeen? Itse en oppinut, kun omistuksessa oli American Standard, Deluxe Nashville sekä tuo Baja, jonka kaula oli huomattavasti tuhdimpi. Tai kyllähän sillä soittamaan pystyi mutta totuttautuminen kesti aina vartin-puoli tuntia ja senpä takia sitä en usein kouraani kopannutkaan. A million miles from nowhere, Dragon Lance burns hot. By the fire of a horse's ghost, a minnow would be lost... Cha-cha-changes... Tits... A fish... A fish with tits. Titty fish. |
mattim 05.10.2010 09:10:11 | |
---|
Y3J: Terve. Sydän pomppasi kurkkuun kun treeniksellä Schallerin hihnalukko petti (?) ja mun CV räsähti naama edellä kitaratelineeseen. Ei onneksi kovin hirveitä käynyt, mitä nyt ykkösvälissä lommo, vähän iskua ympäri bodya ja irronnut jakki. Ovatko nuo jakit liimattu kiinni noissa CVissä? Pyörii tyhjää tuon iskun jälkeen eikä suostu ottamaan kiinni, joten onko tuosta se liima irronnut iskun voimasta tai jotain vastaavaa? Telen jakkikiinnitys on klassikko ; - ) http://www.stewmac.com/shop/Tools/S … _Tool.html?tab=Instructions#details Matti Palo on rajoitettu kivijalkaan/Väärin sammutettu |
MoreK 05.10.2010 09:36:27 | |
---|
Y3J: Oppiikohan tuolla Bajan vähän erilaisella kaulalla jammailemaan CV:n tikkukaulan jälkeen? Tämä on varmaan yksilöllistä. Nimittäin itselle tuntuu istuvan kaula kuin kaula käteen melkein välittömästi. Eka kertaa kun Bajalla soittelin, meni kyllä kieltämättä pari päivää, että alkoi istua kunnolla lapaseen. |
Kiinankeisari 05.10.2010 09:50:33 | |
---|
itellä oli CV ja halusin paksumpaa kaulaa --> baja eikä kyllä ole squieria ikävä ollut päivääkään. vaikka niitä CV-sarjalaisia ihan aiheesta hehkutetaan niin ei ne nyt mitään ihmeitätekeviä vehkeitä ole. My pedal concept is a pedal that will only produce out of tune pentatonic blues bends.
The input will be stamped "Strat here" and the other side will say "Connect to Tubescreamer". |
Kiinankeisari: itellä oli CV ja halusin paksumpaa kaulaa --> baja eikä kyllä ole squieria ikävä ollut päivääkään. vaikka niitä CV-sarjalaisia ihan aiheesta hehkutetaan niin ei ne nyt mitään ihmeitätekeviä vehkeitä ole. Itsellä vähän samat fiilikset 60's starton jälkeen ja 50's telen kokeilemisen jälkeen... Hyviä vehkeitä hintaisekseen, mutta on se lakkakerros melkonen. |
kotoilija 05.10.2010 21:35:09 | |
---|
Itselläni on Squierin Tele, joka on ainoa sähkökitarani ja samalla ensimmäinen sähkökitara, jonka omistan. Hyvä soittaa, mikit voisivat olla paremmat, mutta riittävät ne ovat nytkin. Bluesiin ja rockiin aivan loistava ja muihin sitä ei tarvitakkaan. |
mima 05.10.2010 21:47:18 | |
---|
Olen tässä kaavaillut budjettiluokan kitaran ostoa, erityisesti thinline telet houkuttelevat. Päällimmäisinä vaihtoehtoina tällä hetkellä Squierin Classic Vibe tai Pro Tone, joskin jälkimmäinen taitaa olla varsin harvinainen näky. Ongelmana on, että uuden kitarani pitäisi taipua myös jatsin soittoon. Onko kukaan soittanut thinline telellä jatsia, ovatko ne päteviä pelejä siihen vai kannattaako suosiolla sijoittaa johonkin Es-johdannaiseen tms.? Noin ylipäätään nuo molemmat taitavat olla ihan päteviä soittimia? Saundi lähtee sielusta. |