Sabianin B8 pellit on muuten aika hyvät hintaisikseen, IMHO parhaat "halpis"pellit. On muuten myytävänä haikat ja splash ;) Osta räkki...ja metronomi...:o) |
Niskamies 19.03.2004 23:14:08 | |
---|
Osta räkki...ja metronomi...:o) Enpä taida, ostan staggit, jää rahaa yli, ja lopuilla ostan jotain kivaa :) Soita bassoa ja ole uromies! |
methanol88 19.03.2004 23:34:04 | |
---|
Jep. 802 on ehdottomasti parasta hinta/laatu kamaa. Pesee saman hintaluokan Zildjianit 6-0. Hyvä tuo paisteen 802 on, mutta mulla lähti 16" crash halkeemaa ensimmäisen kahden viikon jälkeen! Sain kyllä leikattua kohdan pois ja nyt taas toimii! Koko ajan jano! |
dictatorsh*t 19.03.2004 23:47:52 | |
---|
Enpä taida, ostan staggit Olisinko kuullut aiemminkin...? :D |
MoonDog 19.03.2004 23:59:23 | |
---|
Tuskin. Aika sisäpiiritietoa sentään. :) Shit just doesn't happen, it takes effort. |
Suchinenu 20.03.2004 10:08:18 | |
---|
Enpä taida, ostan staggit, jää rahaa yli, ja lopuilla ostan jotain kivaa Siis ootko ihan ykköspelleiks ostamassa staggeja? Muakin alkanu kiinnostamaan nuo.. |
Niskamies 20.03.2004 10:35:12 | |
---|
Siis ootko ihan ykköspelleiks ostamassa staggeja? Muakin alkanu kiinnostamaan nuo.. Joo, ihan ykköspelleiksi. On tässä pyörinyt jo monia peltejä (jos kukaan on huomannut:). On ollut zildjian avedista, zidljain K-customia, paiste dimensionsia, paiste signaturea, ja sabian b8:ia, mutta noi kuulostaa mun mielestä paremmilta kun mitkään noista. Ja hinta ei päätä pakota. Sain millbrookilta tarjouksen 322 euroa haikoista, ridesta, ja crashista. Soita bassoa ja ole uromies! |
Remo 20.03.2004 10:54:39 | |
---|
Millä tottavien rahoilla oot ostanut noin kovat pellit ja olet kumminkin vasta kaks vuotta soittanu rumpuja muistaakseni. PAISTE CYMBALS REMO HEADS |
Niskamies 20.03.2004 11:49:55 | |
---|
Millä tottavien rahoilla oot ostanut noin kovat pellit ja olet kumminkin vasta kaks vuotta soittanu rumpuja muistaakseni. Signature chinan ostin käytettynä ihan naurettavaan 100 euron hintaan, myin se jollakin 70 euron voitolla. Sitten yhen kesän säästin rahoja, joilla ostin dimensionsins. Myin ne, ja ostin avedis crashin. Sen myin sitten b8 riden kanssa ja ostin k-custom riden. Ja jossain vaiheessa se avedis pang oli myös mulla, ja sen myin 150 eurolla kun olin saanut tutun varastosta 40 eurolla. Bisnes kannattaa :) Soita bassoa ja ole uromies! |
Paas 20.03.2004 18:24:36 | |
---|
Signature chinan ostin käytettynä ihan naurettavaan 100 euron hintaan, myin se jollakin 70 euron voitolla. Sitten yhen kesän säästin rahoja, joilla ostin dimensionsins. Myin ne, ja ostin avedis crashin. Sen myin sitten b8 riden kanssa ja ostin k-custom riden. Ja jossain vaiheessa se avedis pang oli myös mulla, ja sen myin 150 eurolla kun olin saanut tutun varastosta 40 eurolla. Bisnes kannattaa :) Selvähän se. Kyllä kauppa aina kannattaa. Minun paras kauppa oli kun tuli ostettua kevytmoottoripyörä 3500:lla markalla ja sitten tuli ajeltua ympäriinsä pari vuotta. Ehdin jopa vetää sillä kerran nurin maantiellä 100:sen vauhdista kun kone leikkasi kiinni. Sitten piti hieman kotikonstein siivota vaurioita ja porata pytty. Yhdellä äijällä sitten porattiin kone kuntoon jne. Se ei tullut maksamaan paljon paskaakaan loppujenlopuksi. Sitten hieman myöhemmin myin sen pois hintaan 7500mk. Sen jälkeen myin myös crossiprätkän ja sijoitin ne prätkärahat nykyisiin rumpuihini. The Mullet: Hairstyle of the Gods |
Raakkis 28.04.2004 13:46:26 | |
---|
Sen verran mitä mulla on kokemuksia paisteen 802:sesta niin en voi kyllä kellekkään suositella.. mutta makuasiat on makuasioita.. |
eleeton 28.04.2004 16:38:20 | |
---|
Alchemy Pro Art. 16" crash tais olla 120 tai 140e. |
Hakki 28.04.2004 20:01:23 | |
---|
Tässä kun Niskamies on noita Staggeja hehkutellut jo pitkän aikaa, niin on pakko kyllä kompata. *tsii-dappa tsii-dappa* Kävin tuossa viime perjantaina huvikseni Turun Superostiksessa ja törmäsin laajaan valikoimaan Staggin peltejä. Eikun kapulat käteen ja testaamaan. Aivot eivät meinanneet rekisteröidä soundin ja hintalapun yhteyttä. Kuulosti kautta linjan kerpeleen hyvältä ja hinta oli yksi suuri vitsi. Tarkemmassa syynissä olivat Myran 16" ja 18" crashit, Furian 17" crash (Ihana!) sekä DH:n 15" ja 16" exo-crashit. Siinä kun aikani kilistelin, oli todettava että aloittelijan ei kannata haaskata rahaansa mihinkään 802:siin. Staggin "kalliimmat" (about 100€) pellit kuulostavat soittimilta, eivätkä miltään metallilätyiltä. I'm a believer. Seuraavan kerran kun käyn symbaaliostoksilla tarttuu mukaan varmasti pari Staggia. |
Antti1997 01.05.2004 23:11:14 | |
---|
No kerpele, mullahan on vielä ride hommaamatta, täytyy vakavasti harkita viissiin tota staggia. Paha saa palkkansa, hyvä jos pääsee omilleen. [Kyllä Lähtee] |
Niskamies 01.05.2004 23:13:10 | |
---|
No kerpele, mullahan on vielä ride hommaamatta, täytyy vakavasti harkita viissiin tota staggia. Tee niin. Mulla on jazz ride, parhaan kuulonen tähän mennessä kaikista kokeilemistani ridesta, ja löytyy muitakin helvetin hyviä rideja. Pitää syödä paljon että jaksaa kantaa vahvareita. |
Antti1997 01.05.2004 23:18:32 | |
---|
Tee niin. Mulla on jazz ride, parhaan kuulonen tähän mennessä kaikista kokeilemistani ridesta, ja löytyy muitakin helvetin hyviä rideja.
Toimiiko rokki/metalli musiikissa? Aika kalliita mun lompakolle kuitenkin noi ridet tuolla millbrookilla... Onko toi DH niinku paras sarja vai... suosittele mulle joku hyvä ride 150-200€. Tai no joo toi jazzhan on vissiin 170€ mutta oisko jotain muita hyviä vaihtoehtoja? Paha saa palkkansa, hyvä jos pääsee omilleen. [Kyllä Lähtee] |
Niskamies 02.05.2004 11:09:30 | |
---|
Toimiiko rokki/metalli musiikissa? Aika kalliita mun lompakolle kuitenkin noi ridet tuolla millbrookilla... Onko toi DH niinku paras sarja vai... suosittele mulle joku hyvä ride 150-200€. Tai no joo toi jazzhan on vissiin 170€ mutta oisko jotain muita hyviä vaihtoehtoja? Kyllä toi jazz ride toimii ihan hyvin rokissa ja vähän rankemmassakin kamassa, kupu on aika jees. Toi DH medium ride on ehkäpä parempi hevissä, mutta se maksaakin jo 200 euroa. Mutta muista että pyytämällä saa automaattisesti 20 prossan alet, no problem. Käy ihmeessä kokeilemassa, hyviä sarjoja ovat DH, SH, Myra, ja Furia, joista DH on ns. "paras" sarja. Pitää syödä paljon että jaksaa kantaa vahvareita. |