Aihe: Squier-tarjous
1 2 3 4
massnerderer
19.03.2004 11:29:36
onkos kukaan modaillut "oranssia" squieriaan. Laittakaa kuvia kehiin, mä laitan tänään omani. Kermanvalkoinen ja modattu 2hieman" muutenkin. Kun ei rampagea saa mistään niin piti tehdä kokeilumalli ;)

Nöördörör
Snowblind
19.03.2004 11:55:05 (muokattu 19.03.2004 11:58:08)

Jos vaan on pleksin alla tilaa mikeille... Käsittääkseni noissa ei ole..

Jos humppareita meinaa niin ainakin minun squierissa oli sellaiset "allas"-mikkikolot eli mahtuu vaikka kolme humpparia jos haluaa. Ja nopeastihan siihen pari reikää raiskaa :)

EDIT: Niin ja modailuita kysyttiin, tuossa kuva omasta (ei "oranssi") squierista, vähän pimeä mutta...
http://koti.mbnet.fi/nsalakka/files/kuveja/kamat.jpg
Yllekirjoitus
Keskellekirjoitus
Allekirjoitus
Sintti
19.03.2004 16:34:18
Vielä vähän valkoista väriä johonkin, niin on kunnon Harrikka meininkiä.

hulluko olet? :D ei se mitään valkoista kaipaa... miltäkähän pinkki strato näyttäis... xD varmaan aika hiano olis...
Humppaa taikka kuole...^_^ prkl...
Sintti
19.03.2004 16:35:46
Jos humppareita meinaa niin ainakin minun squierissa oli sellaiset "allas"-mikkikolot eli mahtuu vaikka kolme humpparia jos haluaa. Ja nopeastihan siihen pari reikää raiskaa :)

EDIT: Niin ja modailuita kysyttiin, tuossa kuva omasta (ei "oranssi") squierista, vähän pimeä mutta...
http://koti.mbnet.fi/nsalakka/files/kuveja/kamat.jpg

ei oikeen sovi nuo kromiset potikan nupit tohon. mustat pitäsi olla... Kaverin kanssa on muuten menossa juuri Yamahan eg112:n modaus.. uutta maalia pintaan ja ylimääräisiä mikkejä pois+muuta pikkusälää.. :)
Humppaa taikka kuole...^_^ prkl...
migeboy
08.06.2004 10:04:40
miltäkähän pinkki strato näyttäis...

Mä olen nähnyt pinkin Fender Jazzbasson.
kulmahiomakone
08.06.2004 10:12:30
Mä olen nähnyt pinkin Fender Jazzbasson.

Keksisitte sitten edes oikeasti hauskoja juttuja, kun näitä vanhoja threadeja turhaan nostelette...
Catana sum et nihil humanum a me alienum puto.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3 4
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)