Aihe: Jalkapallokeskustelu
1 2 3 4 558 59 60 61 62122 123 124 125 126
carlos
19.09.2010 18:32:37 (muokattu 19.09.2010 19:48:59)
Tuuppasin Chelsea - Blackpool -matsiin tulosvetoa 7,8+ - 0. Läpällähän tuo mutta ihan hyvin näyttää kelssi maaleja mättävän...

EDIT: Ei näköjään maalinteko kiinnostanut enää toisella puoliajalla.. No ei siinä, eipähän symppis Blackpool saanut ihan rökälemäistä selkäsaunaa.
by the grace of God
Secreterial
19.09.2010 21:38:46
Tuossa tota Atletico-Barca peliä seurailin, niin täytyy sanoa, että onpahan vaan tuo David De Gea hyvä maalivahti! Jätkällä oo edes ikää vielä 20 vuotta ja pitää jo joukkuetta pystyssä. Varmaan viimeistään tämän kauden jälkeen alkaa miehellä olla kysyntää isommissa seuroissa. Eikös kyseistä kaveria kuitenkin pidetä yhtenä lupaavimmista maalivahdeista? Itse ainakin noiden torjuntojen perusteella pidän...
carlos
19.09.2010 21:46:35 (muokattu 19.09.2010 21:51:41)
Secreterial: Tuossa tota Atletico-Barca peliä seurailin, niin täytyy sanoa, että onpahan vaan tuo David De Gea hyvä maalivahti! Jätkällä oo edes ikää vielä 20 vuotta ja pitää jo joukkuetta pystyssä. Varmaan viimeistään tämän kauden jälkeen alkaa miehellä olla kysyntää isommissa seuroissa. Eikös kyseistä kaveria kuitenkin pidetä yhtenä lupaavimmista maalivahdeista? Itse ainakin noiden torjuntojen perusteella pidän...

Kyllä. Pelin ainoita valopilkkuja oli hän. Tylsän rikkonaiseksi meni tämä toinen puoliaika. Assunçaolle erityismaininta rumasta pelistä...

E: Ja kiitos Ujfalusi, oli Messin nilkka suht turvonneen näköisenä.
by the grace of God
HaloOfFlies
23.09.2010 21:01:59

Kymmenessä vuodessa Euroopan kymmenen kärkeen? :D:D:D
Suomalainen sössii aina S.M.A.K.-jäsen #5
DJKaaos
23.09.2010 21:29:53
danny: Kymmenessä vuodessa Euroopan kymmenen kärkeen? :D:D:D

Joo semmonen taitaa tuo virallinen visio olla. Mutta onhan tätä samaa liturgiaa kuultu liitolta jo iät ja ajat. Ex-pamppu Pekka Hämäläinen kirjoitti liiton Futari-lehdessä 90-luvulla sanatarkasti näin: "on aivan varmaa, että Suomi tulee pelaamaan lopputurnauksessa muutaman vuoden sisällä". Ei muuten pelannut. Ja näitä samoja lupauksia ja lapsenuskoa riitti vielä tulevinakin vuosina.

Asiasta toiseen. Carling Cupissa oli aikamoinen kierros. Chelsea, Manchester City ja Liverpool putosivat kaikki. Liverpoolin putoaminen Northamptonille on maininnan arvoinen.
Minä olen minä.
Henkka370
23.09.2010 22:07:16
danny: Kymmenessä vuodessa Euroopan kymmenen kärkeen? :D:D:D

Loksahti suu auki sekunnin kymmenyksessä.

Kerrassaan, hämmentävää.
NY RILLATAAN!
Prophet
25.09.2010 18:14:01
Mitähän olisi tapahtunut, jos toimittaja olisi kysynyt jotain Muurisesta?

http://www.iltalehti.fi/urheilu/2010092512407032_ur.shtml
Ziggy Bubba
25.09.2010 19:27:17 (muokattu 25.09.2010 19:27:31)

Liverpoolin homma ei toimi näköjään ollenkaan, saas kattoa miten pitkään pitää jännittää sarjapaikkaa tätä menoa. Hodgsonin pitäisi saada tosta porukasta enemmän irti, se on fakta. Vastahyökkäyksiin lähetään äärettömän hitaasti jos ollenkaan, eikä ratkaisevat syötöt osu edes melkein kohilleen. Kohta tulee Rafan aikoja ikävä - tosta on vaikee synkemmäksi laittaa.
Tuoretta mainiota musiikkia: Burweed
DJKaaos
25.09.2010 19:55:56
sikki-six: Liverpoolin homma ei toimi näköjään ollenkaan, saas kattoa miten pitkään pitää jännittää sarjapaikkaa tätä menoa. Hodgsonin pitäisi saada tosta porukasta enemmän irti, se on fakta.

Mites Liverpoolin miehenä näjet asian, että pitäisikö Hodgsonille alkaa jo etsiä seuraajaa? Poolin peli ei kyllä toimi alkuunkaan, mutta onko tämä vauhdin hakeminen varsinaisesti mikään yllätys, kun kyse on Hodgsonin joukkueesta? Ei ole. Hitaasti Hodarin joukkueet ovat aina lähteneet liikkeelle. Toisaalta voidaan myös miettiä asiaa niinkin, että onko tuon joukkueen materiaali sellainen, että sillä voisi taistella kärkipaikoista ihan kunnolla? Ei ole. Nykyistä parempaa sijoitusta on kuitenkin oikeutettua vaatia ja vähintäänkin jonkinlaista peli-ilmettä.

Mielenkiintoinen lauantai oli jälleen. Chelsean liito loppui, kun vastaan asettui ensimmäinen kovempi joukkue. Toinen tappio Chelsealle muutaman päivän sisään. Arsenal konttasi kotonaan West Bromwichille, joka nousi viidenneksi! Kova juttu nousukkaalta. Everton valahti sarjajumboksi, joten fiilikset ovat varmaan yhtä hilpeät kaupungin molemmissa leireissä.
Minä olen minä.
Ziggy Bubba
25.09.2010 20:11:33 (muokattu 25.09.2010 20:14:00)

djKaaos: Mites Liverpoolin miehenä näjet asian, että pitäisikö Hodgsonille alkaa jo etsiä seuraajaa? Poolin peli ei kyllä toimi alkuunkaan, mutta onko tämä vauhdin hakeminen varsinaisesti mikään yllätys, kun kyse on Hodgsonin joukkueesta? Ei ole. Hitaasti Hodarin joukkueet ovat aina lähteneet liikkeelle. Toisaalta voidaan myös miettiä asiaa niinkin, että onko tuon joukkueen materiaali sellainen, että sillä voisi taistella kärkipaikoista ihan kunnolla? Ei ole. Nykyistä parempaa sijoitusta on kuitenkin oikeutettua vaatia ja vähintäänkin jonkinlaista peli-ilmettä.

Ei tässä nyt vielä tartte Hodaria pihalle heittää, mutta onhan ton suunnan muututtava. Tottahan toki tajuan, etteivät ne ihan huippusijat ole mahdollisia, mutta kyllä top-4 sijasta pitäis ainakin olla mahdollista tapella, puhumattakaan Eurooppa liigan paikoista.

Ite olen miettinyt, että ehkä Hodari ei osaa valmentaa tommosta ns. isoa joukkuetta, jonka pitää hallita pelejä ja hyökätä tosissaan. Toivottavasti kyse on "hitaasta startista"...

Tällä hetkellä jengistä ei kyllä saada oikein mitään irti, vaikka potentiaalia on musta enemmän kuin vaikka viime kaudella. Meireles oli esim. oikein hyvä ostos kk:n keskustaan, mutta jannu pannaan pelaamaan oikeaan laitaan - ylläri, ei toimi. Poulsenin ei pitäisi olla huippujoukkueen ykkösvaihtoehto kk:n pohjalle, varsinkaan Javierin jälkeen. Aikamoisen hasardi kaveri tuntuu olevan kyseessä, vaikka silloin tällöin väläyttääkin. Tänään hemmo ryssi S'landille rankun täysin typerällä pelillä.

Ja mikä ihme se on, kun Torres ei saa edes maalipaikkoja? Cole tai Gerrard ei varsinkaan pysty Pojua ruokkimaan yhtään.. Ja Torres tosiaan piteli jalkaansa tänä päivän pelissä huolestuttavasti. Jannun loukkaantuminen tästä vaan puuttuisi.

Mitä muuten on tapahtunut sille parin vuoden takaiselle loistavalle Stevie G:lle? Luulis kapun nauhan velvoittavan paljon parempaan peliin ja asenteeseen. Maajoukkueessa on vielä jotain potkua jäljellä, mutta Poolille ei taida riittää inspis. Tällä menolla saa mennä sinne Realin vaihtopenkille, jos intoa on... Teki tänään tasotuksen, mutta ei mitään muuta.

E: Tähän kun lisätään seuran äärisynkkä taloustilanne, niin ei just naurata :P
Tuoretta mainiota musiikkia: Burweed
DJKaaos
25.09.2010 20:17:19
sikki-six: Ite olen miettinyt, että ehkä Hodari ei osaa valmentaa tommosta ns. isoa joukkuetta, jonka pitää hallita pelejä ja hyökätä tosissaan. Toivottavasti kyse on "hitaasta startista"...

Sama on käynyt mielessä. Hodari on pätevä mies tekemään tulosta "pienemmissä" joukkueissa, kuten Fulham tai Suomi, mutta suurseuran kaitseminen näyttää olevan hankalaa.

Poulsenin ei pitäisi olla huippujoukkueen ykkösvaihtoehto kk:n pohjalle, varsinkaan Javierin jälkeen. Aikamoisen hasardi kaveri tuntuu olevan kyseessä, vaikka silloin tällöin väläyttääkin. Tänään hemmo ryssi S'landille rankun täysin typerällä pelillä.

Munsta Poulsen oli aikoinaan Sevillassa oikeassa roolissa pirun kova luu. Myöskin Tanskan maajoukkueessa usein hyvä. Nyt vaan ei tunnu istuvan Poolin pakkaan sitten mitenkään.
Minä olen minä.
trunkki
25.09.2010 23:17:12
http://www.youtube.com/watch?v=fu8Umtf9heA

Aika törkeen hieno vapaapotku. Ja vielä Veikkausliigassa
"..the chastisement of our peace was upon him; and with His stripes we are healed." Isaiah 53:5
ruusteri
28.09.2010 19:48:29
Tänään sitten TV2 näyttää Ajax-Milan ottelun 21.35
"Damn good coffee, and hot!"
Lord of the strings
28.09.2010 20:58:46
Tainio ilmeisesti vielä toipilaana poissa Ajaxin kokoonpanosta Milania vastaan.
"Itsehän arvostan niin tiede- kuin panomiehiäkin" -PomppoK
trunkki
29.09.2010 22:24:41 (muokattu 29.09.2010 22:25:18)
Ruusteri: Tänään sitten TV2 näyttää Ajax-Milan ottelun 21.35

Varmaan Robinhoa syö kun ei tehnyt maalia :(
"..the chastisement of our peace was upon him; and with His stripes we are healed." Isaiah 53:5
aleksi
01.10.2010 01:47:10
Prophet: Mitähän olisi tapahtunut, jos toimittaja olisi kysynyt jotain Muurisesta?

http://www.iltalehti.fi/urheilu/2010092512407032_ur.shtml

Kaikesta ne näemmä juttuja tekee... Kyllä laadukas tutkiva journalismi elää ja potkii tässäkin maassa, niin hienosti hiillostettiin skottiluotsia.
"Punk rock should mean freedom, liking and accepting anything that you like, playing whatever you want, as sloppy as you want, as long as it's good and has passion."
Van Hannes
01.10.2010 11:38:16
Baxter julkaisi suomen kokoonpanon unkaria vastaan, Raitala ja Hetemaj uusina niminä.
http://yle.fi/urheilu/lajit/jalkapa … a_ei_suuria_yllatyksia_2024817.html
Funkånaut
02.10.2010 20:22:04

Ei ny tunnu ManU:llakaan oikeen kulkevan. Taas tasapeli. Aikas tasasta kyl Englanninmaalla.
Nyt lapset lopetatte pelleilyn. Jussimus panee jos panee, muut pojat siirtyy flaksiketjuun. -Modeterminaattori
DJKaaos
04.10.2010 15:52:14
Funkonaut: Ei ny tunnu ManU:llakaan oikeen kulkevan. Taas tasapeli.

Ei tuo touhu ole mistään kotoisin. Manulle näyttää riittävän tommonen ihan jees-tasurimeininki. Ei minkäänlaista rutistusta ja jokainen hyökkäys umpikaavamaista mielikuvitusköyhäilyä. Täyttä paskaa.

Nigel De Jong mursi jälleen taklatessaan vastustajan jalan, uhrina tällä kertaa Newcastlen Hatem Ben Arfa. Taisi olla jo kolmas kerta, kun De Jong pilkkoo vastustajan jalan.

Jaksaisikohan tuosta Liverpoolin tilanteesta edes sanoa mitään? Hämmentävää, kuinka Liverpoolin kaltainen jalkapalloimperiumi on päästetty pelillisesti tuohon tilaan.
Minä olen minä.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)