Muusikoiden.net
18.04.2024
 

Kitarat: kitarakamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Mikit ei toimi oikein?
1
Ihminen?
03.10.2010 22:33:29
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mulla on alkanu esiintyä sellanen vika kaikilla kolmella mikillä mun Behringerissä, että korkeemman E-kielen 13-16 nauhojen välistä soitettaessa mikit ei poimi kunnolla sitä ääntä. Tuloksena on yleensä epämääränen, hiljanen särisevä piipahdus. Yleensä kun 2-3 kertaa soittaa sen saman nauhavälin se alkaa poimia sitä, tosin jos soitat jostain muusta kielestä/saman kielen nauhavälistä ni ollaan taas alkupisteessä.
 
Raist
03.10.2010 22:47:03
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ihminen?: Behringerissä
 
Mitä tähän nyt osais sanoo.
 
aristoteles666
04.10.2010 02:38:33
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ihminen?: Mulla on alkanu esiintyä sellanen vika kaikilla kolmella mikillä mun Behringerissä, että korkeemman E-kielen 13-16 nauhojen välistä soitettaessa mikit ei poimi kunnolla sitä ääntä. Tuloksena on yleensä epämääränen, hiljanen särisevä piipahdus. Yleensä kun 2-3 kertaa soittaa sen saman nauhavälin se alkaa poimia sitä, tosin jos soitat jostain muusta kielestä/saman kielen nauhavälistä ni ollaan taas alkupisteessä.
 
a) vaihda kielet
B) säädä kaularautaa, ts löysennä hiukan. puoli kierrosta.
 
ei niissä mikeissä se vika ole.
 
aristoteles666
04.10.2010 02:39:49
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Raist: Mitä tähän nyt osais sanoo.
 
neuvo, jos osaat, mutta ei se että kitara on behringer liity asiaan mitenkään.
 
Ihminen?
04.10.2010 16:08:08
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

aristoteles666: neuvo, jos osaat, mutta ei se että kitara on behringer liity asiaan mitenkään.
 
Ei liity ei, kunhan sanoin huvikseni sen.
 
Miikathebest
04.10.2010 16:26:13
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ihminen?: ... Yleensä kun 2-3 kertaa soittaa sen saman nauhavälin se alkaa poimia sitä, tosin jos soitat jostain muusta kielestä/saman kielen nauhavälistä ni ollaan taas alkupisteessä.
 
öö...
 
Mikäköhän on selitys tähän? Inhimillinen erehdys tai henkilökohtainen osaamattomuus??
 
Liikaa säröä!
Raist
05.10.2010 03:07:24
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

aristoteles666: neuvo, jos osaat, mutta ei se että kitara on behringer liity asiaan mitenkään.
 
Olen kuullut että Behringerillä on kaks oikeesti toimivaa tuotetta, joista toinen on Truth-monitorien vanhempi sukupolvi. Toista en muista, taisi olla joku mikkietunen?
 
Kumminkin, niin paljon huonoja kokemuksia Behkusta että aiheuttaa jo nimen kuuleminen negatiivisen fiiliksen :D
 
Sakmongkol
05.10.2010 12:03:00
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Raist: Olen kuullut että Behringerillä on kaks oikeesti toimivaa tuotetta, joista toinen on Truth-monitorien vanhempi sukupolvi. Toista en muista, taisi olla joku mikkietunen?
 
Kumminkin, niin paljon huonoja kokemuksia Behkusta että aiheuttaa jo nimen kuuleminen negatiivisen fiiliksen :D

 
Minulla on toimiva Behringerin EQ, onkos tämä sitten joku maanantaikappale?
 
Kivijalka
05.10.2010 12:18:29
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Raist: Olen kuullut että Behringerillä on kaks oikeesti toimivaa tuotetta, joista toinen on Truth-monitorien vanhempi sukupolvi. Toista en muista, taisi olla joku mikkietunen?
 
Kaapelitesteri on myös oikein hyvä. Ei saa dumaa Behkuu, laatutuotteet tuo Uli itämaasta.
 
A million miles from nowhere, Dragon Lance burns hot. By the fire of a horse's ghost, a minnow would be lost... Cha-cha-changes... Tits... A fish... A fish with tits. Titty fish.
Raist
06.10.2010 16:14:07
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Sakmongkol: Minulla on toimiva Behringerin EQ, onkos tämä sitten joku maanantaikappale?
 
Se vain todistaa että kaikki on mahdollista :/
 
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «