Muusikoiden.net
23.04.2024
 

Kitarat: kitarakamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Unelma vahvistin?
1 2 3
tommiviljami
04.10.2010 10:36:14
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Minkälainen olisi unelmiesi kitaravahvistin jos saisit itse päättää?
 
JuSu
04.10.2010 10:38:47 (muokattu 04.10.2010 10:39:55)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

tommiviljami: Minkälainen olisi unelmiesi kitaravahvistin jos saisit itse päättää?
 
Sellainen joka mahtuisi reppuun ja olisi muutenkin kevyt roudata, mutta soundaisi volumetasosta riippumatta fullstackilta. Soundit Fenderistä Mesaan ja kaikki siltä väliltä. Kanavia useampia ja mun käyttöön parhaat efektit, ja kaikki nuo vaihtuisi ajatuksen voimalla. Eikä tarvitsisi huoltaa ikinä.
 
=)
 
JuSu
 
Annoin lusikalla, kauhalla sain.
htm
04.10.2010 10:51:01
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

JuSu: Sellainen joka mahtuisi reppuun ja olisi muutenkin kevyt roudata, mutta soundaisi volumetasosta riippumatta fullstackilta. Soundit Fenderistä Mesaan ja kaikki siltä väliltä. Kanavia useampia ja mun käyttöön parhaat efektit, ja kaikki nuo vaihtuisi ajatuksen voimalla. Eikä tarvitsisi huoltaa ikinä.
 
=)
 
JuSu

 
No mutta elämä olisi tuolloin tylsää... kamalaa, jos kaikki efektit olis vahvarissa valmiina - ei olisi pedaaleja poljettavana. Roudattavuudesta olen kyllä samaa mieltä.
 
Mun unelma olisi vanha Marsun super lead, josta irtoais murinat ilman, että päätettä tarttee aukoa liikoja, söisi pedaaleja ja mahtuis reppuun. Ja VU-mittari etupaneelissa tietty.
 
LesPaul70
04.10.2010 10:58:20
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mesan Mark vitoseen kun lisäisi Progressive Linkagen, Deep-vivun (Mark IIc+), Lone Star -moodin, Mark III Lead -moodin ja Rectifier-moodin (Vintage/Modern-vivulla) sekä vähän ottaisi pois vahvistimen kokonaismassasta
 
...se olis siinä.
 
Siihen asti nykyinen Mk V välttää.
 
Laudoista takki päälle vaan, sitten sä kelpaat manalaan
hapan
04.10.2010 11:28:41
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jusu se osas laittaa hyvin.
 
zuppermuhle
04.10.2010 11:42:35
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jaa-a. Koska en ole ihan liian vaativa niin semmoinen taskuun mahtuva 4x12 Marshall stackilta kuullostava laite täydellisen realistisella kaappisimulaatioulostulolla olisi ihan riittävä minulle.
 
Siis laitteessa pitäisi olla oma elementti ja tarpeeksi tehoa stadionkeikalle.
 
"Itse aloin harjoittaa heti kävelyikään päästyäni muinaista kungfu-tekniikkaa, jossa luustoa vahvistetaan vahingoittamalla, ja iskinkin toistuvasti päätäni erinäisiin koviin esineisiin ensimmäisten elinvuosieni aikana."
sepisti
04.10.2010 11:49:06
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

100 W Torquen jos joskus saisi.
 
Indican Jenny on ihana http://www.youtube.com/watch?v=poP3EXwbpps
Kivijalka
04.10.2010 11:51:57
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mjaa, kyllä niitä enemmän pitäisi olla. Rokkiin ja hevistelyyn omansa ainakin. Tai sitten Mesan Mark V jolla tekee kaiken "vähän sinne päin."
 
A million miles from nowhere, Dragon Lance burns hot. By the fire of a horse's ghost, a minnow would be lost... Cha-cha-changes... Tits... A fish... A fish with tits. Titty fish.
mattim
04.10.2010 11:57:09 (muokattu 04.10.2010 12:03:42)
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kivijalka: Mjaa, kyllä niitä enemmän pitäisi olla. Rokkiin ja hevistelyyn omansa ainakin. Tai sitten Mesan Mark V jolla tekee kaiken "vähän sinne päin."
 
Onko tuo Mark V joku uus multipaavo ? ; - )
 
Matti
 
Palo on rajoitettu kivijalkaan/Väärin sammutettu
Kivijalka
04.10.2010 12:02:00
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

mattim: Onko tuo Mark V joku uus multipaavo ?
 
Matti

 
Iso ja painava putkipod ilman efektejä. ;)
 
A million miles from nowhere, Dragon Lance burns hot. By the fire of a horse's ghost, a minnow would be lost... Cha-cha-changes... Tits... A fish... A fish with tits. Titty fish.
Metalrock
04.10.2010 12:09:37
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Diezel Herbert tai VH4
 
Kuha
04.10.2010 12:23:14
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

http://www.saunalahti.fi/mavartia/Super_iso.jpg
 
SBA
von spets
04.10.2010 12:32:40
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Sellainen mikä soundaa erittäin hyvältä, mutta erilaiselta kuin muut, Ja kellään ei ole samanlaista kuin mulla.
 
Ziggy Bubba
04.10.2010 12:39:05 (muokattu 04.10.2010 12:42:20)
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kivijalka: Iso ja painava putkipod ilman efektejä. ;)
 
Aika lähelle ovat päässeet Line 6:n soundeja, mutta ei ihan sama. En silti sano että Mark V olisi huonompi kuin vaikka Pod 2... Erilainen ;)
 
E: Unelmavahvari? Deluxe Reverbin kliini, jonkun passelin Bad Catin crunch, vaikka Thunderverbin jyräkanava ja Slo100:n hi-gain -töötti.
 
Tuoretta mainiota musiikkia: Burweed
Sakmongkol
04.10.2010 13:13:38
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Semmonen jossa on yksi kanava ja volumepotikka, ei mitään ylimääräistä. Siltikin sillä pitäisi voida soittaa kaikkialla makuuhuoneesta areenalle. Kitaran volumella pitäisi puhdistua täysin ja volumet täysillä pitää riittää särö heviin. Soittajan mielentilasta riippuen se kuulostaisi joko Fenderiltä, Marshallilta tai Voxilta.
 
gibson faded worn brown boy
04.10.2010 15:14:46 (muokattu 04.10.2010 15:14:59)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

yksinkertaisesti unelma vahvari olisi: marshall jcm800
 
''suklaapoika''
Miikathebest
04.10.2010 15:28:58
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jos osaisin oikeasti soittaa, niin vahvistimella ei olisi niin paljon merkitystä.
 
Liikaa säröä!
Kontiak
04.10.2010 16:23:46
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Yksikanavainen avoimella, pyöreällä ja tarkalla saundilla. Kitaran volumen ollessa täysillä tulisi hi-gain ja puhdistuisi vallan mahdottomasti, kun volumea kiertäisi kiinni.
 
Viritin siinä vielä voisi olla, niin ei tarvitsisi mitään polkimia.
 
http://www.truthinshredding.com
jniska
04.10.2010 17:05:21
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

tommiviljami: Minkälainen olisi unelmiesi kitaravahvistin jos saisit itse päättää?
 
Mä päätin jo ja tilasin sellaisen kuin kuvittelin haluavani Bluetonelta.
Plexi 45... on muuten rapea laite.
 
Laiha Lissu oli paras.
Pluto
04.10.2010 17:06:39
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Unelma vahvistin on aina se seuraava.
 
Dillon, you son of a bitch!
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «