Landstr 30.09.2010 10:56:53 | |
---|
Tyttöystävän ja kavereiden kanssa kentälle! Kumma että pitää hakea jo lauantaihin mennessä nuo liput, muistaakseni ennen ollut viikko aikaa :o www.mikseri.net/refrainexitium |
InYourFace90 30.09.2010 17:20:19 | |
---|
Kenttäliput tuli ostettua maanantaina. Tänään pamahti postiin. Allekirjoitus. |
rheinone 30.09.2010 20:23:53 | |
---|
Mistä löytäisin sivuston jossa on kunnon kuvia Maidenin AMOLAD-keikalta 14.11.2006 Jaffa-Areenalla? Pitäis löytää semmonen kuva jossa näkyy kunnolla Murrayn sunburst strato, erityisesti lapa. |
Spiral 30.09.2010 20:35:54 | |
---|
rheinone: Mistä löytäisin sivuston jossa on kunnon kuvia Maidenin AMOLAD-keikalta 14.11.2006 Jaffa-Areenalla? Pitäis löytää semmonen kuva jossa näkyy kunnolla Murrayn sunburst strato, erityisesti lapa. Veikkaan että helpoin tapa on matkustaa ajassa taaksepäin ja maksaa jollekkin valokuvaajalle joka sitten käy napsimassa kuvia Murrayn sunburst straton lavasta. |
Karipiirto 30.09.2010 20:38:04 | |
---|
Mikäs siinä lavassa kiinnostaa? Fender siinä luultavasti lukee. "Sä osaat purra ja raapia mutta tapella et kyllä osaa." - 7 vuotias serkuntyttö pikkusiskolleen mummoni 91 päivillä. |
bfoc 30.09.2010 20:40:17 (muokattu 30.09.2010 20:40:56) | |
---|
rheinone: Mistä löytäisin sivuston jossa on kunnon kuvia Maidenin AMOLAD-keikalta 14.11.2006 Jaffa-Areenalla? Pitäis löytää semmonen kuva jossa näkyy kunnolla Murrayn sunburst strato, erityisesti lapa. Jaa miks just Jaffalta? Eikö olis halpompi kaivaa ylipäätään AMOLAD-rundin kuvia? Kai se sama keppi niissäkin näkyy? Juu tänään tuli eläkeläisliput istumaktsastamoon. Jippijajjei! sutiojrikellA |
rheinone 30.09.2010 22:13:07 | |
---|
Karipiirto: Mikäs siinä lavassa kiinnostaa? Fender siinä luultavasti lukee. Oon lähes satavarma ettei siinä lavassa lukenu yhtään mitään. Blankko siis. |
rheinone 30.09.2010 22:17:16 | |
---|
bfoc: Jaa miks just Jaffalta? Eikö olis halpompi kaivaa ylipäätään AMOLAD-rundin kuvia? Kai se sama keppi niissäkin näkyy? No paa linkkiä, kiitos. Juu tänään tuli eläkeläisliput istumaktsastamoon. Jippijajjei! Mä en jaksanu lähtee tohon. Eikä sieltä istumakatsomosta mitään siedettävää kuule. |
rheinone 30.09.2010 22:31:15 | |
---|
bfoc: Jaa miks just Jaffalta? Eikö olis halpompi kaivaa ylipäätään AMOLAD-rundin kuvia? Kai se sama keppi niissäkin näkyy? Olin kentällä ihan lavan edessä Murrayn puolella. Ei vittu varmana ollu toi kepukka: http://www.metallized.it/recensioni/IID00002134.jpg |
Sakmongkol 30.09.2010 22:54:07 | |
---|
rheinone: Olin kentällä ihan lavan edessä Murrayn puolella. Ei vittu varmana ollu toi kepukka: http://www.metallized.it/recensioni/IID00002134.jpg Kyllä veikkaisin että tuo se todennäköisimmin oli. En ollut kyllä niin lähellä että olisin nähnyt tarkasti. Ja on siitä sen verran aikaakin ettei muista. |
bfoc 01.10.2010 17:05:56 (muokattu 01.10.2010 17:07:10) | |
---|
rheinone: No paa linkkiä, kiitos. www.google.com Mä en jaksanu lähtee tohon. Eikä sieltä istumakatsomosta mitään siedettävää kuule. Aijjaa. No mä jätän sit kai väliin koko homman. rheinone: Olin kentällä ihan lavan edessä Murrayn puolella. Ei vittu varmana ollu toi kepukka: http://www.metallized.it/recensioni/IID00002134.jpg Jaa. Eipä se kai olisi ensimmäinen kerta kun Taavin kitaran vaihdellaan tarvikekauloja tms. sutiojrikellA |
Arviota pukkaa. Tämä lauantain Keskipohjanmaa-lehdestä. Maailman isoin demobändi Iron Maiden: The Final Frontier (Emi, 2010) Iron Maidenin The Final Frontier on ennemmin keskisormi kuin kumarrus nykypäivän metalliskenelle. Jos odotat levyn räjähtävän käyntiin, petyt rajusti. Uusi Maiden on niin luomua, niin soundeiltaan kuin seilaavalta soitoltaankin, että jos sen laittaa soimaan vaikka Bullet For My Valentinen hiirellä hiotun hifijyrän jälkeen, ei tekelettä usko yhden aikamme isoimman rock-bändin luomistyöksi. Iron Maiden on joko todella laiska tai todella rohkea. Vaikka The Final Frontierin viimeiset kahdeksan biisiä ovat upeita, ei niitä ole hiottu läheskään huippukuntoonsa. Tuntuu siltä, että tiukan tuottamisen sijaan biisejä on vain pyöritelty studiossa hyvällä live-meiningillä. Metodi kuuluu piristävän sympaattisena svenginä, mutta vastaavasti esimerkiksi muutamasta hyvästä kertosäkeestä olisi saanut vieläkin paremman, jos Bruce Dickinsonin suuhun ei olisi tungettu kaikkia paperille kirjoitettuja sanoja. Iron Maiden on mennyt studioon nuoren demobändin innokkuudella kyseenalaistamatta tuotoksiaan. Korkeammalta kuin koskaan kiekuva Bruce Dickinsonkin on vetänyt osuutensa ykkösellä sisään. Sellainen on ainakin tunnelma. Vuosikymmenten harjoittelu ja vahva materiaali onneksi pelastavat. Levy-yhtiö Emin Suomen-toimistolta muistuteltiin, että The Final Frontieria ei kannata tuomita vielä parinkaan kuuntelun jälkeen. Iron Maidenilla on varaa luottaa siihen, että uskollisilla kuulijoilla on sitkeyttä nähdä vaivaa levyn aukeamisen eteen. Mahtavaa, että kiireetön kuuntelija oikeasti palkitaan. Iron Maiden on hieno ja vilpitön bändi. Ja uuden levyn paras biisi on Starblind. Jouni Nikula |
Ianuarius 04.10.2010 12:08:34 | |
---|
Kyl toi levy on ny alkuinnostuksen jälkeen tahtonu jäädä vähän sivummalle. Starblindia ja Wild Windiä jaksaa vielä satunnaisesti kuunnella, mutta kun nekin on vähän sellasia purkkaviritelmiä, niin monesti tulee jopa hypättyä soittolistalla yli. And we got caught in the whirlwind // Torn by the storms of our lives. |
Pinkku24 05.10.2010 16:02:44 | |
---|
Kuka menee keikalle? Mä meen |
Germaniac 06.10.2010 07:31:20 | |
---|
Pinkku24: Kuka menee keikalle? Mä meen Tuskinpa meen. Tai vois tulla vaan dokaamaan kallista kaljaa selkä lavalle päin, tyyliin "onhan se nähty", kuten yks tuttu jokunen vuosi sitten. |
Pinkku24 13.10.2010 18:19:24 | |
---|
Tuskinpa meen. Tai vois tulla vaan dokaamaan kallista kaljaa selkä lavalle päin, tyyliin "onhan se nähty", kuten yks tuttu jokunen vuosi sitten.
No vitsi, jos voisin kävisin jok'ikisessä maassa Iron Maidenin keikal vaik olis iha samallaine keikka joka kerta, nii hyvä se vaa on. |
Pinkku24 13.10.2010 18:19:46 | |
---|
Tietääks joku muute jo lämppärii? |
Räbbänä 13.10.2010 18:30:31 | |
---|
Pinkku24: Tietääks joku muute jo lämppärii? Taidetaan ilmoittaa vasta lähempänä keikkaa. Toivottavasti eivät haalaa enää Lauren Harrisia mukanaan... vaikka olihan ne spandexit varsin... "50-luvun Telecasterin arvo ei ole soitettavuudessa tai äänen värissä vaan siinä, kuinka hyvältä se näyttää ripustettuna seinälle alkuperäisen Andy Warholin ja vähintään 30-vuotiailla mallasviskeillä täytetyn kokotammisen baarikaapin väliin." |
bfoc 13.10.2010 19:37:16 | |
---|
Räbbänä: Taidetaan ilmoittaa vasta lähempänä keikkaa. Toivottavasti eivät haalaa enää Lauren Harrisia mukanaan... vaikka olihan ne spandexit varsin... Mielummin Lauren kun se AX7wrxssddst. Toinen on sentään ilman volaa mielenkiintoinen... sutiojrikellA |
Pinkku24 14.10.2010 22:24:42 | |
---|
Onkse sama biisilista ku '08? |