Aihe: Riffiskaba 154 - Äänestys
1
padaa@dadaa!
04.10.2010 17:53:11

garyfield 2p
d3monilaama 2p
zuppermuhle 2p
d3monilaama
04.10.2010 22:46:15 (muokattu 04.10.2010 22:47:18)
Nyt saa ihan miettiä, mille riffeille sitä pisteet antaa. Joukossa oli yksi rykäisy, joka oli enemmän mieleen kuin muut, mutta loppuja pisteitä täytyy ihan tosissaan miettiä.

m.mesia 3p
Todella Gojira-vaikutteinen riffi, ainakin mun korvaani. Mielestäni selkeästi paras.

tender.insanity 2p
Tästä ei mitään selkeitä mielleyhtymiä syntynyt, mutta sehän ei tietenkään ole huono asia. Jotenkin rennon kuuloinen.

Thet 1p
Vaikka nuo luonnolliset huiluäänet onkin tehokeinona kohtuullisen kulutettu, niin kyllä tämä silti toimi. Varsinkin viimeinen riffi.

EDIT: Tulipas melko turhat kommentit, mutta piti sitä jotenkin yrittää.
"Menes nyt siitä ryyppäämään, ennen kuin masennut niin pahasti, ettei edes viinakaan enää auta."
Gary Enfield
06.10.2010 09:52:17
Vaikeeta näitä on kommentoida mitenkään itse aiheen osalta, todetaan koko porukalle, että juu, erikoisvireisiltä kuulostivat kaikki.

tender.insanity: se matala kuvio, d f c, vai mikä, kuulosti hyvältä mun korvissa.
Thet: tämmönen maisemanmaalailu miellyttää. 3p
zuppermuhle: ankaraa niukasti melodista kuritusta, juu silloin tällöin, ei kovin usein. 2p
padaa@dadaa!: sulla on hyvä kaiku siellä missä äänität, hyvä henki.
m.mesia: kuulostaa barokkiselta metallilta, mitä se sitten ikinä tarkoittaakin, trillejä varmaan.
d3monilaama: eeppistä tarinallisuutta, tulee varmaan tosta melodialinjasta. 1p
zuppermuhle
06.10.2010 11:18:24 (muokattu 06.10.2010 11:18:32)
m.mesia 3p
d3monilaama 2p
garyfield 1p
"Itse aloin harjoittaa heti kävelyikään päästyäni muinaista kungfu-tekniikkaa, jossa luustoa vahvistetaan vahingoittamalla, ja iskinkin toistuvasti päätäni erinäisiin koviin esineisiin ensimmäisten elinvuosieni aikana."
Thet
06.10.2010 16:04:13
Mä äänestän illalla ku pääsen kotiin, voi mennä hiukan yli ysin jos treenit venyy.
"A lie is just a great story that somebody ruined with the truth " - Barney Stinson
Thet
06.10.2010 23:27:00
Thet: Mä äänestän illalla ku pääsen kotiin, voi mennä hiukan yli ysin jos treenit venyy.

Näemmä en oo viiminen.

padaa@dadaa 2p - Pisteet siitä ettei ollu hevanderia. Hienoa soittoa toki.
m.mesia 2p - Hyvää juurikin Gojira-vaikutteista jynttää. Hieno bassosoolo! ;)
gary field 2p - Myös plussaa akkarista. Tämmösiä on aina rentouttava kuunnella.

Hyvä aihe oli mun mielestä ja hyviä riffejä oli kaikki.
"A lie is just a great story that somebody ruined with the truth " - Barney Stinson
Gary Enfield
07.10.2010 21:39:28
No pahus, säännöissä sanotaan 4-7 päivää, joten jatketaan nyt vielä huomisiltaan. Kaksi osallistujaa on äänestämättä. Huomenna pistän oikeasti poikki.
m.mesia
07.10.2010 23:10:08
gary field 3p
Nimenomaan mukavan rentoa meininkiä, kuvittelin mielessäni Terhi Kokkosen tuohon sjungaamaan :)

Thet 3p
Noi Machine Head-tyyliset huiluäänet sopi hyvin tonne. Eli tosta 17sek-> homma toimi mallikkaasti.
Gary Enfield
08.10.2010 21:32:44
Tältä näyttää tämän kierroksen ääntenlaskennan tulos:

Thet: 7
zuppermuhle: 4
padaa@dadaa!: 2
m.mesia: 8
d3monilaama: 5
gary field: 8

tender.insanity ei äänestänyt joten sääntöjen mukaan ääniä ei noteerata. Tasapeli tuli voiton osalta. Pyydän m.mesiaa hoitamaan seuraavan kierroksen. Kiitos kaikille osallistujille. Oli mielenkiintoista nähdä kuinka erikoisvirityksiä käytetään metallimusassa, en sitä oikeastaan ollu koskaan funtsinu.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)