arppah8 14.09.2010 08:25:18 | |
---|
Ai ni, joskus nuornamiesnä Nummirockissa joku typy sanoi mun näyttävän Jon Bon Jovilta. Silti (siksi?) ei käynyt flaksi. Status: Asiallinen mies, puhaltaa 1.37 promillea klo 7.30. |
Milkop 14.09.2010 12:44:30 | |
---|
Tässä ei sinänsä ollut mitään hauskaa, koska kyseessä on puhdas fakta, mutta viime perjantaina sain kuulla että "noi viiksethän sopii sulle, en ois uskonut". Voi teitä epäuskoisia. "Jos olet suuren hotellin aulassa ja kuulet 'Tonava Kaunoisen' soivan, häivy vähän helvetin äkkiä. Älä mieti. Juokse." |
matzbyy 18.09.2010 00:45:49 | |
---|
"näytät ihan siltä homolta nirvanalta" Kitarahan siis on lyömäsoitin |
Sergei Fallinen 18.09.2010 19:10:48 (muokattu 18.09.2010 19:10:57) | |
---|
"sul on isoin minkä kaa oon ollut" lämmiti ihmeesti mieltä |
TeslaCoilForest 24.09.2010 01:57:05 | |
---|
Aina kun mediaan ilmaantuu uusi naamari joka muistutta/on pöllitty miulta, saan kuula siitä; Vuonna 2000: "OOTSIE JOKU TSIMI PÄÄKALLO!" 2001: "KATO VILLE VALO!!!!!" 2003: "OOTSIE JOKU JUSSI SIKSTINAIN HAHAhhh haha!!" 2006: "OOTSIE JOKU UNIKLUPI JUSSI HAhA!!" MUTTA. nyt ei oo tullu mitään muuta kuin "ootsie jussi 6sysiä" tai "HAAH VILLE VALO NO TERRRVE!!" viime vuodet. ehkä jussi ja ville ovat niitä mieleenpainuvimpia ja kuuluisimipa hahmoja näille oudoille huutelijoille. Hauskinta on aina vuosi vuodelta odottaa että mitäs pörrötukkaa tällä kertaa mukamas imitoin! Sen kuulee kadulla. Ite en popmusaa tai listoja seuraa, joten tiedän aina jos joku samannäkönen ukko on ollu telkkarissa/lehdessä kun sekopäät huutelevat uutisiaan! |
Pasilan teinit eilen illalla: "Toi äijä näyttää ihan pedofiililta!" "Älä huuda se kuulee!" |
tepeh 04.10.2010 21:07:27 (muokattu 04.10.2010 21:07:35) | |
---|
alex146: "Älä huuda se kuulee!" Kuulitko? Musiikin takia tänne tultiin, rölöjen takia tänne jäätiin. |
emBBo 15.10.2010 20:14:30 | |
---|
Joskus sanottiin että olen ilmetty Will Smith toki olen valkoinen eikä itseni mielessä meissä ole mitään samaa. |
Vomitophobia 31.10.2010 17:48:47 | |
---|
Keijuksi minua on sanottu monta kertaa, tiedä sitten miksi. En mie omasta mielestäni keijulta näytä :D Totta kai olen myös mm. saatananpalvojalesbo, joka syö sikiöitä aamupalaksi. Tuo on ehkä paras kommentti miun tyylistä. Joku myös sanoi, että näytän Dani Filthiltä, jolla on minihame :D (Aijai, mikä mielikuva, aijaijai.) |
oo-p 31.10.2010 18:09:32 | |
---|
ihana nuuskamuikkunen. Hyi, aja tuo parta heti pois. Terve, ja kiitos kaloista!
..Delay, missä viivyt?! |
Japsteri 01.11.2010 00:29:58 (muokattu 01.11.2010 00:31:54) | |
---|
Minä näytän kuulemma Johnny Deppiltä ja Baddingiltä. Eri henkilöiden suusta kuultuna. Olen vain miettinyt miten se on käytännössä mahdollista samanaikaisesti. |
Charge 01.11.2010 20:18:04 | |
---|
Tässä viime aikoina olen kuulemma näyttänyt satuunaisesti niin historianopettajaltani, kouluni rehtorilta kuin ripari-isoiseltanikin...tiedä tässä sitten, mitä pitäisi ajatella... "Historys Written Today". |
ville88 03.11.2010 22:03:45 | |
---|
No onhan noita "mitäs likka" ja muita variaatioita samasta läpästä saanu kuunnella ihan kyllästymiseen asti mutta yks jäi hyvin mieleen! Olin reenien jälkeen oottelemassa dösän lähtöö eräässä kuopiolaisessa juottolassa kun eräs paikallinen nais-ihminen pyyti minua istumaan pöytäänsä. Hetken aikaa keskusteltuamme nainen heitti: "Sori nyt vaan, mut mä oon oikeesti vähän kyllästyny tollasiin parikybäsiin anorektikkorokkareihin" Hieman huvitti :) I'm not drunk, I'm just trying to walk like Jack Sparrow.. |
tepeh 04.11.2010 18:52:24 | |
---|
Vomitophobia: Keijuksi minua on sanottu monta kertaa, tiedä sitten miksi. En mie omasta mielestäni keijulta näytä :D Totta kai olen myös mm. saatananpalvojalesbo, joka syö sikiöitä aamupalaksi. Tuo on ehkä paras kommentti miun tyylistä. Joku myös sanoi, että näytän Dani Filthiltä, jolla on minihame :D (Aijai, mikä mielikuva, aijaijai.) sano vielä, että oot mieeesssh. Musiikin takia tänne tultiin, rölöjen takia tänne jäätiin. |
Bullitt 04.11.2010 21:48:43 | |
---|
Itsehän kuulemma kolmevarttisen villakangastakkini (ei ihan kokopitkä mutta enemmän kuin puolipitkä) näytin epäilyttävän homolta. Tämä naisihmisen suusta. My car is a hybrid. It burns both rubbery and gasoline. |
Räbbänä 05.11.2010 02:25:11 | |
---|
Kävin toissa päivänä noukkimassa kaverini kyytiin asioille lähtiessä. Lampsin reippaasti ovelle ja napautan ovikelloa. Tuttuun tapaan astun vielä saman tien sisään, onhan tämä asia hakattu kallooni jo viimeisen 7 vuoden aikana. Kaverini pakkailee jo tavaroitaan ja keittiöstä kuuluu kaverini isän ja hänen tuttavansa kahvipöytäkeskuztelu. Tuttava: "Kukas tyttö sieltä tuli? Oli tuo se poikas heila?" *Kaverin isä selvästi huvittuneena rykäisee* "Kyllä se tuo meidän naapurikadun Sami oli" Tuttava: "Mutta tyttö kait se silti on?" KI: "No ei..." Kaveri siinä virnuilee vittumaisesti ja päätettiin siinä vaiheessa jo suunnata autolle. Tästä luultavasti taas tulen kuulemaan kaverin seuraaviin inttilomiin asti. "50-luvun Telecasterin arvo ei ole soitettavuudessa tai äänen värissä vaan siinä, kuinka hyvältä se näyttää ripustettuna seinälle alkuperäisen Andy Warholin ja vähintään 30-vuotiailla mallasviskeillä täytetyn kokotammisen baarikaapin väliin." |
Milkop 05.11.2010 10:43:35 | |
---|
^ Nuo ovat kyllä ärsyttäviä tilanteita. Sitten näiden kommenttien heittäjä vielä luulee keksineensä jotain ihan vit*n nokkelaa ja uutta ja myhäilee vammaisesti itsekseen. Tekisi mieli leipoa turpaan. Onneksi nuo järjenjättiläiset ovat jättäneet sittemmin rauhaan, kun suora tukka muuttui pötköiksi. "Jos olet suuren hotellin aulassa ja kuulet 'Tonava Kaunoisen' soivan, häivy vähän helvetin äkkiä. Älä mieti. Juokse." |
tuomittu 05.11.2010 15:28:03 (muokattu 05.11.2010 15:30:35) | |
---|
Vomitophobia: Keijuksi minua on sanottu monta kertaa, tiedä sitten miksi. En mie omasta mielestäni keijulta näytä :D Ehkä kuulit väärin. Jos sanoivatkin, että näytät ihan Keijolta? Edit: Niin, minullehan ihmiset sanovat, että näytän Redramalta ja kai se sitten niin on, kun muutaman kerran on minua ihan oikeasti luultukin Redramaksi. Harmi, etten ole tajunnut käyttää tätä hyväkseni, oisin saattanu päästä banee! |
alex146 05.11.2010 18:47:37 | |
---|
baaritiskillä juomaa maksaessani eräs möreä-ääninen mieshenkilö örähti legendaarisen "käyksä usein täällä", ja tajuttuaan etten olekkaan muija, lähti hän hämmästyneenä horjumaan pois päin öristen jotain "mitävvidduuu vitun hipit" suuntaan.. :-) |
tepeh 07.11.2010 21:58:26 | |
---|
Tänään noteerattiin, ensimmäistä kertaa, mun viiksien kasvatusta. Musiikin takia tänne tultiin, rölöjen takia tänne jäätiin. |