Aihe: Vapaamielistä keskustelua rumpujen soittamisesta II?
1 2 3 4 522 23 24 25 26244 245 246 247 248
Gardiner
30.09.2010 17:54:50

Rumba-Ali: Ei, vaan haisäilyke.

Mikä haisäilyke?
"We got to stand side by side, we got to stand together and organize. They say power to the people, that`s what they`re Screamin`. Freedom of the soul, pass it on, pass it on to the young and old" Jimi Hendrix
Kailis
30.09.2010 19:23:16

Siis...mikä säily?
jazzmies
30.09.2010 22:52:47
zak69: Tyhmänä seurasin linkkiä ja katsoin klipinkin vielä. Tekotaiteellisuus- ja hauskuus on paskaa vaikka voissa paistaisi. Se on vähän sama kuin se, että kaikkihan osaa vittuilla mutta sarkasmi on taitolaji.

Et vissiin sitten tykännyt...
Franz Schubert on maailman hyvin meloorikko!
eino mutku
30.09.2010 22:56:39
Kailis: Siis...mikä säily?

Jos siis rouva Säily olisi vaimoke niin herra itse olisi säilyke?
Jupi57
30.09.2010 23:54:41
eino mutku: Jos siis rouva Säily olisi vaimoke niin herra itse olisi säilyke?

Seuraavaksi ainakin rouvat kyselisivät että Mikä tädyke?
Kailis
01.10.2010 15:04:18

Saikulla ollu tässä. Iskias alaselässä. Arcoxia, Panacod ja Sirdulad on purreet aika hyvin. Liian rankkaa duunissa ja päälle oli vielä treenikämpän vaihtoroudaus. Ei tästä enää nuorene...
Rumba-Ali
02.10.2010 06:22:12

Kailis: Saikulla ollu tässä. Iskias alaselässä. Arcoxia, Panacod ja Sirdulad on purreet aika hyvin. Liian rankkaa duunissa ja päälle oli vielä treenikämpän vaihtoroudaus. Ei tästä enää nuorene...

Isoisäni aikoinaan valitteli myös noista harrastelupaikan vaihdoksesta koituneista kiputiloista. Oli ollut rautakangen kanssa vääntämässä kiviä pois jäätyneestä (tulevsta) pellosta ja hiestä kostuneet rukkaset olivat jäätyneet käppyrälle siihen kangen ympärille. Elohopa jossain -25C:n huonommalla puolen. Ukko oli tullut pirttiin rautakanki jäätyneenä karvarukkasten keskelle nyrkkeihin. Sulatellut pakettia aikansa leivinuunin lämmössä ja kun viimein oli rautakanki solahtanut siitä rukkasten keskeltä pirtin lattialle, tunto palautunut sormiin ja rukkasetkin hieman oienneet, oli tuumannut: Ei se jumala laiskoja elätä, takaisin töihin! Jos tässä kahvikupin vielä saisi? - miten olis, Aino?"

Oli muuten tuohon aikaan jo viidettäkymppiä käyvä äijä. Onko reenikämpän vaihtoroudaus syyslämpöisissä vielä mielestäsi kovakin juttu?

Sitten vielä se lämpöä ja ymmärtämystä levittävä hymiö tähän perään.
Ken esileikkiin ryhtyy, Barbie sen kestäköön.
Kailis
02.10.2010 15:50:51 (muokattu 02.10.2010 15:52:07)

Onko reenikämpän vaihtoroudaus syyslämpöisissä vielä mielestäsi kovakin juttu?

Ei mun mielestä mutta selän mielestä kyllä. Iskiaskipuja on vähän vaikea selittää jos ei ole itse kokenut. Jalat lähtee alta pahimmillaan. Vaikka kuinka haluttais tehdä hommia niin ei pysty. Ei edes se sun ukkis olis pystynyt =D

06:22:12 Kirjoitettu viesti. Ootko kotiin just tullu vai lähössä?
markkuliini
02.10.2010 16:21:41

Rumba-Ali: Isoisäni aikoinaan valitteli myös noista harrastelupaikan vaihdoksesta koituneista kiputiloista. Oli ollut rautakangen kanssa vääntämässä kiviä pois jäätyneestä (tulevsta) pellosta ja hiestä kostuneet rukkaset olivat jäätyneet käppyrälle siihen kangen ympärille. Elohopa jossain -25C:n huonommalla puolen. Ukko oli tullut pirttiin rautakanki jäätyneenä karvarukkasten keskelle nyrkkeihin. Sulatellut pakettia aikansa leivinuunin lämmössä ja kun viimein oli rautakanki solahtanut siitä rukkasten keskeltä pirtin lattialle, tunto palautunut sormiin ja rukkasetkin hieman oienneet, oli tuumannut: Ei se jumala laiskoja elätä, takaisin töihin! Jos tässä kahvikupin vielä saisi? - miten olis, Aino?"

Oli muuten tuohon aikaan jo viidettäkymppiä käyvä äijä. Onko reenikämpän vaihtoroudaus syyslämpöisissä vielä mielestäsi kovakin juttu?

Sitten vielä se lämpöä ja ymmärtämystä levittävä hymiö tähän perään.

No eihän tuo vielä mitään. Mä oon 32 ja sukuni toiseksi vanhin mies. Ne on nössöjä ja pelkureita jotka yli neljänkympin elää. :D
Rumpu+soolo=rumpusoolo. http://www.youtube.com/watch?v=kuIUA3eVW0c
jtpennane
02.10.2010 16:22:48
Rumba-Ali: Isoisäni aikoinaan valitteli...

Miten tääkin nyt liitty mihinkään? Typerä tarina.

Kailikselle tsemppiä, selkävaivat on todella hanurista. Toivottavasti paranet pian.
Relatively mellow, supposedly reliable - obviously full of shit.
markkuliini
02.10.2010 16:28:21

Angry Pierre:
Kailikselle tsemppiä, selkävaivat on todella hanurista. Toivottavasti paranet pian.

Samat sanat. :)
Rumpu+soolo=rumpusoolo. http://www.youtube.com/watch?v=kuIUA3eVW0c
Kailis
02.10.2010 18:03:15 (muokattu 02.10.2010 18:06:29)

...selkävaivat on todella hanurista.

Aika lähellä kun on alaselässä =D
Meinas tuossa skidien kanssa polttopalloa pelatessa uusiutua vanha vaiva kun nilkka muljahti. Onneksi nyt tuntuu hyvältä. Ei saateri. Liiterin taakse tämmöset raadot...

Ne on nössöjä ja pelkureita jotka yli neljänkympin elää.

Kuus vuotta puhdasta nössöyttä ja vielä potkii =D
Strumbali
02.10.2010 18:52:45 (muokattu 02.10.2010 18:53:08)
Mun selkä ei kestä kylmää tai vetoa. Oon saanut selän vihlomaan kesähelteilläkin kun on sopivasti tuulettimelta vetoa. Kyll se on niin gauheeta katsoa, kun nuoriso alaselkä paljaana talvella kulkee....
Mähän sanoin, että sä sanoit.
Ronttu
11.10.2010 16:09:18 (muokattu 11.10.2010 16:14:08)
Intoa riittäis treenata vaikka 10h päivässä, mutta kun ranne ei anna. Ihan tylsää.
kimizu
11.10.2010 18:17:05
Ronttu: Intoa riittäis mutta kun ranne ei anna. Ihan tylsää.

Tämä on jo huolestuttavaa, kun ei edes ranne enää anna....
"Its a matter of taste. Taste is a matter of personality. There is bad taste and my taste, which is good off course..."
Kailis
11.10.2010 19:45:13

Se vaiva häippäs. Fysioterapeutti kertoi ettei se ollut iskias vaan noidannuoli eli lumbago. Toihan ei liity mihinkään selkäsairauksiin eikä myöskään ennakoi niitä. Jossain vaiheessa se on 80%:lla suomalaisista, joten ehkä se tässä 5-kybää lähestyessä oli syytä kokea. Inhottava on se tunne että jalat pettää, esim. tuolista noustessa. Jumpata pitäis, että sais vatsan lihakset kondikseeen. Se on oikeastaan ainoa keino ennaltaehkäistä, varsinkin mun duunissa missä välillä ei vaan voi nostaa teknisesti oikein. Yläkroppaa fysioterapeutti kehui ihan erikseen, sanoi että useamman vuoden rumpujen soitto näkyy ihan selvästi. Liikkuvuuskin on oikein hyvä, ehkä se liikuntamenneisyys vielä vaikuttaa. Kyllähän mä välillä venyttelen, mutta pitäis kyllä olla säännönmukaisempaa liikkuminen ja aerobista pari-kolme kertaa viikossa.
Ronttu
11.10.2010 19:55:18
kimizu: Tämä on jo huolestuttavaa, kun ei edes ranne enää anna....

Oishan tuossa tuo vasurikin...
hollmi-5
11.10.2010 20:17:44
Ronttu: Oishan tuossa tuo vasurikin...

Oikeassa kädessä on hiirikäsi ja vasemmassa tenniskyynerpää :-)
Soundit, piuhat ja kajarit.
rintapek
12.10.2010 00:13:12

hollmi-5: Oikeassa kädessä on hiirikäsi ja vasemmassa tenniskyynerpää :-)

Osuu ja uppoaa. Noist huolimatta pitää vaan vetää. Jos ny edes jalat joskus toimis sinnepäin, mut ei yleensä nekään.
One kind of music only - the good kind
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)