Aihe: Piirilevyt
1 2 3
Rappion Apostoli
18.03.2004 12:14:58
En haluaisi ostaa kallista UV -lamppuja tai ruveta räpeltämään tulostimien ja tarrojen kanssa. Piirtely kuulostaa suhteellisen yksinkertaiselta, mutta ovatko Tonepadin piirrustukset liian pieniä ja vaikeasti piirrettäviä?

Mä muistelisin, että mummulassa oli joskus joku ihmelamppu, jonka oli tarkoitus ruskettaa ja sen valon väri oli jotenkin sävykäs, en muista miten. Olisiko se UV-lamppu ja voisiko sillä syövyttää nuo piirrokset joltain kalvolta piirilevyyn?
85423321
18.03.2004 20:14:21
Nyt sain tuon valmiiksi ja se jopa toimiikin. Vehje korostaa treblepuolta aivan mahdottomasti ja vahvistimen säädöistä täytyy kompensoida rankasti. Laitoin tuohon 2 1N4148 diodia, mutta ostin myös muita jotta voin testailla eri soundeja.
Sade on Jumalan pissaa.
sihvoh
18.03.2004 21:58:57
Mä muistelisin, että mummulassa oli joskus joku ihmelamppu, jonka oli tarkoitus ruskettaa ja sen valon väri oli jotenkin sävykäs, en muista miten. Olisiko se UV-lamppu ja voisiko sillä syövyttää nuo piirrokset joltain kalvolta piirilevyyn?

Näihin kalliisiin lamppuihin täytyy todeta, että minä olen valottanut joskus jopa tavallisella 100W hehkulampulla. Se vain vie aikaa n. 20-30 minuutta.
I have seen the light... let there be lights, let there be sound, drums... guitars...
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)