junnnu 01.10.2010 00:55:23 (muokattu 01.10.2010 14:56:17) | |
---|
perhanan kello... öitä-> E: oho kimurantti1: "Axe-Fx tulee ja Axe-Fx tappaa, siis uskokaa Muumi Pappaa, ei oululaisia muut vahvistimet enää nappaa." |
Twinkle 01.10.2010 01:03:29 | |
---|
junnnu: perhanan kello... öitä-> dadaat väärään ketjuun. |
Raist 01.10.2010 07:38:14 | |
---|
|
Harris 01.10.2010 09:19:18 | |
---|
|
ubik 01.10.2010 10:10:04 | |
---|
samote saman myyjän http://muusikoiden.net/tori/nayta.php?id=455680o jonku aikaa tuol toril pyöriny hinta o satasella tippunu. en ko. kitaraa oo kokeillu mut mitä netistä luki juttua noista emperion kitaroista ni luultavasti tulee torilla roikkumaanki |
Mandarax 01.10.2010 11:09:51 | |
---|
I don't care to belong to a club that accepts people like me as members. -Groucho Marx- |
Raist 01.10.2010 12:07:58 | |
---|
Mandarax: http://muusikoiden.net/tori/nayta.php?id=456029 Hoho... Edge III 150e ja hintareferenssinä Edge Pro...! Kyllä tuohon hintaan alkaa saamaan jo ihan oikeitakin floikkatalloja. Olit nopeempi, tipahin aika pahasti tolle. Samaan hintaan saa japanilaisia Gotoheja ja OFR ei oo edes paljon kalliimpi, LoPro lähtee pari kymppiä kalliimmalla. |
Jep. Ebayssa uusi edge 3 olis jotain 49 dollaria plus 13 dollarin postit.. Ja sekin on liikaa mielestäni. I'll be back again next week.
Bring your friends, we'll have an ice cream treat.
Mom don't like it, but he don't give a fuck,
Kids come running for satan's ice cream truck. |
loner 03.10.2010 12:25:36 | |
---|
http://muusikoiden.net/tori/nayta.php?id=456553 Hintapyynnöt on ihan realistisia, mutta tolta tyypiltä ilmestyy tasaseen tahtiin uusia kitaroita myyntiin ja aina on sama selitys, että juuri hankitty kitara myydään mielenhäiriössä kauheella tappiolla. Kiss my ass. Ulkomailta hankittuja kitaroita sopivalla voitolla eteenpäin. Sweet. Kaverilla on muuten muitakin tunnuksia, mutta sellastahan se liike-elämä. |
J.Hollström 03.10.2010 12:35:03 | |
---|
loner: Ulkomailta hankittuja kitaroita sopivalla voitolla eteenpäin. Sweet. Kaverilla on muuten muitakin tunnuksia, mutta sellastahan se liike-elämä. Mistäs moista päättelet, vai onko jotain faktaa lyödä tiskiin? |
loner 03.10.2010 14:04:09 | |
---|
J.Hollström: Mistäs moista päättelet, vai onko jotain faktaa lyödä tiskiin? Enpä tiedä onko ne enää käytössä, mutta ei sillä niin väliäkään minulle ole. |
llarppp 03.10.2010 16:04:15 | |
---|
"Every man dies, not every man really lives." |
HTMono 03.10.2010 17:38:43 | |
---|
Fake Noir ---
If somebody thinks they're a hedgehog, presumably you just give 'em a mirror and a few pictures of hedgehogs and tell them to sort it out for themselves. |
J.Hollström 03.10.2010 18:02:59 | |
---|
loner: Enpä tiedä onko ne enää käytössä, mutta ei sillä niin väliäkään minulle ole. Et tiedä, mutta silti halusit raportoida tänne, vaikka ei oo mitään väliä? Ihme touhua. |
Antti1 03.10.2010 18:05:29 | |
---|
J.Hollström: Et tiedä, mutta silti halusit raportoida tänne, vaikka ei oo mitään väliä? Ihme touhua. Mä en kommentoi mitään muuta tohon aiheeseen kuin, että olen tehnyt ko. henkilön kanssa kauppaa ensimmäisen kerran vuonna 2002 ja hän osoittautui erinomaiseksi kauppakumppaniksi. Varasi kitaran mulle tosi pitkäksi aikaa ilman sen kummempia vaateita, että sain rahat kasaan yms. Jos myy hyvää kamaa hyvällä hinnalla, niin mitä täällä nyt taas vongutaan? PYÖRII! TÄÄ ON KUTSU SULLE! |
J.Hollström 03.10.2010 18:06:50 | |
---|
Antti1: Mä en kommentoi mitään muuta tohon aiheeseen kuin, että olen tehnyt ko. henkilön kanssa kauppaa ensimmäisen kerran vuonna 2002 ja hän osoittautui erinomaiseksi kauppakumppaniksi. Samma här. Siksi ihmettelen moista raportointia ja turhaa mustamaalaamista jos ei oo mitään faktaa. |
Mr. Speed 04.10.2010 00:36:45 | |
---|
loner: http://muusikoiden.net/tori/nayta.php?id=456553 Hintapyynnöt on ihan realistisia, mutta tolta tyypiltä ilmestyy tasaseen tahtiin uusia kitaroita myyntiin ja aina on sama selitys, että juuri hankitty kitara myydään mielenhäiriössä kauheella tappiolla. Kiss my ass. Ulkomailta hankittuja kitaroita sopivalla voitolla eteenpäin. Sweet. Kaverilla on muuten muitakin tunnuksia, mutta sellastahan se liike-elämä. Mitäs se on sulta pois, jos kaveri tosissaan hankkii nuo kepit ulkomailta, ja tekee vähän voittoa sillä? Eihän sillä pitäs olla mitään merkitystä muutenkaan mitä kaveri on alun perin maksanut kitarasta. Itse olen kyseiseltä kaverilta ostanut yhden kitaran, ja tosi hyvä maku jäi! Antoi rauhassa testata, ja muutenkin mukava tyyppi. Hinta ei todellakaan ollut korkea. Telecaster on kaunis kuin Johanna Tukiainen. http://www.youtube.com/watch?v=VmZ35VCV978 |
jyrkalt 04.10.2010 01:10:44 | |
---|
Mr. Speed: Mitäs se on sulta pois, jos kaveri tosissaan hankkii nuo kepit ulkomailta, ja tekee vähän voittoa sillä? Eihän sillä pitäs olla mitään merkitystä muutenkaan mitä kaveri on alun perin maksanut kitarasta. Itse olen kyseiseltä kaverilta ostanut yhden kitaran, ja tosi hyvä maku jäi! Antoi rauhassa testata, ja muutenkin mukava tyyppi. Hinta ei todellakaan ollut korkea. No miten muten tää poikkeaa tuusulan kaverista kuin että tuusulassa myydään paskaa? Alkoholiongelma se on sekin kun viina ei maistu. |
Mr. Speed 04.10.2010 01:15:14 | |
---|
jyrkalt: No miten muten tää poikkeaa tuusulan kaverista kuin että tuusulassa myydään paskaa? Tuusulassa myydään ylihintaan, väärillä spekseillä olevaa paskaa. Oletko sinä todellakin sitä mieltä, ettei muusikko saa ikinä pyytää tuotteesta enempää kuin on itse maksanut? Mitä se on sinulta pois, jos myyjä on saanut tuotteen "sikahalvalla", ja itse maksat suht normaalin hinnan? Telecaster on kaunis kuin Johanna Tukiainen. http://www.youtube.com/watch?v=VmZ35VCV978 |
jyrkalt 04.10.2010 01:17:04 | |
---|
Mr. Speed: Tuusulassa myydään ylihintaan, väärillä spekseillä olevaa paskaa. Oletko sinä todellakin sitä mieltä, ettei muusikko saa ikinä pyytää tuotteesta enempää kuin on itse maksanut? Mitä se on sinulta pois, jos myyjä on saanut tuotteen "sikahalvalla", ja itse maksat suht normaalin hinnan? Joo toi ylihinta jäi multa paitsioon :) Alkoholiongelma se on sekin kun viina ei maistu. |