Aihe: Lyriikkakisa 12
1 2
Sergei Fallinen
27.09.2010 12:55:42
soihtu55:
ois muuten kiva kuulla muiltakin, miten itse arvioitte tekstejänne nyt jälkeenpäin??
Niihän sitä jääkiekossakin tehdään...loppupelit

Nyt kun on tullut hyvää palautetta niin sitä pitää helposti parempana kuin ennen laittamista. Silti se taitaa olla vähän niitä omia tekstejä joita en muista enää parin viikon päästä. Ja sanan krapula poistasin tosta ainakin heti.
Morphia
27.09.2010 19:04:00
soihtu55: Ois muuten kiva kuulla muiltakin, miten itse arvioitte tekstejänne nyt jälkeenpäin??

Ennen näitä lyriikkakisoja olen kirjoittanut vain kerran sanoituksen niin, että mulle on annettu aihe valmiiksi. Voin julkaista sen täällä jossain vaiheessa..

Soihtu - sanoitukseni on suoralta istumalta sen kummempia miettimättä kirjoitettu. Mielestäni ihan ok, mutta ei kuitenkaan toimisi missään säveltämässäni kappaleessa.

Väliaikaisten tunteiden purkua..

Jos osallistuisin samaan kisaan vasta nyt, niin kirjoittaisin todennäköisesti täysin eri maailmaan sijoittuvan tekstin.
SINÄ JOKA OLET LAITTANUT KUVIASI INTERNETIIN NIMIMERKILLÄ MORPHIA, OLE HYVÄ JA VAIHDA NIMIMERKKISI SEKAANNUKSIEN VÄLTTÄMISEKSI!
oo-p
27.09.2010 19:42:58

Morphia: Ennen näitä lyriikkakisoja olen kirjoittanut vain kerran sanoituksen niin, että mulle on annettu aihe valmiiksi. Voin julkaista sen täällä jossain vaiheessa..

Soihtu - sanoitukseni on suoralta istumalta sen kummempia miettimättä kirjoitettu. Mielestäni ihan ok, mutta ei kuitenkaan toimisi missään säveltämässäni kappaleessa.

Väliaikaisten tunteiden purkua..

Jos osallistuisin samaan kisaan vasta nyt, niin kirjoittaisin todennäköisesti täysin eri maailmaan sijoittuvan tekstin.

mun mielestä näihin kisoihin kuuluukin aika olennaisesti semmonen spontaanius. Normaalisti kun itselläni tulee ainakin hinkattua tekstejä paljon ja pitkään, ja otan sen homman ehkä turhankin vakavasti, niin tämä on aina hyvä tilaisuus vähän irrotella.

Saa vaihtelua sitte ku kirjottelee vähän erilaisilla meiningeillä, jos aihe ym. on valmiiksi.

Onkos seuraavan skaban pystyttäminen muuten matkalla Sergein kätösiin?
Terve, ja kiitos kaloista! ..Delay, missä viivyt?!
Sergei Fallinen
30.09.2010 18:35:19
Morphia: Sergei, uutta lyriikkakisaa?

*vääntelehtii kärsimättömänä*

alota sä, emmä keksi tähän hätään, (pitkä) viikonloppu ja kaikkee...:P

oikeesti jos joku keksii kivoi sanoi niin lyökää käyntiin vaan, mul kestäs täs varmaan tovi kuitenki
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)