Aihe: Fenderin Strato
1 2
LaMotta
29.09.2010 19:15:37

Jotenkin tuntuu, että tämä sama keskustelu käydään melko usein.....

No, anyway, mikit noissa halvimmissa Fenkuissa saattaa olla soundiltaan huonoja. Omiin (3) olen ainakin kaikkiin vaihtanut mikit. Ja yksi nistä on USA std Strato, joten ei se USAlaisuus ole välttämättä tae mistään hyvästä soundista.
Ihminen - Ajassa
Flaming soul
29.09.2010 20:43:21
Oma stratoni tuli tehtaalta suoraan, tosin Japanista :) Erittäin hyvää palvelua ja tilaus onnistui luottavaisin mielin. Siihen sai jopa valita mikit tilatessa. Strato on 60's reissue. Käsin viimeistelty (ainakin sanottiin..) ja siltä se myös tuntuu ja näyttää. Viimeistely on loistava, eikä kulumisen merkkejä ole näkynyt, vaikka keikoilla on pyörinyt mukana jo 4 vuotta. Säädöt olivat jo valmiiksi laitettu ok kuosiin. Kitara, jota en koskaan vaihtaisi pois! :)
StratokarstaA
17.11.2010 22:32:20
"Mun mexicolaisessa oli käytetty jotain pehmeämpää nauhalankaa ja nauhat kuluivat kovin helposti kuopalle". Nauhat on kyllä kuluneet ja niihin on tullu vähän vihreetä relicciä, ruuvit ruostuu, tallassa säätöruuvit ei pysy kohdallaan kuin ruuvilukitteella. Kaula on pysynyt suorana ja sähköpuoli toimii, kyllä tuo mulle riittää.
tomimat
19.11.2010 18:40:17
Mr. Crowley: Ei se niin mennyt. Sulla oli helvetin hyvä kitara --> soitit paljon --> nauhat kuluivat :).

Aiheeseen: Ite oon ollut tosi tyytyväinen meksikolaiseen Classic player 60's stratoon. Ei valittamista, eikä tarvinnut säätää. Tosin ostin suomesta, jolloin joku on ehkä saattanut sitä myös täällä säätää.

mulla sama keppi.se on custom shop tuotantoa ja kait olevinaan parempaa laatua,en tiiä.itelle vaihdoin mikit kun tuntuivat liian vintagelta noi alkuperäset... texasit x2 ja duncan hotrails tallaan.itte kepissä viimestely ja soittotatsi huippuluokkaa ja tää oli myös suomesta ostettu.
mattim
19.11.2010 19:23:56

tomimat: mulla sama keppi.se on custom shop tuotantoa ja kait olevinaan parempaa laatua,en tiiä.itelle vaihdoin mikit kun tuntuivat liian vintagelta noi alkuperäset... texasit x2 ja duncan hotrails tallaan.itte kepissä viimestely ja soittotatsi huippuluokkaa ja tää oli myös suomesta ostettu.

Ei nyt sentään Custom Shop tuotantoa ole he, Custom Shop-suunnitteluun viittaava logo on toki kaulanruuvien lätkässä.

Matti
Palo on rajoitettu kivijalkaan/Väärin sammutettu
tjj2000
19.11.2010 20:53:38
Pari viikkoa sitten ostin Meksikolaisen Standard Straton. Soittelin liikkeessä lähes kaikki mallit Squierista SRV Stratoon.
Eniten pidin ostamastani kitarasta; tuskin tosin olisin ostanut ameriikan malleja budjetti syistä. Soundi ei ollut helein ja kaunein soittamistani yksilöistä, mutta mukavan rohea eikä mitäänsanomaton soundiltaan. Ihan hyvin tuntuu pysyvän vireessä kotioloissa ainakin.
Tähän mennessä ei ole negatiivista sanottavaa.
BigPapa
19.11.2010 21:51:06

tjj2000: Pari viikkoa sitten ostin Meksikolaisen Standard Straton. Soittelin liikkeessä lähes kaikki mallit Squierista SRV Stratoon.
Eniten pidin ostamastani kitarasta; tuskin tosin olisin ostanut ameriikan malleja budjetti syistä. Soundi ei ollut helein ja kaunein soittamistani yksilöistä, mutta mukavan rohea eikä mitäänsanomaton soundiltaan. Ihan hyvin tuntuu pysyvän vireessä kotioloissa ainakin.
Tähän mennessä ei ole negatiivista sanottavaa.

Ei niissä puut ja raudat kyllä ole yhtä hyvät kuin Ameriican Stratocastereissa.
Mutta jos kerran budjetti ei anna periksi niin silloinhan on ostetava se tietysti mihin on varaa.
For me, it's about the music. I'm just the messenger, and I hope to do it as long as I live. - Eric Clapton
LaMotta
19.11.2010 22:08:07

Ja pitää mielessä sen, että sormista se lähtee.
Voi teitä, humanismista juopuneet nihilistit.
Confidentum
20.11.2010 08:45:55
LaMotta: Ja pitää mielessä sen, että sormista se lähtee.

...ja lapasesta...haen takin
Kaiuttimesta kuuluu ääniä
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)