LamaAjanElvis 25.09.2010 18:22:03 | |
---|
Ohjelma on yhtä hyvä mitä katsojakin. |
Rhapa 25.09.2010 18:30:34 | |
---|
djKaaos: En ole tulevia jaksoja nähnyt, joten ainakaan minä en osaa tuohon sanoa vielä mitään. No shit? Itsehän olen katsonut tulevat jaksot jo pariinkiin otteeseen ja seuraava tuotantokausikin on jo reippaasti puolessa välissä. Sen perusteella itse tähän ketjuun kommentoin. gigity gigity |
DJKaaos 25.09.2010 19:07:12 (muokattu 25.09.2010 19:11:08) | |
---|
Rhapa: No shit? Sen perusteella itse tähän ketjuun kommentoin. Tuohan kävi jo erittäin selväksi tuosta sun postauksesta, joten miksi samaa asiaa toistelet? *hymynaama* E: Rhapa: Mutta kun ei, niin ei. Ei osata, prkl. Ei osata edes provosoida. Säälittävää paskaa. Erittäin hyvin ovat onnistuneet provosoimaan. Ei tarvitse kuin lukea tästä ketjusta ihmisten reaktioita tai jostain iltapäivälehdistä, niin asia käy ilmi. Minä olen minä. |
arppah8 25.09.2010 19:18:21 | |
---|
Typykän kanssa tuli katsottua toi eka jakso ja täytyy sanoa että kummastuttaa tää hirveä haloo sarjasta. Noi naikkosethan olivat ihan tavallisia ja vielä tylsiä ihmisiä. Eivät edes niin tyhmiä että olisi tarvinnut tuntea myötähäpeää, onneksi siihen meillä on Tuksu. Tässä on vaan kaksi tavisnaista hulppeassa miljöössä, siinä kaikki. Status: Asiallinen mies, puhaltaa 1.37 promillea klo 7.30. |
Gardiner 25.09.2010 19:24:05 | |
---|
arppah8: Typykän kanssa tuli katsottua toi eka jakso ja täytyy sanoa että kummastuttaa tää hirveä haloo sarjasta. Noi naikkosethan olivat ihan tavallisia ja vielä tylsiä ihmisiä. Eivät edes niin tyhmiä että olisi tarvinnut tuntea myötähäpeää, onneksi siihen meillä on Tuksu. Tässä on vaan kaksi tavisnaista hulppeassa miljöössä, siinä kaikki. Juutubelinkkien viljely on mautonta, laitan siis sellasen, taviksen, http://www.youtube.com/watch?v=DqgXzPfAxjo "We got to stand side by side, we got to stand together and organize. They say power to the people, that`s what they`re Screamin`. Freedom of the soul, pass it on, pass it on to the young and old" Jimi Hendrix |
htm 25.09.2010 20:06:57 | |
---|
Mulle tuli ekaa jaksoa katsoessa sellainen fiilis, että ei kai se sitten kuitenkin ollut vaan hyvin pitkälle vietyä hienovaraista satiiria. Tai ainkain käsikirjoittajan suoranaiste kettuilua. Jotenkin tosta tuli niin epätodellinen fiilis, ja noi muijat oli jotenkin niin irtonaisia siinä ympäristössä. Puhumattakaan siitä selostajasta, joka oli niin överiksi vedetty ja viljeli ihan uskomatonta soopaa. Toisaalta kun tietää suomalaisen tv-viihteen tason (mm. Yksi lensi yli Marin pesän, teräspallit jne...) niin ehkä sarja on vaan yksinkertaisesti p*ska... |
Rhapa 25.09.2010 20:51:40 | |
---|
djKaaos: Tuohan kävi jo erittäin selväksi tuosta sun postauksesta, joten miksi samaa asiaa toistelet? *hymynaama* Olisi varmaan ollut fiksumpaa tosiaan sanoa suoraan sulle, että eiköhän jokainen kommentoi shöytä tässä vaiheessa sen yhden näytetyn jakson perusteella. l-o-l Erittäin hyvin ovat onnistuneet provosoimaan. Ei tarvitse kuin lukea tästä ketjusta ihmisten reaktioita tai jostain iltapäivälehdistä, niin asia käy ilmi. Mulla on mennyt jotenkin ohi tämä ylenpalttinen provosoituminen, mistä jotkut täällä puhuvat. Käsittääkseni se ei ole provosoitumista, jos sarjan tasoa kritisoi. Toki tuosta kestovertojuntit herneet voi nokkaansa vetää mutta osa porukasta vetää aina. Ja osa taas heittää sitä kommenttiaan provoilun merkeissä. Ja sitten eräät erehtyvät luulemaan provoamista provosoitumiseksi. Jännää. gigity gigity |
DJKaaos 25.09.2010 22:03:09 | |
---|
Rhapa: Jännää. Jännää, että itse tartuit ja provosoiduit siitä mun postauksen paskaheitosta, joka oli kaikista epäolennaisin asia siinä mun kirjoituksessa. Varsinaiseen asiaan sulla ei ollu mitään sanottavaa. Minusta tuo ekan jakson piilovittuilu toimi oikein hyvin, kun katselen ihmisten reaktioita. En tiedä onko tuo sitten sitä "oikeata" provosoimista ja provosoitumista, mutta aika paljon kohua on aikaan saatu. Reagointi on ollut hyvin pitkälti sellaista kuin etukäteen pystyi kuvittelemaan. Kunnioitan toki sun mielipidettä siitä, että tuo ei ole mielestäsi provomielessä hyvin tehtyä. Toisille toimii, toisille ei. Minä olen minä. |
Rhapa 25.09.2010 22:39:55 | |
---|
djKaaos: Jännää, että itse tartuit ja provosoiduit siitä mun postauksen paskaheitosta, joka oli kaikista epäolennaisin asia siinä mun kirjoituksessa. Varsinaiseen asiaan sulla ei ollu mitään sanottavaa. Elä ny viiti provosoitua pienistä. gigity gigity |
DJKaaos 25.09.2010 22:43:37 | |
---|
Rhapa: Elä ny viiti provosoitua pienistä. Enhän minä! :D Peace. Minä olen minä. |
Rhapa 25.09.2010 22:46:18 | |
---|
djKaaos: Enhän minä! :D Peace. Piis än lööv! Se oli vain mun onneton yritys heittää huumoria ;) gigity gigity |
Alpha 29.09.2010 13:51:07 | |
---|
Hetfield: Kyllä Stratoskin oiva peli olisi. Tai no, melkein loputon määrä vaihtoehtoja olisi, jos aletaan kunnon menopeleistä haaveilemaan. Mutta joo, eihän noi harakat Ferrarilla mitään tee, kun eivät luultavasti aja kuin pintakaasulla hidasta matkavauhtia. http://www.iltalehti.fi/autot/2010092612339113_au.shtml |
masterhat 29.09.2010 21:07:50 | |
---|
vitu toi selostaja on oikeesti the nuts. timangii jne. ''On moraalitonta antaa tyhmien ihmisten pitää rahansa'' |
masterhat: vitu toi selostaja on oikeesti the nuts. timangii jne. Katoin eka jakson boksista. Vaimolle olin tallentanut. Se kun tykkää katsoa noita hömppäjuttuja. Voi vittu mikä kertoja! Mielettömän ihq ääni! Muna alkoi jöpöttämään ennen ensimmäistä mainoskatkoa. Ja sitten ne kaksi perseetöntä luurankoa siinä peittelemässä savolaista aksenttiaan ja aukomassa suutaan kuin kultakalat lasimaljassa. Voi vittu. Miten tollaset aivottomat, ilkeät paviaanit saa yleensäkään äijiä? Joku roti. Kännissä on käyty panemassa jossain vip-klubilla jonkun möhömahaisen "liikemiehen" kanssa ja sitte eletään ruokoilla Marbellassa. Ai vittu. Onneksi ovat melko kaukana täältä. Ei elämästä enää edes juovu. |
jra 01.11.2010 09:35:49 (muokattu 01.11.2010 09:36:11) | |
---|
Näin tienaavat miljonääriäidit 08:44,(Päivitetty 08:51) Nina Grekin ja Maria Alanen jäivät miljoonatuloista. Television Miljonääriäidit-sarjan tähdet Nina Grekin ja Maria Alanen jäivät vuonna 2009 kaukasi miljoonatuloista. Grekinin tienasi ansiotuloja 15 630 euroa. Pääomatuloja hänellä oli 1 582 euroa. Alasella oli ansiotuloja 10 028 ja lisäksi pääomatuloja 3 994.http://www.savonsanomat.fi/viihde/v … ljon%C3%A4%C3%A4ri%C3%A4idit/612897 Jostain keskituloisesta perus-veijosta & kaverista voisi tehdä Miljardööri-Äijät. - Kaukolähettimen Klassista Värähtelyä jo vuodesta 2008 - |