Aihe: Fractal audio - Axe-FX
1 2 3 4 547 48 49 50 51122 123 124 125 126
Mr. Speed
28.09.2010 01:21:56
Mikko L: Eikös Microcubessakin ole plugi-input niinku Diezel VH4:ssa. Eli yhtä hyvä. (en oo kokeillu kumpakaan, mutta näin uskoisin)

Ootko edes tosissaan? :D

Tuskin, mutta kaverin argumentit on samalla tasolla sun kanssas.
Telecaster on kaunis kuin Johanna Tukiainen. http://www.youtube.com/watch?v=VmZ35VCV978
Mikko L
28.09.2010 01:28:43

Mr. Speed: Kerroppa mitä vääriä sanoja mä olen laittanut ja kenen suuhun? Sun omat argumentit on lähinnä "olette väärässä, minä oikeassa", vaikka sunkin perustelut on lähinnä oman navan tuijottelua, ja oman äänen rakastamista.

Mr. Speed: Koska Axe FX on täydellinen laite, ja sillä kaikki kuulostaa täydelliseltä, Axella siis paskakin PA kuulostaa hyvältä.

Kuka näin on sanonut muu kuin sinä?
Kaiken voi oppia kunhan vaan lopettaa harjoittelemisen.
Lennu
28.09.2010 01:30:09

Mr. Speed: Tuskin, mutta kaverin argumentit on samalla tasolla sun kanssas.

Jäbä hiffas, oot voittaja.
"Kun vuosi 2012 koittaa, maankuori repeää ja kaikki maankuoreen haudatut Mamban levyt pulpahtavat pintaan." -Juho L
Mr. Speed
28.09.2010 01:30:57
Mikko L: Kuka näin on sanonut muu kuin sinä?

Kovasti sä sitä yrität toitottaa. Vai luetko edes kirjottamias viestejä? Aristoteles myös tota PA-väitettä yritti vesittää.
Telecaster on kaunis kuin Johanna Tukiainen. http://www.youtube.com/watch?v=VmZ35VCV978
Mr. Speed
28.09.2010 01:31:12
Lennu: Jäbä hiffas, oot voittaja.

Kiitos paljon.
Mikko L
28.09.2010 01:47:44 (muokattu 28.09.2010 01:48:54)

Vladi: Mikko on päättänyt olevansa oikeassa ja että Axe-Fx on paras ratkaisu kaikille. Lisäksi hänellä on ainakin euroopan paras kitarasoundi ja kevyimmä keikkakamat.

Kuinka monta helvetin vajokkia tähän maahan mahtuu? Ei vaan Vladimir taitaa olla ryssä.

Missä vaiheessa sanoin että Axe-Fx on paras ratkaisu kaikille? Juuri sanoin muutama sivu taaksepäin että moni skeptikko ei tuu tykkäämään Axe-Fx:stä edes kokeilun jälkeen. Ei mulla ehkä kevyimmät kamat oo ku kannan mukana omaa monitoria. Ne joilla ei oo omaa monitoria vaan pelkkä axe ja kitara, niin niillä on se kevyimmät kamat. Sitä paitsi sanoin että Suomen metalliskenen päänimiltä ei ainakaan löydy yhtä hyvää soundia ja "voi olla" että pitää mennä valtameren yli että niitä löytyy. Siltikään selkeästi parempaa soundia ei ole löytynyt. Mä oon valmis ottamaan mun sanat takaisin tuosta kitarasoundin parhaudesta heti kun näytätte mulle jotain parempaa. Ei ole näkynyt.

Ja se että käännätte keskustelun henkilökohtaiseksi on 100% sitä että teillä ei riitä keskustelukyky tai ette vain suostu hyväksymään mun argumentteja jotka olen perustellut erittäin selkeästi. Ja Mikko on oikeassa?! Mitä v... joka viestissä oon sanonut näitä soundihommia makuasioiksi. Ei siis ole oikeaa ja väärää. Jos ei löydy oikeesti mitään rakentavaa sanottavaa niin ei tarvi kirjoitella tänne.

Mä en todellakaan oleta että koko maailma alkaa kumartamaan Axe-Fx:ää kuin uutta Messiasta, mutta en todellakaan ymmärrä miksi jotku autotallinahkahousukasarihevirunkkarisaatananpalvojat kohtelee Axe-Fx:ää kuin uutta Messiasta joka pitää tuhota. Ja myös tällainen Internet-päänaukominen antaa mulle sen kuvan että ootte olleet koko elämänne koulukiusattuja ja saatte jonkun helpottavan tunteen itsellenne kun voitte kirjoittaa täällä ilkeitä sanoja kostoksi lapsuuden patoumista.

Ege: En löytänyt haulla tästä laitteesta infoa ja ajattelin aloittaa keskustelun, tämä on varmasti monelle tuntematon laite.

Tuossa on tämän viestiketjun topic. Mr.Speed, Lennu, Kimurantti, Vladi

Kertokaa miten olette vieneet keskustelua eteenpäin tässä ketjussa. Mitä infoa olette antaneet laitteesta? Ette mitään. Pelkkiä omia mielipiteitä laitteesta josta teillä ei ole yhtään mitään kokemusta. Oikeasti...
Mr. Speed
28.09.2010 01:53:53 (muokattu 28.09.2010 01:56:19)
Hoho.. "Steam!111!!!11"

Oletkos itse ollut kovin rakentaja tässä ketjussa? Joo.. Tykkäät omasta soundista, omista miksauksistas, oman rigis kantamisesta.. Ja minä. Olen arvostellut clippejä, ja tosiaan.. Aina ilmoittanut arvostelevani noita clippejä. Kimurantti on todennut testanneensa laitetta. Lueppa siis itsekin viestit ajatuksella läpi ennen kuin vedät herneitä persvaon kautta nenään.

Sä et odota, että tota laitetta pitäs kumartaa, mutta silti itse kumarrat sitä, ei siinä mitään. Mutta kun avoimesti pyllistät samalla kaikkea muuta kohtaan, se herättää tunteita. Josko välillä veitäisit nenääsi vaikka kokkelia herneiden sijaan. Olisi sunkin elämäs helpompaa. Itsevarmuus on hieno juttu, mutta kun ilmaiset soundin paremmuuden faktana etkä makuasiana (vrt. levyjen soundit), niin olet jo aika pahasti hakuteillä.

Mikko L: Kuinka monta helvetin vajokkia tähän maahan mahtuu? Ei vaan Vladimir taitaa olla ryssä.

Aika monta. Oulussa taitaa kuitenkin suurin osa niistä asua. :)
Mikko L
28.09.2010 02:02:24 (muokattu 28.09.2010 02:04:54)

Mr. Speed: Aika monta. Oulussa taitaa kuitenkin suurin osa niistä asua. :)

Ai... ootko Oulusta?

Kyllä kumarran tätä laitetta. Tämä laite kumartaa lähes kaikki maailman arvostettuja putkivahvistimia joten kumarran myös niitä. Olen maininnut tämän monesti. Annan kokemuksia tästä laitteesta. Annan pätkiä tästä laitteesta. Olen optimisti ja mun viesti on että hype ei välttis ole pelkkää hypeä vaan siinä on myös jotain perääkin. Pysyn aiheessa. En ymmärrä miten minun napa (joka muuten on hieno napa) liittyy Axe-Fx:n. Hei! Se kuitenkin on kuitenkin ollut samassa huoneessa Axe-Fx:n toisin kuin te. (paitsi kimurantti.. se käytiinkin tuossa läpi aiemmin)

Kokeiluun tieten liittyy vielä se että kuinka paljon sitä kokemusta on. Ensimmäiset soundit mitä itse sain ulos Axesta ei myöskään miellyttänyt itseäni. Ei se ole ihan päivässä/viikossa opittava juttu. Ei ole myöskään analogisen vahvistimen käyttö.
Mr. Speed
28.09.2010 02:14:23
Mikko L: Ai... ootko Oulusta?

Kyllä kumarran tätä laitetta. Tämä laite kumartaa lähes kaikki maailman arvostettuja putkivahvistimia joten kumarran myös niitä. Olen maininnut tämän monesti. Annan kokemuksia tästä laitteesta. Annan pätkiä tästä laitteesta. Olen optimisti ja mun viesti on että hype ei välttis ole pelkkää hypeä vaan siinä on myös jotain perääkin. Pysyn aiheessa. En ymmärrä miten minun napa (joka muuten on hieno napa) liittyy Axe-Fx:n. Hei! Se kuitenkin on kuitenkin ollut samassa huoneessa Axe-Fx:n toisin kuin te. (paitsi kimurantti.. se käytiinkin tuossa läpi aiemmin)

Kokeiluun tieten liittyy vielä se että kuinka paljon sitä kokemusta on. Ensimmäiset soundit mitä itse sain ulos Axesta ei myöskään miellyttänyt itseäni. Ei se ole ihan päivässä/viikossa opittava juttu. Ei ole myöskään analogisen vahvistimen käyttö.

Klikkaa vaikka mun nimimerkkiä, niin voit ihan itse omin pienin silmin tarkistaa. Lappalaista musta ei saa, vaikka Kehä III:sen ulkopuolella asunkin. Johan täällä on jo ihan tarpeeksi erämaata.

Olet todellakin optimisti, mutta muutaman viime sivun olet vain täyttänyt viesteillä, joiden on tarkoitus todistaa tuon Kirves-efektin ylivertaisuutta. Joten, jos sinullakaan ei ole tässä vaiheessa muuta kerrottavaa, niin eiköhän se ole käynyt ilmi, että pidät tuon laitteen soundeista. Eli sinullakaan ei ole uutta tähän ketjuun? Uusia clippejä toki mielelläni kuuntelen, josko sieltä joku oikeesti hyvä tulis.
kimurantti1
28.09.2010 02:22:28 (muokattu 28.09.2010 02:40:27)
Okei tää vielä:

Mikko L: Kuinka monta helvetin vajokkia tähän maahan mahtuu? Ei vaan Vladimir taitaa olla ryssä.

--mutta en todellakaan ymmärrä miksi jotku autotallinahkahousukasarihevirunkkarisaatananpalvojat kohtelee Axe-Fx:ää kuin uutta Messiasta joka pitää tuhota. Ja myös tällainen Internet-päänaukominen antaa mulle sen kuvan että ootte olleet koko elämänne koulukiusattuja ja saatte jonkun helpottavan tunteen itsellenne kun voitte kirjoittaa täällä ilkeitä sanoja kostoksi lapsuuden patoumista.

--

Ja se että käännätte keskustelun henkilökohtaiseksi on 100% sitä että teillä ei riitä keskustelukyky tai ette vain suostu hyväksymään mun argumentteja jotka olen perustellut erittäin selkeästi.

Siispä kuka tätä keskustelua on kääntämässä henkilökohtaiseksi? Ainakin minä ja Vladi ollaan tartuttu vain tässä ketjussa sanottuihin asioihin, jutut on käsitelleet Axe-Fx -nimistä efektilaitetta tai sun argumenttejasi ko. laitteesta. Miten toi ryssähomma liittyy mihinkään tässä ketjussa?
http://www.piecemakerband.com
"Practice cures most tone issues." -John Suhr
Mikko L
28.09.2010 02:44:55

Ei mitenkään. Se oli toteaminen että en ollut varma onko Vladimir suomalainen. Tartun välillä henkilökohtaisuuksiin koska olen ottanut niitä vastaan jo tusinoissa määrin. Ihminen oppii kitisemään ja aukomaan päätä jo kolmevuotiaana. Se tuntuu silti olevan teidän suurin saavutus tässä ketjussa. Sovussa asiasta neuvottelu ja uuden informaation tuominen ketjuun on ketjun edistämistä. Olen tehnyt tätä melko pitkään ns. "by the book" mutta jätkät ne jaksaa vääntää. Miettikää nyt itsekin minkä takia vietätte näin paljon aikaa Axe-Fx ketjussa jos olette aidosti sitä mieltä että se on täysin huono laite. Veikkaan että päästään 100:nelle sivulle ja te ette ole vieläkään testannu laitetta ja silti olette parhaita tietämään mitä tällä laitteella voi tehdä.

Siispä lainaan itseäni kunnes saan vastauksen kysymykseeni.

Mikko L: Tuossa on tämän viestiketjun topic. Mr.Speed, Lennu, Kimurantti, Vladi

Kertokaa miten olette vieneet keskustelua eteenpäin tässä ketjussa. Mitä infoa olette antaneet laitteesta?
Mr. Speed
28.09.2010 02:48:22 (muokattu 28.09.2010 02:51:50)
Mikko L: Ei mitenkään. Se oli toteaminen että en ollut varma onko Vladimir suomalainen. Tartun välillä henkilökohtaisuuksiin koska olen ottanut niitä vastaan jo tusinoissa määrin. Ihminen oppii kitisemään ja aukomaan päätä jo kolmevuotiaana. Se tuntuu silti olevan teidän suurin saavutus tässä ketjussa. Sovussa asiasta neuvottelu ja uuden informaation tuominen ketjuun on ketjun edistämistä. Olen tehnyt tätä melko pitkään ns. "by the book" mutta jätkät ne jaksaa vääntää. Miettikää nyt itsekin minkä takia vietätte näin paljon aikaa Axe-Fx ketjussa jos olette aidosti sitä mieltä että se on täysin huono laite. Veikkaan että päästään 100:nelle sivulle ja te ette ole vieläkään testannu laitetta ja silti olette parhaita tietämään mitä tällä laitteella voi tehdä.

Siispä lainaan itseäni kunnes saan vastauksen kysymykseeni.

Keskustelua olen itse edistänyt antamalla jopa ihan asiallisia kommentteja myös sinun postaamiin clippeihin, joten voit lopettaa itsesi toistamisen.

Ihminen oppii kyllä kitisemään, ja näköjään sinäkin omaksuit jo näin aikaisessa vaiheessa tuon kitinän. Itsehän tosiaan omaksuin sen noin 18 vuotta sitten.

E: Miksikö täällä muutkin pyörii? Täällä jengi provosoituu kovin helposti :) Hyvän ja täysin hedelmättömän väittelyn saa aikaiseksi, johon vaan tekee mieli palata aina uudelleen. Kai se on ylimielisyys ja itsekehu joka täällä jaksaa naurattaa. Sanoit, että VH4 on ainoastaan tarpeeksi monipuolinen nuppin sun tarkoituksiis.. Olitkos sä testannut sitä ollenkaan?
Lennu
28.09.2010 02:49:52

Nokun tää on ainoa aktiivinen ketju koko mnetissä. Siks mä oon täällä. Että hei. Jatkakaa vaan.
"Kun vuosi 2012 koittaa, maankuori repeää ja kaikki maankuoreen haudatut Mamban levyt pulpahtavat pintaan." -Juho L
Mikko L
28.09.2010 03:31:04 (muokattu 28.09.2010 03:33:19)

Mr. Speed: Kai se on ylimielisyys ja itsekehu joka täällä jaksaa naurattaa. Sanoit, että VH4 on ainoastaan tarpeeksi monipuolinen nuppin sun tarkoituksiis.. Olitkos sä testannut sitä ollenkaan?

No kyllä mä sen verran voin myöntää ja pyytää anteeksi että tietoisesti heitin ylimielisesti että "mulla on helvetin hyvät soundit". Okei, tuo on vähä sellainen heitto että ihan sama vaikka soundit oiskin hyvät niin siitä saa paskaa niskaan. :) Kuitenkin se mitä siitä ylimielisyydestä aiheutui oli että aika moni älysi että ei se väite ihan tyhjä ollut. Erittäin simppelejä Axe-patcheja mä käytän ja niitä todellakin voi verrata ns. huippustudio-tasoon. Jos mun pitäis rakentavasti sanoa joku negatiivinen puoli Axesta niin se olisi nimenomaan se että siitä puuttuu nämä putkivahvistimen analogiset röhinät ja rohinat jotka ovat tiettyyn musiikkiin hyvin haluttuja. Itse en niitä kaipaa joten siinä mielessä tämä laite sopii mulle.

Diezel-juttuun tulee huomauttaa että sanoin että VH4 "on varmaan" ainoa vahvistin jossa on mulle tarpeeksi monipuolisesti soundeja. Ei sillä että mulle kelpais vaan parhaasta parhaat vaan siksi että soitan niin laidasta laitaan musiikkia. Tämä taas perustuu siihen että siinä on neljä erilaista kanavaa ja Diezelillä pääsee numetalliinsoundiin... siis tähän Recton jälkeiseen numetalsoundiin. Modernia minulle kiitos. :) Olen päässyt kokeilemaan Herberttiä, mutten VH4sta. Tykkäsin Herbertistä aikalailla vaikkakin oma korva on ehkä enemmän tottunut Mesan soundiin. Ymmärtääkseni VH4:ssä on sama ominaissoundi mutta tiukempi päättäri. Erittäin hyvä arvosteluvideo löytyy YouTube:sta. Sen kun yhdistää muihin Diezel-kokemuksiin niin uskon tietäväni suunnilleen minkälainen se VH4 on: http://www.youtube.com/watch?v=yDmor0M39Fs&feature=related Myös esim. Wes Borland pyörähti VH4:sta Orangen RV100:n koska soundi on erittäin lähellä, mutta Orange on roudausystävällisempi ja kestää kiertueita. Jos on pääte samaa tiukkuutta kuin RV100 niin pitäis olla tiiiukka. :) Eli siis pleximäinen attack mutta moderni metalli hmm... sehän kuulostaa just samalta kuin Axen Diezelmallinnus joka on VH4.
Mr. Speed
28.09.2010 03:44:03
Mikko L: No kyllä mä sen verran voin myöntää ja pyytää anteeksi että tietoisesti heitin ylimielisesti että "mulla on helvetin hyvät soundit". Okei, tuo on vähä sellainen heitto että ihan sama vaikka soundit oiskin hyvät niin siitä saa paskaa niskaan. :) Kuitenkin se mitä siitä ylimielisyydestä aiheutui oli että aika moni älysi että ei se väite ihan tyhjä ollut. Erittäin simppelejä Axe-patcheja mä käytän ja niitä todellakin voi verrata ns. huippustudio-tasoon. Jos mun pitäis rakentavasti sanoa joku negatiivinen puoli Axesta niin se olisi nimenomaan se että siitä puuttuu nämä putkivahvistimen analogiset röhinät ja rohinat jotka ovat tiettyyn musiikkiin hyvin haluttuja. Itse en niitä kaipaa joten siinä mielessä tämä laite sopii mulle.

Diezel-juttuun tulee huomauttaa että sanoin että VH4 "on varmaan" ainoa vahvistin jossa on mulle tarpeeksi monipuolisesti soundeja. Ei sillä että mulle kelpais vaan parhaasta parhaat vaan siksi että soitan niin laidasta laitaan musiikkia. Tämä taas perustuu siihen että siinä on neljä erilaista kanavaa ja Diezelillä pääsee numetalliinsoundiin... siis tähän Recton jälkeiseen numetalsoundiin. Modernia minulle kiitos. :) Olen päässyt kokeilemaan Herberttiä, mutten VH4sta. Tykkäsin Herbertistä aikalailla vaikkakin oma korva on ehkä enemmän tottunut Mesan soundiin. Ymmärtääkseni VH4:ssä on sama ominaissoundi mutta tiukempi päättäri. Erittäin hyvä arvosteluvideo löytyy YouTube:sta. Sen kun yhdistää muihin Diezel-kokemuksiin niin uskon tietäväni suunnilleen minkälainen se VH4 on: http://www.youtube.com/watch?v=yDmor0M39Fs&feature=related Myös esim. Wes Borland pyörähti VH4:sta Orangen RV100:n koska soundi on erittäin lähellä, mutta Orange on roudausystävällisempi ja kestää kiertueita. Jos on pääte samaa tiukkuutta kuin RV100 niin pitäis olla tiiiukka. :) Eli siis pleximäinen attack mutta moderni metalli hmm... sehän kuulostaa just samalta kuin Axen Diezelmallinnus joka on VH4.

Ookkei.. Itsekin oon Herbietä soitellut, ja omistan 100W Einsteinin. Mitä nyt itse olen itselleni antanut ymmärtää, niin tuo VH4 ois aika paljon enempikin kuivakka, ja tiukka, kun Herbie on Kiisseliperheen "Recto" massiivisella alakerrallaan. Tietty Mesan alakerta on massiivinen, varsinkin Rectossa, mutta jos Markku miellyttää enempi, niin VH4 vois olla juurikin se parempi.

Ite oon löytäny VHT Ultra Leadista aika paljon kivaa soundia aika moneen eri juttuun, joka nyt on mulla vajaa pari vuotta ollut. Mulla on ollut omistuksessa kuitenkin rectoa yms kaverust. Ihan mustavalkoisesti ei kannata verrata vahvareissa että enempi kanavia = enempi soundeja. tuo VHT reagoi todella voimakkaasti jo käytettävään kitaraan ja mikkeihin, joka tekee siitä todella monipuolisen. Puhumattakaan sitten säädöistä. Leadikanavallahan soittaa kaikkea behemothista AC/DC:hen gainipotikkaa, tai volaa kääntämällä(kitarasta). Lisäksi puhtaista saa tosi nättiä reunasäröä, ja jopa rokkisäröä kun oikeasti pickaa, kun taas hellästi soittamalla se on taas aivan puhdas.. Nää on näitä asioita mitä itse arvostan vahvistimessa, ja jotenkin on vaikea uskoa, että tuota pystyisi uskottavasti "mallintamaan". Sitä juuri haluaisin päästä testaamaan.
Mikko L
28.09.2010 04:21:39

Mr. Speed: Ookkei.. Itsekin oon Herbietä soitellut, ja omistan 100W Einsteinin. Mitä nyt itse olen itselleni antanut ymmärtää, niin tuo VH4 ois aika paljon enempikin kuivakka, ja tiukka, kun Herbie on Kiisseliperheen "Recto" massiivisella alakerrallaan. Tietty Mesan alakerta on massiivinen, varsinkin Rectossa, mutta jos Markku miellyttää enempi, niin VH4 vois olla juurikin se parempi.

Ite oon löytäny VHT Ultra Leadista aika paljon kivaa soundia aika moneen eri juttuun, joka nyt on mulla vajaa pari vuotta ollut. Mulla on ollut omistuksessa kuitenkin rectoa yms kaverust. Ihan mustavalkoisesti ei kannata verrata vahvareissa että enempi kanavia = enempi soundeja. tuo VHT reagoi todella voimakkaasti jo käytettävään kitaraan ja mikkeihin, joka tekee siitä todella monipuolisen. Puhumattakaan sitten säädöistä. Leadikanavallahan soittaa kaikkea behemothista AC/DC:hen gainipotikkaa, tai volaa kääntämällä(kitarasta). Lisäksi puhtaista saa tosi nättiä reunasäröä, ja jopa rokkisäröä kun oikeasti pickaa, kun taas hellästi soittamalla se on taas aivan puhdas.. Nää on näitä asioita mitä itse arvostan vahvistimessa, ja jotenkin on vaikea uskoa, että tuota pystyisi uskottavasti "mallintamaan". Sitä juuri haluaisin päästä testaamaan.

Juu no tuo Axen Diezel on "Das Metall" nimikkeellä eli siinä on kaikista suurin gain stage mitä voi olla. Se kuulostaa nimenomaan tuolta mitä tuossa videon alussa oli. Ei tosiaan AC/DC:t irtoa siitä. :D Kylläkin muita simejä siihen tarkoitukseen löytyy jokunen. Tuo ois sellainen haave mulle että enemmän Diezeliä Axeen. Se clean-kanavakin oli kyllä tosi siistin kuuloinen, mutta tuo Bogner Shiva clean on aika lähellä sitä soundia.

Joo ja oot oikeessa tuossa että enemmän kanavia ei tarkoita että ois enemmän soundeja. Itsellä oli Mesan Roadster yhdessä vaiheessa ja käytin siitä vain kahtaa kanavaa. Siinä on se preset-ero juuri että voit laittaa kaksi erilaista cleania ja kaksi erilaista säröä ja ei tarvi olla pyörittelemässä nappuloita. Ei sitä välttis livenä tarvi. Kuitenkin Mark IV:ssä oli ehkä jopa parempi clean-kanava vaikka Roadsterissa on muka Lonestar cleanit.
efunkelist
28.09.2010 07:42:51

Jos vain jaksat niin tekisitkö MikkoL axelle "karvalakkipresettejä" pari:
-Mesakasa
-Diezelkasa
-Englkasa
-Rockerverbkasa

ja soittaisit jonku, (vaikka nuu)metallin riffin, noilla peräkkäin ihan vain vertailun vuoksi. Jätä tosin kertomatta clipistä että mikä on milläkin mallinnoksella ja sitten makustellaan miten digistäkki soi :)

Toisaalta jos samoin tein tuon jutun voisi sekä humpparikitaralla että singlecoil-varrella ja kitaran volapotikalla vähän demonstroida dynamiikkaa niin siinähän sitä ois näyttelyä kerrakseen
"Tauko on vahvin nuotti" - Carlo Magi (1980-2008)
Vladi
28.09.2010 08:54:57
kimurantti1:
Siispä kuka tätä keskustelua on kääntämässä henkilökohtaiseksi? Ainakin minä ja Vladi ollaan tartuttu vain tässä ketjussa sanottuihin asioihin, jutut on käsitelleet Axe-Fx -nimistä efektilaitetta tai sun argumenttejasi ko. laitteesta. Miten toi ryssähomma liittyy mihinkään tässä ketjussa?

Antaa Kimurantt1 olla. Eiköhän tuo Mikko oo tehny hyvin selväks täällä, että millaisia miehiä se on. Varsinkin tällä viimeisellä kommentilla.

Ai niin, MikkoL: Kyllä, olen nimenomaan ryssä. Elän sun maksamilla verorahoilla ja kerjään päivät kaduilla. Lisäks mulla on venäläisiä mafiakavereita jotka tulee ja vie sun Axe-Fx:n. Ne vie sen Venäjälle jossa siitä tehdään kompakti ja helposti roudattava ydinase miljoonalla eri parametrillä. Voi säätää mm. räjähdyksen kokoa, väriä, hajua ja ydinlaskeuman laatua ja laajuutta. Now that's cool!
Kyllä se siitä.
vänkylä
28.09.2010 09:40:39
Mikko L: Volumet pitäis olla juurikin niin että rumpali määrittää sen volumetason ja PA:sta laitetaan kuulumaan muita suhteessa rumpaliin niin että musiikki on mahdollisimman pienellä koska se on melko varmasti aina liian isolla.

Komppia tälle,rumpujen mukaan se muu volume tehdään pikku klubeilla yms. Ootko miten monta livekeikkaa soittanut tolla Axe-Fx:llä?Onko täällä kaikki nää kommentoijat soittaneet livenä yleisön edessä?Ainakin kommenteista päätellen kaikilla on se sata keikkaa takana ja tuhat edessä.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)