Muusikoiden.net
16.04.2024
 

Laulaminen »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Missä kaikki innokkaat ja taidokkaat laulajat luuraa.?
1
Janestra
13.09.2010 16:36:19
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tännekin ajattelin avautua kun ei tuolta Wanted-palstalta mitn tunnu löytyvän. Turhauttavaa kun jo ylivuoden etsitty sitä "oikeaa" kliini osaajaa, tuloksetta.
 
Siispä kysynkin missä kaikki osaavat laulajat luuraa.? kertokaa ihmeessä meillekin :D
 
http://www.myspace.com/suoftser
 
Tuolla ollaan laulajaa haettu, tuloksetta, jo ylivuoden ajan
 
EkIII
13.09.2010 21:29:20
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Täällä esimerkiksi yksi "kliini laulaja"
 
Mimako
15.09.2010 21:40:56
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Täälläkin. Henkilökohtaisesti ei vain Hevanderin laulaminen oikein iske.
 
I do really care for music, do i?
Connor
16.09.2010 09:27:59
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Niin siis..kö. Onko teillä käyny kokelaita? Tarina ei nyt kerro onko teillä rima korkealla vai eikö siis edes yrittäjiä ole ollut?
 
Ihan jees melodisen kuulosta paskua tuo teidän soitto kuitenkin on, että ehkä se rima kannattaakin pitää hitusen korkealla tai sitten löytää se kehityskelponen kaveri jolle annatte aikaa kehittyä.
 
Setä ei ole paha. Setä on vaan ruma.
Janestra
20.09.2010 22:57:10
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Joo eli onhan noita yrittäjiä ollut. :D Rima on kieltämättä tietoisesti asetettu korkealle, tuntuu vaan että kaikki osaavat ja tyyliin istuvat laulajat ovat jo ns, Varattuja eli toisiin toimiin sidottuja.
 
Santerus
21.09.2010 23:32:59
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mitä te sitten vaaditte?
 
Minusta tuntuu, että ne taitavat ja innokkaat laulajat treenaa kokoaja ni ei oo aikaa lueskella tämmösii.
 
punainenettan
26.09.2010 22:55:06
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Meki tarvitaan taitava laulaja! Missä ne kaikki on?
 
ps. laulajan hakeminen on paskinta vittua ikinä..:E
 
Taitava laulaja WANTED! Ota yhteyttä!
dj_pirtu
29.09.2010 16:40:35 (muokattu 29.09.2010 16:43:01)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

No huh, olen yllättynyt, luulin että laulajista olisi pikemminkin ylitarjontaa.
 
Muakin on tituleerattu ihan taitavaksi äänenkäyttäjäksi mutta enpä ole kaksinen esiintyjä tai muuten mikään rokkari-/pukumies, vieläpä turhan vaatimatonkin niin ei ole tullut itseä juuri mihkään tyrkytettyä. Sitä ajattelee että näyttää pöljältä jollain keikalla... Johonkin agentsiin varmaan sopisinkin.
 
Mutta ei siinä, miellyttävän kuuloista musaakkia, ei ehkä ihan ominta aluetta tosin.
 
nauranpaskaa
29.09.2010 21:31:25
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ruvetkaa ite laulamaan ;D paska se minäkin olin ekan puol vuotta, nyt alkaa jo välttävästi sujua kun on lauleskellut kitaran kanssa lähes päivittäin.
 
Simo78
29.09.2010 23:09:00
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

dj_pirtu: No huh, olen yllättynyt, luulin että laulajista olisi pikemminkin ylitarjontaa.
 
Enpä kyllä voi yhtään ymmärtää mistä oot ton saanut päähäsi? Kitaristeista nyt on ylitarjontaa havaittavista. No paskoja laulajia on aina liikaa, nimim. kuuluu kyseiseen kategoriaan...
 
dj_pirtu
30.09.2010 11:35:15
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Simo78: Enpä kyllä voi yhtään ymmärtää mistä oot ton saanut päähäsi? Kitaristeista nyt on ylitarjontaa havaittavista. No paskoja laulajia on aina liikaa, nimim. kuuluu kyseiseen kategoriaan...
 
Varmaan johtuu siitä että karaokekisoja on tullut kierreltyä ja olen huomannut monien suhtautuvan niihin suorastaan pakkomielteisesti. Ajavat satoja kilometrejä pienessä sievässä ympäri suomea karsinnoissa ym. että saavat tuoda itseään julki.
 
Luulisi että näitä laulajia olisi tyrkyllä. Taitohajontaa tietysti on... Jotkut osaavat vetää biisin ihan "hyvin" mutta sitten jos vaikka muutetaan sävelkorkeutta niin ei tuukaan enää mitään. Kappas, kaverilla olikin hyvä sävelmuisti mutta sävelkorvasta ei tietoakaan jne.
 
Itse olen aina ollut se ikuinen kakkonen kun en osaa juosta pitkin stagea ja pyöritellä mikkitelinettä sormien välissä samalla.
 
Menipä offtopiciksi.
 
jokekamu
01.10.2010 22:45:24
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

moon tääl ja moon paras xD
http://www.youtube.com/watch?v=-zsIQUscDDM
 
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «