Exhausted 24.09.2010 10:49:03 | |
---|
iPodin scrobblaukseen on kaikkia ihmeen poppakonsteja. Jos pidin Winamppia päällä samalla kun kytkin iPodin, ei scrobblaus onnistunut. Lisäksi last.fm-sovelluksen diagnostics-toiminnosta voi scrobblauksen pakottaa manuaalisesti, mikä joskus auttoi. |
aleksi 25.09.2010 01:40:27 | |
---|
"Punk rock should mean freedom, liking and accepting anything that you like, playing whatever you want, as sloppy as you want, as long as it's good and has passion." |
Booombox 25.09.2010 02:25:03 | |
---|
we all are mad as hatters here |
Exhausted: iPodin scrobblaukseen on kaikkia ihmeen poppakonsteja. Jos pidin Winamppia päällä samalla kun kytkin iPodin, ei scrobblaus onnistunut. Lisäksi last.fm-sovelluksen diagnostics-toiminnosta voi scrobblauksen pakottaa manuaalisesti, mikä joskus auttoi. Mulla ei ole ikinä ollut iPodin scrobblauksen kanssa ongelmia, enkä käytä sitä sync iPod -ominaisuutta, vaikka last.fm:n UKK jotain selittää (tai ainakin joskus on niin tehnyt) että se pitäisi olla käytössä. Normaalisti kuuntelen musiikkia foobarilla, mutta kun iPod pitää scrobblata, tökkään sen kiinni koneeseen ja hetken päästä käynnistän iTunesin (jota en itse asiassa käytä mihinkään muuhun kuin tähän toimintoon). Tästä kestää noin 5 sekuntia, ja sitten last.fm -ohjelma rupeaa vilkkumaan että iPodin voisi vaikka scrobblata. Ei ole tullut ongelmia ikinä siitä, että kuuntelee foobarilla samalla musiikkia. Joskus harvoin tätä ei tapahdu, mutta siihen auttaa se, että sammuttaa iTunesin (herjaa tällöin jotain, että joku ohjelma (=last.fm) yrittää käyttää ohjelmaa, sammutetaanko kuitenkin?) ja käynnistää uudelleen. Minkälaisilla ohjelmilla te, joilla on ongelmia iPodin scrobblauksen kanssa, pyöritätte musiikkia? Kelpaisiko ilmainen instrumentaalimusiikki? Ihmettele & ihastu: http://www.svetogorsk.fi |
Exhausted 26.09.2010 15:16:01 | |
---|
Mullakin alkoi helpottua tuo iPodin scrobblaus kun siirryin käyttämään iPodin hallintaan pelkää iTunesia, aiemmin lätkin myös Winampin kautta sinne musat. Joskus vain jotkut musat jäävät scrobblaamatta, tai joskus se ehdottaa merkittäväksi isoa listaa biisejä, jotka olen kuunnellut aikoja sitten. Usein myös joidenkin biisien ensitoistot jäävät listaamatta. |
Juntunen 26.09.2010 17:41:14 (muokattu 26.09.2010 17:41:32) | |
---|
Mä kuuntelen pelkästään iTunesilla musat. Se scrobblaa tietysti mukisematta, mutta iPodin kanssa olen taistellut pidemmän aikaa. Nyt uudelleenjärjestelyn jälkeen toimii sekin. Last.fm:n faq:t olen minäkin joitamia kertoja läpi selaillut. Nyt sitten noudatin sellaista usean kymmenen kohdan ohjelmaa, jonka avulla kuulemma 90% saa iPodinsa scrobblaamaan. :D Melkosta hommaa. |
itsy 26.09.2010 19:54:54 (muokattu 26.09.2010 19:55:07) | |
---|
Juntunen: Nyt sitten noudatin sellaista usean kymmenen kohdan ohjelmaa, jonka avulla kuulemma 90% saa iPodinsa scrobblaamaan. :D Olisiko linkkiä? Kovin vaivaalloista ja toimimatonta hommaa. Jokin aikaa sitten hommasin Touchin, ja kenties muutaman kerran olen saanut onnistuneesti scroblattua. oivoi |
Peoplez 27.09.2010 07:22:31 | |
---|
Itelläkin oli aluksi ongelmia, mutta sitten taisin vain asentaa last.fm-clientin uudestaan tai jotain, ja sen jälkeen kaikki on pelittänyt automaattisesti. Nykyään kun synkkaan iPhonen iTunesissa niin last.fm kysyy heti, että löyty xxx määrä kuunteluja, haluatko scrobblata? En todellakaan tiedä, miksi se alkoi yhtäkkiä toimia. Last.fm:n sivuilla olevat ohjeet ovat sanalla sanoen surkeat. |
Warman 02.11.2010 19:35:10 | |
---|
Tyhmä kysymys: Huomasin että olin nimennyt erään levyn väärin ja sekös kävi hitottamaan. Levyn oikea nimi on ReiGN of Elements ja olin nimennyt se ReiNG of Elements- nimellä. Saako levyn nimeä muutettua ilman että menettää kertyneet kuuntelut? |
Kulkunen 02.11.2010 21:55:42 | |
---|
Warman: Tyhmä kysymys: Huomasin että olin nimennyt erään levyn väärin ja sekös kävi hitottamaan. Levyn oikea nimi on ReiGN of Elements ja olin nimennyt se ReiNG of Elements- nimellä. Saako levyn nimeä muutettua ilman että menettää kertyneet kuuntelut? Ethän sinä niitä kuunteluita varsinaisesti menetä mihinkään, mutta ei niitä kuuntelukertoja tuohon oikeinkirjoitettuun taida mitenkään saada. Last.fm:ssä on kyllä jonkinlainen tarkistussysteemi, se korjaa typotettuja juttuja oikeisiin muotoihin. Toki sekään ei ole virheetön, joitakin juttuja se korjaa vaikkei tarve olisi. Hääyönä hän kertoi, että hänellä on penis ja että hänen oikea nimensä on Ralf. | Revulsion | of Pain |
Cathi777 03.11.2010 09:35:46 | |
---|
Peoplez: Itelläkin oli aluksi ongelmia, mutta sitten taisin vain asentaa last.fm-clientin uudestaan tai jotain, ja sen jälkeen kaikki on pelittänyt automaattisesti. Nykyään kun synkkaan iPhonen iTunesissa niin last.fm kysyy heti, että löyty xxx määrä kuunteluja, haluatko scrobblata? En todellakaan tiedä, miksi se alkoi yhtäkkiä toimia. Last.fm:n sivuilla olevat ohjeet ovat sanalla sanoen surkeat. Itse olen huomannut sellaista, että joka kerta iPhonen tai iPodin liittäessä ei tuota scrobblausta tapahdu, mutta seuraavalla kerralla se saattaa sitten siirtä useammankin laitteen tiedot. Eli en tiedä mistä johtuu, mutta loppujen lopuksi ne tiedot ovat aina sinne menneet. Only pop music can break my heart... |
Closure 03.11.2010 17:48:05 | |
---|
"5-vuotiaana tarhassa samanikäinen tyttö vaan sanoi "Moi" ja sitten nykäs meikäläiseltä housut alas. Kalsarit ja kaikki. Se oli magein juttu mitä mä oon ikinä kokenut."
Naama-amis |
jigsore 03.01.2011 15:39:52 (muokattu 03.01.2011 16:55:56) | |
---|
Tänään ei ole last.fm scrobblannut biisejä vaikka plugari on ollut päällä. Pah. On sittenkin, ei vaan näy jostain syystä recent trackseissa vaan vasta see more:n kautta. |
Jokapaikanapina 03.01.2011 15:49:09 (muokattu 03.01.2011 15:57:10) | |
---|
Viimeaikoina tuo on skroblannu lähinnä silloin tällöin EDIT: Aha, nyt tarjos 1331 skroblea noin kahdestakymmenestä biisistä, joista noin kymmentä olen viimesen kahen viikon aikana kuunnellu |
Motorhawk1 03.01.2011 22:04:05 | |
---|
Jokapaikanapina: Viimeaikoina tuo on skroblannu lähinnä silloin tällöin Minun kavereillani on ollut kuulemma samanlaisia ongelmia (itselläni taas ei). Mistä sitten mahtaakaan johtua... Tässä on mun last.fm-profiili: http://www.last.fm/user/Motorhawk1 |
kupteri 04.01.2011 00:13:53 | |
---|
Ittellä ainakin näyttää kaikki soitetut biisit kun klikkaa sitä "See more/edit" -linkkiä. Vaikuttais siis olevan vain sen "lyhemmän listan" näyttöbugi. Soitot ois siis tallessa, mutta ei vaan näy kaikkialla oikein. |
Lasitten 07.01.2011 02:34:40 | |
---|
Jos komodo ampuu pihevin 300km/h kohti 2kg siikaa niin jääkö hammetti ilmaan tiluttamaan wahilla? |
HXY 07.01.2011 15:02:35 | |
---|
|
jigsore 21.01.2011 12:17:26 (muokattu 21.01.2011 12:17:47) | |
---|
Sääh, last.fm ollut alhaalla jo vuorokauden.. Jahas, nyt alkoi taas toimimaan. |
Hohhoijaa 21.01.2011 15:22:39 | |
---|
The planet is fine, the people are fucked. |