Estranged 24.09.2010 19:07:38 | |
---|
Veijo Budda: Ei ole mun ilmoitus,,laitoin vain se linkki tänne! Sitä määki katoin. Sikki-six röytää siis. "I only know two kinds of people; those who obey me and those who die." -Chuck Norris | "...Yks nuotti meni skaalasta ohi..." - Painamainen |
Ziggy Bubba 24.09.2010 19:09:51 | |
---|
Estranged: Sitä määki katoin. Sikki-six röytää siis. Katos joo, taisin röytää :) Oletin kai, että kyse oli "mainoksesta"... Tuoretta mainiota musiikkia: Burweed |
Mikko L 26.09.2010 00:56:14 | |
---|
Varmaan sen takia myynnissä ku Axe on nii huono.... (sense the irony) Kaiken voi oppia kunhan vaan lopettaa harjoittelemisen. |
Mikko L: Varmaan sen takia myynnissä ku Axe on nii huono.... (sense the irony) Olin ainakin aistivinani jonkinlaista voitonriemua yhdessä kommentissa, jossa tuota myynti-imoitusta "ihmeteltiin"... ;) "isi, katso, tuo yksi kitara on ihan rikki!" - 3v. tytär DLX-musicin kitaraosastolla kommentoi Jacksonin RR3:sta... |
Ziggy Bubba 26.09.2010 11:26:25 | |
---|
h.e.k.a: Olin ainakin aistivinani jonkinlaista voitonriemua yhdessä kommentissa, jossa tuota myynti-imoitusta "ihmeteltiin"... ;) Jos mua meinaat, niin ohi meni veikkaus. Enemmän semmosta tyytyväisyyttä täysin ylettömän hypen hitaasta laantumisesta - Axe on vain mallintaja muiden joukossa. Tuoretta mainiota musiikkia: Burweed |
aristoteles666 26.09.2010 11:33:01 (muokattu 26.09.2010 11:34:43) | |
---|
sikki-six: Jos mua meinaat, niin ohi meni veikkaus. Enemmän semmosta tyytyväisyyttä täysin ylettömän hypen hitaasta laantumisesta - Axe on vain mallintaja muiden joukossa. eli sulla on tarkempaa tietoa miksi kyseinen henkilö on hankkinut/saanut axen, ja tiedät myös miksi se on myymässä sitä? ja tiedät että kyseessä on soittaja/kitaristi? |
Mr. Speed 26.09.2010 11:35:48 | |
---|
aristoteles666: eli sulla on tarkempaa tietoa miksi kyseinen henkilö on hankkinut/saanut axen, ja tiedät myös miksi se on myymässä sitä? ja tiedät että kyseess' on soittaja/kitaristi? Juum. Mulle myyjä kertoi laitteen olevan aivan paska, ja on siirtymässä takaisin oikeisiin vahvistimiin. Häntä sai lohduttaa pitkään, että hän uskalsi tulla pois pimeästä nurkasta, tajuttuaan mitä oli hankkinut. "TÄYTYY PESTÄ SE POIS!!111!!" Telecaster on kaunis kuin Johanna Tukiainen. http://www.youtube.com/watch?v=VmZ35VCV978 |
Ziggy Bubba 26.09.2010 11:37:21 (muokattu 26.09.2010 11:41:23) | |
---|
Mr. Speed: Juum. Mulle myyjä kertoi laitteen olevan aivan paska, ja on siirtymässä takaisin oikeisiin vahvistimiin. Häntä sai lohduttaa pitkään, että hän uskalsi tulla pois pimeästä nurkasta, tajuttuaan mitä oli hankkinut. "TÄYTYY PESTÄ SE POIS!!111!!" Tuli mieleen Simpsoneista Homer suihkussa pesemässä tappion löyhkää itestään epätoivoisesti :) Tämä siis: http://www.youtube.com/watch?v=K1M0-TySE9E Tuoretta mainiota musiikkia: Burweed |
TTV 26.09.2010 11:48:49 (muokattu 26.09.2010 12:02:19) | |
---|
Mr. Speed: Juum. Mulle myyjä kertoi laitteen olevan aivan paska, ja on siirtymässä takaisin oikeisiin vahvistimiin. Häntä sai lohduttaa pitkään, että hän uskalsi tulla pois pimeästä nurkasta, tajuttuaan mitä oli hankkinut. "TÄYTYY PESTÄ SE POIS!!111!!" Ettet vaan olisi antanu "säälivahvaria" kaverin murheeseen :-) No, onhan se ihan odotettavaa, että kamaa alkaa kiertää myös torilla, kun sitä ensin tänne Härmään on saatu. Onhan siellä kaikki muutkin Customit ja hienoudet kierrossa... "Keep the metal scene alive" - Charles Schuldiner (R.I.P.) |
Mr. Speed 26.09.2010 12:02:11 | |
---|
TTV: Ettet vaan olisi antanu "säälivahvaria" kaverin murheeseen :-) No, onhan se ihan odotettavaa, että kamaa alkaa kiertää myös, torilla kun sitä ensin tänne Härmään on saatu. Onhan siellä kaikki muutkin Customit ja hienoudet kierrossa... No vähäsen tuli käytettyä tilaisuutta hyväksi, ja yhden säälivahvarin annoin tyypille ^^ Pääsin työntää "pääteputkia" kaverin "vahvistimeen". Telecaster on kaunis kuin Johanna Tukiainen. http://www.youtube.com/watch?v=VmZ35VCV978 |
TTV 26.09.2010 12:03:42 | |
---|
Mr. Speed: No vähäsen tuli käytettyä tilaisuutta hyväksi, ja yhden säälivahvarin annoin tyypille ^^ Pääsin työntää "pääteputkia" kaverin "vahvistimeen". Tungit ne sinne missä Sol ei paista :-) "Keep the metal scene alive" - Charles Schuldiner (R.I.P.) |
Mr. Speed 26.09.2010 12:04:29 | |
---|
TTV: Tungit ne sinne missä Sol ei paista :-) Juurikin näin :) Telecaster on kaunis kuin Johanna Tukiainen. http://www.youtube.com/watch?v=VmZ35VCV978 |
Ziggy Bubba 26.09.2010 12:06:18 (muokattu 26.09.2010 12:08:33) | |
---|
TTV: Tungit ne sinne missä Sol ei paista :-) Voikos Axen mallinnuksiin muuten vaihdella "putkia"? Luulis että monet mallit toimis paremmin vaikka Telefunkeneilla tai vähintään Tung-soleilla. Tolla tyylillä sais myös muokattua soundia paremmin kullekin sopivaksi.. E: Seuraava aste vois olla virtuaalikamat joita saa netistä ostella, vähän kuten Habbo hotellissa :) Tuoretta mainiota musiikkia: Burweed |
Mr. Speed 26.09.2010 12:08:33 | |
---|
sikki-six: Voikos Axen mallinnuksiin muuten vaihdella putkia? Luulis että monet mallit toimis paremmin vaikka Telefunkeneilla tai vähintään Tung-soleilla. Tolla tyylillä sais myös muokattua soundia paremmin kullekin sopivaksi.. Saako Axeen emuloitua putkien rikkoutumista, ja kulumaa, jolloin soundi muuttuu? Telecaster on kaunis kuin Johanna Tukiainen. http://www.youtube.com/watch?v=VmZ35VCV978 |
TTV 26.09.2010 12:08:58 | |
---|
sikki-six: Voikos Axen mallinnuksiin muuten vaihdella putkia? Luulis että monet mallit toimis paremmin vaikka Telefunkeneilla tai vähintään Tung-soleilla. Tolla tyylillä sais myös muokattua soundia paremmin kullekin sopivaksi.. Tämähän on aivan kuningasidea (+). Voikos MikkoL tai muut Axen omistajat kommentoida putkien valintamahdollisuutta? "Keep the metal scene alive" - Charles Schuldiner (R.I.P.) |
Twinkle 26.09.2010 13:21:02 (muokattu 26.09.2010 13:22:32) | |
---|
|
Kontiak 26.09.2010 16:25:57 | |
---|
Mikko L: Varmaan sen takia myynnissä ku Axe on nii huono.... (sense the irony) Miksi muuten et myynytkään silloin aikoinaan tuota Axea, vaan päätitkin pitää sen? Entä mistä johtui se, että aikoinaan lähdit sitä myymään? |
aristoteles666 26.09.2010 16:37:35 | |
---|
Kontiak: Miksi muuten et myynytkään silloin aikoinaan tuota Axea, vaan päätitkin pitää sen? Entä mistä johtui se, että aikoinaan lähdit sitä myymään? oli liian hyvä myytäväksi, mikä siinä on vaikeaa. |
Kontiak 26.09.2010 17:20:07 | |
---|
aristoteles666: oli liian hyvä myytäväksi, mikä siinä on vaikeaa. Kaikki. Onhan tämä kuitenkin Kitaristit-puolen kamakeskustelu. |
Mikko L 26.09.2010 17:34:19 | |
---|
Tuosta putkien vaihtelusta ja kulumisesta on ollu paljon kyselyä Cliffiltä. Axen vahvistinasetuksista voi muuttaa esim. bias-arvoja ja tonestackeja yms. niin että siinä mielessä eri putkivaihtoehdot on mahdollista. Eli periaatteessa voin vaihtaa Rectoon Marshallin päätteen eli siis Recto joka käy EL-34:silla. Paaaljon on asetuksia mitä muutella omaan makuun. En usko että homma toimii niin että Recto Marsupäätteellä kuulostaa just samalta ku Recto EL-34silla, mutta jos siellä on joku tietty soundi mitä haetaan niin sen kyllä saa kun jaksaa värkätä niitä asetuksia. Ja miksi tyytyä putkivahvistimien ja oman modaustaidon rajoituksiin. Kuitenkin tuo kulumisjuttu on sellainen mihin Cliff vastasi että putkien kuluminen on yksi niistä erittäin hyvistä puolista mikä Axessa on, joten sen takia tätä ei olla mallinnettu Axeen... kylläkään ei ole poissuljettua etteikö tämä tulisi joskus tapahtumaan. Itse kuitenkin saan samanlaisen fiilin jo pelkällä biasin laskemisella. Niin ja mun "sense the irony" nimenomaan liittyi siihen että jos Axe-Fx on torilla niin tarkoittaako se oikeesti että se on paska? Siellä on myös Bogneria, Diezeliä, Engliä, Mesaa, vintagemarshallia... onko nuo kaikki huonoja? Onhan ne. Mun mielestä on järkevämpi verrata asioita niin päin että menkää eBay:hin ja etsikääpä kuinka monta Axea on myynnissä. YKSI käytettynä ns. globaalissa internetkaupassa. Okei verrataanpa kiplailijaan eli Eleven Rackiin. Meeeelko pitkästi pystyy scrollaamaan alaspäin. :) Kontiak: Miksi muuten et myynytkään silloin aikoinaan tuota Axea, vaan päätitkin pitää sen? Entä mistä johtui se, että aikoinaan lähdit sitä myymään? Syitä oli monia mutta suurin oli se että olen köyhä opiskelija ja tarvin rahaa. Toinen syy on se että laulan tällä hetkellä 3:ssa bändissä ja soitan kitaraa vain yhdessä ja omistin silloin vielä Orangen combon joka riitti siihen suht simppeliin musiikkiin. Tarjouksista ja rahanpulasta riippumatta myynti-ilmoitus lähti pois kahdessa päivässä. Täytyy myöntää että tykkään myös joskus selvittää teoreettisesti "kuinka paljon voisin saada rahaa jos möisin musavehkeita m.netissä ja onko ostajia". On mun PRS:t ja Music Man JP:tkin kaikki käyneet torilla ja mitään en oo niistä myynyt. Business is bisnes.... Kaiken voi oppia kunhan vaan lopettaa harjoittelemisen. |