Muusikoiden.net
23.04.2024
 

Bassot »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: pave maijanen
1 2
badcompany
09.08.2010 15:44:51
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

mitäs mieltä olette paven bassottelusta?.mun mielestä aika rautasta royalssissa ja rock and roll bandissa
 
ps.ei löytynyt miehestä mitään aikaisenpaa topiccia hakukoneesta?.
 
Isotalo
09.08.2010 16:22:17
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Todella kova basisti. Paul McCartney-staili hallussa, hienoja melodisia linjoja. Esim. Pepe & Paradisen Aamun viimeisessä säkeistössä tulee kovaa kamaa bassoraidalla. Hieno basisti mutta ennenkaikkea todella kovan luokan muusikko.
 
Nazareth
09.08.2010 16:52:43
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Rautaista soittoa Royalsissa varsinkin, ja laulupuoli on tietysti kunnossa. Hieno mies.
 
Sitkeä rotta. Räkäjarrujen läpi karannut räkä päätyy musiikkiin. Nää soi.
hollstro
09.08.2010 17:21:18
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Pave on erittäin lahjakas muusikko, pitkän linjan soittaja ja se kuuluu myös bassonsoitossa. Se on harmi ettei Pave ole soittanut enemmän bassoa. Hänellä olisi paljon annettavaa silläkin saralla.
 
vasemmassa lahkeessa-klubin elinikäinen kannatusjäsen
badcompany
09.08.2010 20:59:31 (muokattu 09.08.2010 20:59:43)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

hollstro: Pave on erittäin lahjakas muusikko, pitkän linjan soittaja ja se kuuluu myös bassonsoitossa. Se on harmi ettei Pave ole soittanut enemmän bassoa. Hänellä olisi paljon annettavaa silläkin saralla.
 
eikös pave soita monta soitinta pätevästi?
 
Rämppy
09.08.2010 21:40:12
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Huippubasisti. Soitto taipuu tyylikkäästi monenlaiseen musaan Pepe & Paradisesta Rock'n Roll Bandiin. Myös tehnyt erittäin kovaa jälkeä tuottajana mm. Wigwamin ja Dingon levyillä. Paven toiminta tuntuu yleensä tapahtuvan musan ehdoilla, ei omaa panosta alleviivaten.
 
En sitten malttanut olla sanomatta.
hollstro
10.08.2010 08:26:05
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

badcompany: eikös pave soita monta soitinta pätevästi?
 
Tosta löytyy: http://fi.wikipedia.org/wiki/Pave_Maijanen
 
vasemmassa lahkeessa-klubin elinikäinen kannatusjäsen
Veikko
10.08.2010 15:41:07 (muokattu 10.08.2010 15:42:01)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Eikä velipoikansa Masakaan hullummin bassottele.
 
Vai serkkuko se oli?
 
Mr. Treehorn treats objects like women, man - The Dude
J.Hollström
10.08.2010 21:29:50
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Veikko: Eikä velipoikansa Masakaan hullummin bassottele.
 
Vai serkkuko se oli?

 
Taitaa olla serkku.
 
Jamz
24.09.2010 15:15:52
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Pavehan muuten täytti vasta 60v. Eikös tarina kerro, että Pavella ois ollu ensimmäinen, Ampegin rantasauna Suomessa? Hieno mies.
 
Raja se on raittiudellakin.
2541
25.09.2010 10:37:38 (muokattu 25.09.2010 10:48:00)
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jamz: Pavehan muuten täytti vasta 60v. Eikös tarina kerro, että Pavella ois ollu ensimmäinen, Ampegin rantasauna Suomessa? Hieno mies.
 
V4 kaappeineen sillä ainakin oli, vanhassa Soundin haastattelussa puhui "rantasaunan kokoisesta kaapista". SVT ei kuitenkaan ollut kyseessä.
 
EDIT: Olikin Musan haastattelu:
 
Musa 12/77:
"Mä uskalsin Royalsin alussa ottaa velkaa (MS uskalsi antaa) ja sijoittaa niin paljon rahaa, että mä sain ostetua Acoustic 370 -vahvistimen ja kaksi 406 Transducer -kaappia".

"Ensimmäinen bassostyrkkari, joka mulla oli, oli Fenderin Twin, josta me sahasimme Saaran kellarissa ämyrit pois. Sittemmin se oli mm. Hietasen Hessulla urkuvahvistimena. *RRB:n aikaan mulla oli Ampecin (sic) setti V 4 B. Styrkkari ja kaappi olivat erikseen, mutta ne oli kuitenkin samaa sarjaa. Siinä oli rantasaunan kokoinen kaappi, jossa oli 15-tuumaiset ämyrit sisällä toinen alaspäin ja toinen ylöspäin. Täydellinen reflexikaappi. Se oli aika kova satsi, mutta jostain syystä mä en osannut soittaa niillä vehkeillä."

*Rock'n'Roll Band
eugen7
25.09.2010 15:05:40 (muokattu 30.09.2010 00:30:20)
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

J.Hollström: Taitaa olla serkku.
 
Juu, serkku on.
 
okabass
25.09.2010 16:30:47 (muokattu 25.09.2010 16:31:08)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jamz: Eikös tarina kerro, että Pavella ois ollu ensimmäinen, Ampegin rantasauna Suomessa?
 
Tätä muuten yritin palstalla ihan mielenkiinnosta jäljittää: kellä oli Suomen eka SVT- setti (300 W lamppukone ja 8x 10" "rantasauna"), ja milloin. Se voi mennä niinkin myöhäiseksi kuin 80-luvulle.
 
In porto perse vitulus est. Käännös: "Satamassa on vasikka".
absqua
25.09.2010 20:58:46
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

okabass: Tätä muuten yritin palstalla ihan mielenkiinnosta jäljittää: kellä oli Suomen eka SVT- setti (300 W lamppukone ja 8x 10" "rantasauna"), ja milloin. Se voi mennä niinkin myöhäiseksi kuin 80-luvulle.
 
mä veikkaan että olet ihan oikeassa. ne aiemmin tulleet nupit on tainneet olla V4-mallisia kaikki.
pitäis vielä kysellä noilta länsirannikon hanuilta, sinne olis hyvinkin saattanut ruotsin kautta rantautua vähän spesiaalimpiakin kamoja.
 
Always play on one and don't fake the funk. -Bootsy-
okabass
25.09.2010 23:08:26
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

absqua: mä veikkaan että olet ihan oikeassa. ne aiemmin tulleet nupit on tainneet olla V4-mallisia kaikki.
pitäis vielä kysellä noilta länsirannikon hanuilta, sinne olis hyvinkin saattanut ruotsin kautta rantautua vähän spesiaalimpiakin kamoja.

 
Joo. Länsirannikko ja heidän ruåtsalaiskontaktinsa tulivat myös mieleen. Poppamies voisi suorittaa tiedusteluja.
 
In porto perse vitulus est. Käännös: "Satamassa on vasikka".
hollstro
26.09.2010 18:08:37
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tässä Pave vetää aika kunkkuna: http://www.youtube.com/watch?v=sls3cRmY298&feature=related
 
vasemmassa lahkeessa-klubin elinikäinen kannatusjäsen
badcompany
28.09.2010 19:52:08
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

heittäkääpäs mulle hyviä levyjä missä pave bassoilee mallikkasti?.
 
2541
28.09.2010 20:03:16
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

badcompany: heittäkääpäs mulle hyviä levyjä missä pave bassoilee mallikkasti?.
 
Jim Pembroke: Corporate Cauliflowers Mental Function
Pepe & Paradise: Niin vähän on aikaa
J.Hollström
28.09.2010 20:08:38
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

badcompany: heittäkääpäs mulle hyviä levyjä missä pave bassoilee mallikkasti?.
 
Rock'n' Roll Band: Everybody Needs Dancemusic Sometimes
 
Brownie
29.09.2010 08:48:27
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

badcompany: heittäkääpäs mulle hyviä levyjä missä pave bassoilee mallikkasti?.
 
Mm. Rock'n' Roll bandin I'm gonna roll to my kitchen baby nobodys lonely i'm gonna roll. Siinä on hyvvee suomalaista rokken rollia.
 
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «