Muusikoiden.net
23.04.2024
 

Kitarat: kitarakamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Säröpedaali rikki
1
ytrewq321
23.09.2010 20:58:23
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Terve. Ostin tossa heinäkuussa Bossin MD-2 säröpedaalin, nyt on käyny niin, että pedaalista kuuluu tosi hiljainen ääni ja samalla se myös pätkii niin, että menee cleaniksi, vaikka ledi palaa koko ajan. Pitäisikö viiä johonki musiikkiliikkeeseen vai onko itse korjattavissa?
 
bfoc
23.09.2010 21:22:11
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

ytrewq321: Terve. Ostin tossa heinäkuussa Bossin MD-2 säröpedaalin, nyt on käyny niin, että pedaalista kuuluu tosi hiljainen ääni ja samalla se myös pätkii niin, että menee cleaniksi, vaikka ledi palaa koko ajan. Pitäisikö viiä johonki musiikkiliikkeeseen vai onko itse korjattavissa?
 
Kauppaan ja takuuseen, jos oli uusi. Muussa tapauksessa vastaus riipuu ihan sun omista kyvyistä löytää se vika.
 
sutiojrikellA
aristoteles666
23.09.2010 21:48:58
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

ytrewq321: Terve. Ostin tossa heinäkuussa Bossin MD-2 säröpedaalin, nyt on käyny niin, että pedaalista kuuluu tosi hiljainen ääni ja samalla se myös pätkii niin, että menee cleaniksi, vaikka ledi palaa koko ajan. Pitäisikö viiä johonki musiikkiliikkeeseen vai onko itse korjattavissa?
 
vaihda paristo tai vielä parempi, osta muuntaja.
 
ytrewq321
23.09.2010 22:07:09
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

aristoteles666: vaihda paristo tai vielä parempi, osta muuntaja.
 
Käytön pedaalia muuntajan kanssa.
 
aristoteles666
23.09.2010 22:10:59
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

ytrewq321: Käytön pedaalia muuntajan kanssa.
 
tarkista kitara ja piuha ilman säröä että kaikki toimii niin kuin pitää, jos ne on kunnossa, vie pedaali liikkeeseen, tai voit kokeilla paristolla ensin, kyllä muuntajatkin menee rikki.
ps. kokeile toiseen pistorasiaan, mullä muuntaja on vääntänyt pistorasian metalliliuskoja niin että ne pätkii.
 
Krice
23.09.2010 23:27:30
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Eniten tuo kuulostaa huonolta juotokselta, joka alkaa reistailemaan kun pedaalia on stompattu vähän aikaa eli kestää huonosti mekaanista rasitusta. Vian löytäminen ja korjaaminen onnistuu joskus ihan maallikoltakin eli huono kohta sulatetaan uudestaan siistiksi klöntiksi.
 
jyrkalt
24.09.2010 07:32:53
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mä oon käsittänyt et bossin pedaalit kestää atomisodankin..?
 
Alkoholiongelma se on sekin kun viina ei maistu.
ytrewq321
24.09.2010 08:27:50
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Koitettu kahdella muuntajalla, paristolla, treeniksen ja kämpän pistorasiaan. Tänään lähtee pedaali takuuseen.
 
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «