Muusikoiden.net
23.04.2024
 

Livetoiminta »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: dB Technologies DVX
1
eetuss
22.09.2010 09:31:07
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kyselisin kokemuksia tuosta dB Techin linearraysta. Live Nationin myyntimiehellä oli ainakin kovat puheet ja kasa onkin tulossa testiin jossain vaiheessa. Haluaisin kuitenkin kenttäkokemuksia ja vertailua saman hintaluokan kamppeisiin.
 
Ei se tästä..
Katti
22.09.2010 09:43:43
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

eetuss: Kyselisin kokemuksia tuosta dB Techin linearraysta. Live Nationin myyntimiehellä oli ainakin kovat puheet ja kasa onkin tulossa testiin jossain vaiheessa. Haluaisin kuitenkin kenttäkokemuksia ja vertailua saman hintaluokan kamppeisiin.
 
Mie oon sillä T4:lla jonniin verran vedellyt ja kyllähän sillä soittaa... Hieman se puukkoa vaatii, niinkuin olettaa saatta tuossa hintaluokassa ja sitten en suosittele käyttämään / luottamaan niihin sen omiin prossuihin ainakaan ihan yksistään. Kyllä niilläkin sen soimaan sai, ja ihan asiallisesti, mutta ulkoisella prossulla sai PALJON enemmän irti tuosta.
 
Ihan jees budjettiluokan array, vaikkei ehkä mikään konvehti ookaan. Laululle ja muulle vastaavalle oikeinkin miellyttävä.
 
eetuss
22.09.2010 10:49:19
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Katti: Mie oon sillä T4:lla jonniin verran vedellyt ja kyllähän sillä soittaa... Hieman se puukkoa vaatii, niinkuin olettaa saatta tuossa hintaluokassa ja sitten en suosittele käyttämään / luottamaan niihin sen omiin prossuihin ainakaan ihan yksistään. Kyllä niilläkin sen soimaan sai, ja ihan asiallisesti, mutta ulkoisella prossulla sai PALJON enemmän irti tuosta.
 
Ihan jees budjettiluokan array, vaikkei ehkä mikään konvehti ookaan. Laululle ja muulle vastaavalle oikeinkin miellyttävä.

 
Itseasiassa juuri mietinkin tuota prossupuolta että mitenkä lienee.
 
Mites jos vertaa esim. VRX:ään? Ainakin skaalautuu paremmin päätellen kuvista.
 
Ja vielä jos saisi jotain kokemuksi riggaamisesta yms. niin kiitos tulee.
 
Ei se tästä..
NeliX4
22.09.2010 11:13:37
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

www.soundtec.fi :ssa varmaan osaavat kertoa ja pääsee tesmaamankin.
 
Katti
22.09.2010 12:00:00 (muokattu 22.09.2010 12:05:28)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

eetuss: Itseasiassa juuri mietinkin tuota prossupuolta että mitenkä lienee.
 
Mites jos vertaa esim. VRX:ään? Ainakin skaalautuu paremmin päätellen kuvista.
 
Ja vielä jos saisi jotain kokemuksi riggaamisesta yms. niin kiitos tulee.

 
Otan milloin vaan tuon T4:sen mieluummin kuin VRX:n. Monestakin syystä, joista tässä pari: 1) se vaan on paremman soundinen kuin VRX 2) skaalautuu todellakin paljon paremmin kuin VRX, jossa käytännön maksimi on 3 purkkia
 
Mitä ton riggaamiseen tulee, niin ihan asiallisesti on Italian pojat tuon rigipuolen tehneet, ei valittamista. Kulmat tais mennä 2,5 asteen välein ja ainakin noissa toteutuksissa joissa olen itse ollut on homma toiminut oikeinkin hyvin...
 
Jos olet täällä etelässä pyörimässä niin ilmoita ja käydään tsekkaamassa yksi asennus, jolla olen itse vedellyt ja jota pidän ihan asiallisena.
 
Edit: niin, joo.. oon ajanu tuota stäkkiä sekä lentävänä, että groudstäkkinä. Ground versiossa oli tommoiset 2x18" subit, joiden päällä oli 6 palaa toppia.
Lentävänä taas on tuommoisia 1x18" subeja, joiden alla roikkuu 6 kpl toppeja. Tolla konfiguraatiolla jää yksistään basso aika ohueksi, kuten arvata saattaa, mutta kun tuo tueksi lattialle hieman lisää subeja, niin johan pelaa...
 
Tuolla hieman juttua eräänkin systeemin (juuuri tuo E-suomessa oleva, jota voin esitellä) virittelystä : http://katti-matikaisen.blogspot.com/2010/05/uukkari-2010.html
 
eetuss
22.09.2010 12:05:22
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Katti: Otan milloin vaan tuon T4:sen mieluummin kuin VRX:n. Monestakin syystä, joista tässä pari: 1) se vaan on paremman soundinen kuin VRX 2) skaalautuu todellakin paljon paremmin kuin VRX, jossa käytännön maksimi on 3 purkkia
 
Mitä ton riggaamiseen tulee, niin ihan asiallisesti on Italian pojat tuon rigipuolen tehneet, ei valittamista. Kulmat tais mennä 2,5 asteen välein ja ainakin noissa toteutuksissa joissa olen itse ollut on homma toiminut oikeinkin hyvin...
 
Jos olet täällä etelässä pyörimässä niin ilmoita ja käydään tsekkaamassa yksi asennus, jolla olen itse vedellyt ja jota pidän ihan asiallisena.

 
Joo, no pistä vaikka pikaviestinä känninumero. Ne on vissiin kärräämässä se setin testiin joka tapauksessa, mutta jos kerkiän käydä mutkan niin soittelen.
 
Ei se tästä..
Katti
22.09.2010 12:15:29
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

eetuss: Itseasiassa juuri mietinkin tuota prossupuolta että mitenkä lienee.
 
Tohon prossuun vielä sen verran, että toi setti joka tuolla on soimassa on ihan niillä omilla prossuilla tällä hetkellä, ja kyllä se ihan kelpo peli on... Jotenkin vaan on aika huonosti kerrottu missään manuaalissa, mitä noi prossuasetukset oikeesti tekee.
 
Itse mieluusti laittaisin ihan oikean prossun eteen, niin olisi enemmän työkaluja käytössä ja suurempi mahdollisuus vaikuttaa...
 
Eli siis jos mahdollista on, niin ihmeessä ulkoisilla prossuilla ja kyllä se LiveNationinkin myyntimies (jos kyseessä on sama heppu) sen minulta on kuullut... :)
 
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «