Muusikoiden.net
19.04.2024
 

Kitarat: kitarakamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Talla-humbucker stratoon?
1
Joey Mosquito
08.08.2010 15:19:47
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mikähän ois hyvä ja kohtuu hintainen? Täytyis olla tollasen ykskelaisen kokoinen.
 
-Get down and get out.
nypdjaz
08.08.2010 15:22:55
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Joey Mosquito: Mikähän ois hyvä ja kohtuu hintainen? Täytyis olla tollasen ykskelaisen kokoinen.
 
Itse oon ihan tyytyväinen ollu Duncanin JB JR:n. Tosin noilla yksikelaisen kokoisilla ei saa palm muteihin semmoista jämäkkyyttä mitä oikealla humpparilla, lähelle toki pääsee ja ainakin livetilanteessa isoilla volumeilla menee täydestä.
 
Joey Mosquito
21.09.2010 19:15:29
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ehdotelkaas jotain! Mikään kovin hevi saundi ei tarttis olla. Vai oisko parempi vaan joku tehokkaampi ykskelanen?
 
-Get down and get out.
pekurides
21.09.2010 20:16:30
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Joey Mosquito: Ehdotelkaas jotain! Mikään kovin hevi saundi ei tarttis olla. Vai oisko parempi vaan joku tehokkaampi ykskelanen?
 
Kannattaisi ehkä hiukan paremmin selvittää millaista saundia olet hakemassa kuin"kovin hevi ei tarttis olla".
 
Eli mitä tulee vedettyä, joka hommaan on omat palikkansa ja vituin vaikea mitään ehdottaa jos ei kerrota mitä halutaan.
 
They see me rollin, they hatin.
Joey Mosquito
21.09.2010 20:24:08
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

^ Jep siis räminärokkii ja punkkia tällä soitellaan. Jotenki turhan näkkäri kitinää tuo saundi tallamikillä ja oonki oikeestaan pelkästään kaulamikillä soitellu tätä nyt. Kyseessä siis mexico strato vuodelta 96.
 
-Get down and get out.
Wespa
21.09.2010 21:04:20
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Vaiha tone keskimikin sijaan tallaan ja ruuvaa mikkiä aavistus lähemmäksi kieliä. Voi hyvinkin olla että noinkin halpa kikka riittää. ;)
 
"Malmsteen and I broke up over religious reasons... He thought he was God, and I didn't agree... Blackmore's God!" - Joe Lynn Turner
SiwamieS
21.09.2010 21:15:51 (muokattu 21.09.2010 21:20:12)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mulla on ollu vuosikausia straton tallassa Kent Armstrongin Hot Rails. Ei järin kallis, mutta ihan kelposoundinen vehjes. Aika paljon höökää lähtee, mutta eipä ole ainakaan mua haitannut. On toiminut tolla "osastolla" tosi hyvin vähän kevyemmässä ja rankemmassakin punkinrätkytyksessä aina sinne hc-touhuihin asti. Budjettiratkaisuna varsin hyvä valinta mielestäni. Hinta taitaa pyöriä jossain 50e hujakoilla.
 
E: Tietty jos pelottaa että on liian 'hevi' niin KA:n Cool Rails vois olla myös ihan käypä.
 
I wanna see movies of my dreams
aristoteles666
21.09.2010 23:23:07 (muokattu 21.09.2010 23:30:10)
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

tee erittäin helppo modaus, tarvitset vain kaksi piuhan pätkää(pidentääksesi keskimikin piuhaa pari senttiä ja tonesta kytkimelle) ja kolvin&tinaa, samalla saat kitaraasi master tonen eikä tarvitse ostaa mitään.
painat mun nimen kohdalta ja siellä oikealla on kytkentäkaavio, erittäin helppo ja takuuvarma.
ja kitarasi säilyy alkuperäisessä kunnossa.
piti editoida paljon koska tästä on niin kauan kun olen tuon tehnyt etten edes muistanut miten toi kytketään.
 
McNulty
21.09.2010 23:27:44
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

aristoteles666: tee erittäin helppo modaus, tarvitset vain kaksi piuhan pätkää(pidentääksesi keskimikin piuhoja pari senttiä) ja kolvin&tinaa, samalla saat kitaraasi master tonen eikä tarvitse ostaa mitään.
painat mun nimen kohdalta ja siellä oikealla on kytkentäkaavio, erittäin helppo ja takuuvarma.
ja kitarasi säilyy alkuperäisessä kunnossa.

 
Muuten ihan jees... mutta tekstissä on asiavirhe.
RW/RP lyhennys tulee sanoista "Reverse Wound" ja "Reverse Polarity".
Ei siis rewound tai rephase.
 
Tulis talavi nii näköö mitä köyhät pistää ylle!
aristoteles666
21.09.2010 23:29:03 (muokattu 21.09.2010 23:31:28)
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

McNulty: Muuten ihan jees... mutta tekstissä on asiavirhe.
RW/RP lyhennys tulee sanoista "Reverse Wound" ja "Reverse Polarity".
Ei siis rewound tai rephase.

 
niin piti lukea alunperin.
toi ohje oli tehty tyypille joka ei ole koskaan tehnyt kitaralleen tuollaisia, ja se piti olla vain selkeä, mutta sekin onnistui.
 
McNulty
21.09.2010 23:33:17
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

aristoteles666: niin piti lukea alunperin.
toi ohje oli tehty tyypille joka ei ole koskaan tehnyt kitaralleen tuollaisia, ja se piti olla vain selkeä, mutta sekin onnistui.

 
Juu, nou hätä. Eihän tuossa tosiaan ole muuta kuin sanoissa vikaa. Kaavio varmasti futaa kunhan on tosiaan keskimikkinä tuollainen RW/RP. Termeistä viis jos käytäntö pelaa :)
 
Tulis talavi nii näköö mitä köyhät pistää ylle!
aristoteles666
21.09.2010 23:35:14
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

kyllä se toimii muutenkin, mutta sitten se kyllä hurisee, sarjaan ne menee kun vain tekee tuon kytkennän.
 
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «