Muusikoiden.net
24.04.2024
 

Koskettimet »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: UF8 ja USB
1
arauramo
21.09.2010 21:28:38
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Pikakysymys CME UF8:sista (se vanhempi malli): onko ongelmat USB:n kanssa historiaa vai onko parempi hankkia saman tien joku midi-interface? Tarkoitus käyttää Reason+Recordia.
 
ekikoo
22.09.2010 00:38:01
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ajurit ainakin piti Vistalle tonkia jostain valmistajan foorumin syövereistä aikanaan, mutta kyllä jotain näyttäisi ehkä löytyvän googlesta esim. "cme uf8 driver".
 
All these pianists striving for perfection. Fools! Don't they know: PERFECT AIN'T GOOD ENOUGH!
arauramo
28.09.2010 09:43:43
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

arauramo: Pikakysymys CME UF8:sista (se vanhempi malli): onko ongelmat USB:n kanssa historiaa vai onko parempi hankkia saman tien joku midi-interface? Tarkoitus käyttää Reason+Recordia.
 
Joo no, googlesta löytyi keskusteluja ongelmista muttei juurikaan ratkaisuista. No, eipä koske minua, sillä 64-bittistä driveriä ei kuitenkaan löydy. Hankinpa siis erillisen usb-midi-interfacen.
 
krushing
28.09.2010 11:35:29
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mulla on tommonen UF5, sitä mLan-sarjaa. USB-yhteys ei toiminut koskaan OSX:n kanssa - paitsi sitten lopulta kun päivitti lumileopardiin ja sattumalta koitin uudestaan. Itse ajuri on kuitenkin jostain 2008 ajoilta. Go figure.
 
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «