Mase 19.09.2010 21:48:14 | |
---|
La tampere, oisko häät. Saa kysellä tuuraamaan kitaran/basson varteen. Taustalaulut saa kaupanpäälle. |
Riksteri 19.09.2010 21:51:25 | |
---|
JK: Yks soittokaveri sanoi joskus "Kuinkahan huonosti sitä pitäis soittaa ettei ihmiset kehuis" Eioo rajaa vielä löytynyt. Tänne vois perustaa säikeen "Tanssipalstan omakehut" Sorry OffTopic.. Jos saan alleni kovin laiskanpulskean ja jotenkin haluttoman hepan, kehun sitä kovasti aina kun se tekee jotain oikein ja liikkuu reippaasti. Vastaavasti kehun ylienergistä hepoa aina silloin, kun se malttaa kuunnella, hidastaa ja reagoi puolipidätteisiin. Mielestäni myös musiikisissa kannattaa aina kehua, myös silloin jos bändi soittaa hieman puolihuolimattomasti. Kehuminen on alunperin tarkoittanut innostamista, kehottamista, kiehuttamista ja hehkuttamista ja siitä on suurta hyötyä myös kehujalle itselleen. |
Santukka 19.09.2010 21:58:27 | |
---|
pe Salla, la Lappajärvi |
Lennu 19.09.2010 22:14:24 | |
---|
La Kerkkoo, oisko häät. My life is like an Opel-highway. |
rintapek 19.09.2010 22:28:56 | |
---|
Riksteri: Mielestäni myös musiikisissa kannattaa aina kehua, myös silloin jos bändi soittaa hieman puolihuolimattomasti. Kehuminen on alunperin tarkoittanut innostamista, kehottamista, kiehuttamista ja hehkuttamista ja siitä on suurta hyötyä myös kehujalle itselleen. Jokseenkin tolla motiivilla mä aikanaan laitoin kehuketjun pystyyn. Sillä erotuksella, et puolihuolimaton vasurilla vetäisy tai omakehu ei kuulu joukkoon. Että topikissa pysyisin, ni nyt tarttee sanoa, et stressiklubilla on kovin ihmeellinen tilanne. Yleensä aina, siis viimeiset vuodet, on seuraava keikka aina ollu tiedossa. Niit on satunnaisesti ja harvakseltaan, mut poikkeuksetta aina on seuraava keikka ollu tiedossa ennenkuin edellinen on vedetty. Nyt on toisin. Eikä järkkärit ny välttämättä edes mieti, et tilataanko bändi vai ei, vaan muutamakin ohari on tullu ihan sillä, et järkkä miettii, et järjestetäänkö tapahtumaa vai ei. One kind of music only - the good kind |
hvinnamo 19.09.2010 23:15:23 | |
---|
Mites tilanne vaikkapa nyt häät tai synttärit niin tilaajan on kovin helppo peruuttaa bändi vaikkapa peruuttamalla juhlat.Välttämättä siinä kohtaa ei aina edes orkalle muisteta infota asiasta.Tai sitten päivämäärä muuttuu tms. Mutta jos bändi haluaakin peruuttaa keikan ja ilmoittaa siitä kohteliaasti hyvissä ajoin niin siitähän se soppa syntyy. Bändi on useasti koiran asemassa siinä kohtaa. Monta kertaa on käynyt niin että ilmoitetaan että nyt ei juhlia olekaan ja se on ollut ihan ilmoitusluonteinen asia. Pari kertaa olen itse perunut keikan ja siitä on tullut hirveetä huutoa, vaikka viimekskin ilmoitin asiasta 1/2 vuotta etukäteen että silloin ei päästäkään.Oli tullut nimittäin tuplabuukkaus. Mites muilla, ootteko peruneet keikkoja useasti? Ja toinen asia on leaderin joutuminen ikävästi vastaamaan kaikesta omalla naamalla ja nimellä. Varmasti useammin tapahtuva asia on ns. sitoutumisen puute bändiläisiltä.Kovin helppo on ilmoittaa myydyn keikan jälkeen että:" Mulla onkin sitten tuona päivänä jo muuta sovittua." Tämän vuoksi en ole enää sopinut keikan keikkaa ennenkuin olen varmistanut että joka ukko on varmasti tulossa keikalle. No, sitten taas järjestäjä saattaa perua keikan ja leaderi joutuu sen bändiläisille ilmoittamaan...paska homma. |
rintapek 19.09.2010 23:23:08 | |
---|
hvinnamo: Mites muilla, ootteko peruneet keikkoja useasti? Ja toinen asia on leaderin joutuminen ikävästi vastaamaan kaikesta omalla naamalla ja nimellä. Varmasti useammin tapahtuva asia on ns. sitoutumisen puute bändiläisiltä.Kovin helppo on ilmoittaa myydyn keikan jälkeen että:" Mulla onkin sitten tuona päivänä jo muuta sovittua." Tämän vuoksi en ole enää sopinut keikan keikkaa ennenkuin olen varmistanut että joka ukko on varmasti tulossa keikalle. No, sitten taas järjestäjä saattaa perua keikan ja leaderi joutuu sen bändiläisille ilmoittamaan...paska homma. Tähän mennessä yks keikka meinas mennä keturalleen. Kitaristalla oli niinkin huono tekosyy, kuin oman tyttären häät. Palkattiin tuuraaja. Muistaakseni 250.- puhtaana tumppuun, mut bändin maine ei menny. Pikemminkin kasvoi. One kind of music only - the good kind |
EP 20.09.2010 05:57:15 (muokattu 20.09.2010 08:33:27) | |
---|
------------------ |
Musiikkia korville 20.09.2010 08:25:06 | |
---|
Ke Somero, La Mäntsälä By: MK |
Meisseli 20.09.2010 10:40:08 | |
---|
Kai hyttisen "kurki" on ihan paras biisi!" |
omarklah 20.09.2010 11:59:52 | |
---|
Pe paikallisessa pubissa housebandin kanssa kusenpolttamia klassikkoja(?). Ekstiätuanoikato... |
isojussi 20.09.2010 12:06:59 | |
---|
Bronks: Vilpittömästi ihmetyttää tollanen sadepäivän kommentointi. Lukeeko se jossain korpisuomalaisen selviytymisoppaassa, että positiivisista kokemuksista puhumisen minimiraja on TUL:n piirinmestaruus? Ei pitäis olla sulta pois, jos jonkun itsetunto sallii muutakin kuin luterilaisen nöyristelyn. Jaksamista vain pimenevään syksyyn. Ai niin, ens lauantaina Lieto, oisko häät. Plussaa laitoin. Juuri näin. Humpan suurin sooloakti ja armoitettu artisti - pätevä kuin pänti, ylevä kuin yhtye, oiva kuin orkesteri ja taimissa kuin tanssimuusikko. Lisäksi lämmin käsi, suuri sydän ja iso pää. |
isojussi 20.09.2010 12:07:58 | |
---|
omarklah: Pe paikallisessa pubissa housebandin kanssa kusenpolttamia klassikkoja(?). Lähe lauantaina rokkibileisiin kuuneteleen lisää. Humpan suurin sooloakti ja armoitettu artisti - pätevä kuin pänti, ylevä kuin yhtye, oiva kuin orkesteri ja taimissa kuin tanssimuusikko. Lisäksi lämmin käsi, suuri sydän ja iso pää. |
kuunsirppi 20.09.2010 14:57:49 | |
---|
Keskiviikkona elämäni ekaa kertaa Hotelli Kämpin Peilisaliin laulamaan Sen lauluja laulat, kenen kädestä syöt |
JK 21.09.2010 19:45:45 | |
---|
Bronks: Vilpittömästi ihmetyttää tollanen sadepäivän kommentointi. Lukeeko se jossain korpisuomalaisen selviytymisoppaassa, että positiivisista kokemuksista puhumisen minimiraja on TUL:n piirinmestaruus? Ei pitäis olla sulta pois, jos jonkun itsetunto sallii muutakin kuin luterilaisen nöyristelyn. Jaksamista vain pimenevään syksyyn. Ai niin, ens lauantaina Lieto, oisko häät. No juu... Tais olla muuten ihan pilvipouta. Tuosta piirimestaruudesta en tiedä silleen mutta sen olen oppinut että oikeat osaajat eivät yleensä itseänsä kehu. Ei heidän tarvitse. Muut tekevät sen heidän puolestaan. Mitä parempi osaaja, sitä vaatimattomampi kyseinen henkilö yleensä on. Tämä koskee lajia kuin lajia. Eikä todellakaan ole minulta yhtään pois, esitin vain oman henkilökohtaisen mielipiteeni tämän kaiken hymistelyn ja selkääntaputtelun seassa. Itse olen soittajana huono, ihmisenä ärsyttävä mutta katson kuitenkin että mulla on oikeus tälle yleiselle palstalle mielipiteitäni laittaa. Väriä elämään, vaikka mustalla silmällä. |
EP 21.09.2010 20:03:18 (muokattu 21.09.2010 20:05:35) | |
---|
-------------- |
Tämän viikon kolmio suomen kartan päällä menee niin että perjantaina Joensuuhun ja siitä ihan naapuriin Isokyröön lauantaiksi. Heh heh, 1200km menee rikki.. www.myspace.com/dounas |
rintapek 22.09.2010 01:44:28 | |
---|
JK: No juu... Itse olen soittajana huono, ihmisenä ärsyttävä mutta Jos sä olet jotain noista, niin kuin pohjasakkaa mä sit mahdankaan olla? Helvataan tommoinen asenne. Jos keikka tilaajalle tuntuu kelpaavan, ni se keikka otetaan, eikä anneta. One kind of music only - the good kind |
artope 22.09.2010 09:13:57 | |
---|
Bronks: Vilpittömästi ihmetyttää tollanen sadepäivän kommentointi. Lukeeko se jossain korpisuomalaisen selviytymisoppaassa, että positiivisista kokemuksista puhumisen minimiraja on TUL:n piirinmestaruus? Ei pitäis olla sulta pois, jos jonkun itsetunto sallii muutakin kuin luterilaisen nöyristelyn. Jaksamista vain pimenevään syksyyn. Jumangekko. Oleksä TUL:n piirinmestari?? Mä muuten oon!! HOHOO! "Pelimanni kolmannessa polvessa. Toisessa polvessa kuluma" |
Bronks 22.09.2010 09:46:19 | |
---|
artope: Jumangekko. Oleksä TUL:n piirinmestari?? Mä muuten oon!! HOHOO! Olen tietenkin. Ja suomenmestari. Ja kehun itseäni:) Don't take me serious, I'm just playing. |