jakeni 20.09.2010 20:25:02 | |
---|
Viime Lauantaina toteutui piiitkä haaveeni: sain soittaa El Pappa Korhosen kaa ! Hää oo huumormiäs. Teimme LM-kiertueen ja se ei tässä tapauksessa tarkoita savuke merkkiä! (Klabbi)
Milloin syödään? (Topi) |
isojussi 20.09.2010 23:24:16 | |
---|
jakeni: Viime Lauantaina toteutui piiitkä haaveeni: sain soittaa El Pappa Korhosen kaa ! Hää oo huumormiäs. Sääksmäki kadehtii. El Papa on mahtipuhaltaja!!! Humpan suurin sooloakti ja armoitettu artisti - pätevä kuin pänti, ylevä kuin yhtye, oiva kuin orkesteri ja taimissa kuin tanssimuusikko. Lisäksi lämmin käsi, suuri sydän ja iso pää. |
humppahanuristi 21.09.2010 09:41:38 | |
---|
Ottaen huomioon paikan ja kohdeyleisön, kuulin aivan erikoisen kommentin: pistä sitä kitaraa isommalle. Ja vielä pari kertaa. No kai se on sitä, että osaa soittaa ja hienot soundit, niin sitä kestää vanhemmatkin korvat kuunnella... Vai mitenkä tuon nyt sitten tulkitsisi. Omat korvat vaan ei kestä enää juuri isommalle laittaa, kun monitoristakaan ei enää muuta kuule kuin oman kitaran. Humpasta rautalankaan... |
Lennu 21.09.2010 09:51:02 | |
---|
humppahanuristi: Ottaen huomioon paikan ja kohdeyleisön, kuulin aivan erikoisen kommentin: pistä sitä kitaraa isommalle. Ja vielä pari kertaa. No kai se on sitä, että osaa soittaa ja hienot soundit, niin sitä kestää vanhemmatkin korvat kuunnella... Vai mitenkä tuon nyt sitten tulkitsisi. Omat korvat vaan ei kestä enää juuri isommalle laittaa, kun monitoristakaan ei enää muuta kuule kuin oman kitaran. Mulla tuo on yleistä kans. Yleensä bändikaverit pyytää kovemmalle. Oon tottunut siihen, että se silleesti uppoo siihen muuhun musaan. My life is like an Opel-highway. |
poppamies 21.09.2010 09:55:14 | |
---|
Lennu: Mulla tuo on yleistä kans. Yleensä bändikaverit pyytää kovemmalle. Oon tottunut siihen, että se silleesti uppoo siihen muuhun musaan. Lauantain keikalla joku eturivin pöydissä huusi biisien välissä "basso kuuluu hienosti". Lisäks kitaristi oli aikaisemmin pyytänyt "laita basso isommalle". Näillä mennään. G strings are for strippers |
humppahanuristi: Ottaen huomioon paikan ja kohdeyleisön, kuulin aivan erikoisen kommentin: pistä sitä kitaraa isommalle. Ja vielä pari kertaa. No kai se on sitä, että osaa soittaa ja hienot soundit, niin sitä kestää vanhemmatkin korvat kuunnella... Vai mitenkä tuon nyt sitten tulkitsisi. Omat korvat vaan ei kestä enää juuri isommalle laittaa, kun monitoristakaan ei enää muuta kuule kuin oman kitaran. Jospa se oli oikeesti liian lujalla ja nuo kommentit oli silkkaa vittuilua? ..ei helev...olisko noin?..... |
baron 21.09.2010 10:17:13 | |
---|
Olin viikonlopun M-netmiitissä Savitaipaleella. Eihän se "oikea keikka" ollut mutta sain nuorison kanssa koveroida bändejä Miles Davis, The Who, The Doors, Leidit lavalla ja vielä jazzjammailua. Kivaa! You can play any note on any chord. If it sounds "right", then it is (Mark Levine) |
half 21.09.2010 10:37:19 | |
---|
Towewr, Turku lauantaina. Jotenkin yleisö on selvästi kerta kerran jälkeen yhä kansainvälisempää. Runsas edustus oli etenkin venäläisillä ja virolaisilla. Muuten ihan normi keikka ko paikan asteikolla. |
humppahanuristi 21.09.2010 10:43:32 | |
---|
jjussila: Jospa se oli oikeesti liian lujalla ja nuo kommentit oli silkkaa vittuilua? Sitä se ei ollut, kyllä se oli ihan oikea pyyntö. Humpasta rautalankaan... |
tiina62 21.09.2010 11:53:10 | |
---|
baron: Olin viikonlopun M-netmiitissä Savitaipaleella. Eihän se "oikea keikka" ollut mutta sain nuorison kanssa koveroida bändejä Miles Davis, The Who, The Doors, Leidit lavalla ja vielä jazzjammailua. Kivaa! Pääsin minäkin pitkästä aikaa laulamaan ja stemmaakin hoilottaan, vaikkei biiisiä niin tuntenutkaan... Aurinkua päivään ja kuuta yöhön! |
isojussi 26.09.2010 10:35:32 | |
---|
Voi perrrrrrrkeeeles, notta oli kivvaa.... ihan hävyttömän kivvvaaaa.... Järjestettiin meitin harrasterokkipäntillä tutuille ja kavereille eilen kunnon vanhanajan rokkipileet. Tupa kokolailla täynnä, soitto kulki ja jengillä näytti olevan mahrottoman hauskaa. Ei tod tarvinnu esittää mun eniten inhoamaani kysymystä "onko hyvä meininki?" Humpan suurin sooloakti ja armoitettu artisti - pätevä kuin pänti, ylevä kuin yhtye, oiva kuin orkesteri ja taimissa kuin tanssimuusikko. Lisäksi lämmin käsi, suuri sydän ja iso pää. |
Meisseli 26.09.2010 14:39:39 | |
---|
Eilen kaks akustista keikkaa ulkona. Päivälä oli saatanan kylmä. Nii oli illallakin. Korvaus oli onneksi vähintäänkin kohtuullinen. Kai hyttisen "kurki" on ihan paras biisi!" |
baron 01.10.2010 00:35:16 | |
---|
Keikalta kotiuduttu. Musta paras palaute tanssikeikasta on että jengi hulluna tanssii, sitähän varten meidät on sinne palkattu. Kuitenkin keikan kohokohta: Tilaisuuden vastaava tulee yleisöpalautteen takia kysymään että: "Eiks teidän poikien laitteista lähde enempää volaa, jengi on valittanut että ei kuulu kunnolla!" Kyllä kiva vääntää pyynnöstä nupit kaakkoon!!! (Kabinettiin valkoisille pöytäliinoille kyllä pöytiin tarjottiin mutta vain yksi ruokalaji joka oli kyllä viimeisen päälle naudan sisäfilettä mutta ruokajuomaksi vain vichyä! Tilaaja oli kyllä tilannut meille kaljat mutta kapakka sössi. No, aina ei mee nappiin) You can play any note on any chord. If it sounds "right", then it is (Mark Levine) |
rintapek 01.10.2010 00:48:33 | |
---|
baron: Keikalta kotiuduttu. No, aina ei mee nappiin) Noin voi käydä. Siis soititte alusta asti ihan liian hiljaa, sapuskat oli sinnepäin ja juomapuoli oli vessaveden varassa. Mut aina sitä huanomminkin vois mennä. ;-) One kind of music only - the good kind |
baron 01.10.2010 00:55:03 | |
---|
rintapek: Noin voi käydä. Siis soititte alusta asti ihan liian hiljaa, sapuskat oli sinnepäin ja juomapuoli oli vessaveden varassa. Mut aina sitä huanomminkin vois mennä. ;-) Jos mä vielä jatkan valittamista: Ensiksi hankala roudata, mennessä kaksi kerrosta rappuja alaspäin (ei hissiä) ja pois lähtiessä tietysti ylospäin. Ja kun sen suuren vaivan näkee että saa kamat pystyyn niin saa soittaa vain kaksi settiä. You can play any note on any chord. If it sounds "right", then it is (Mark Levine) |
pekkajau 03.10.2010 01:53:23 | |
---|
Kiitos pojat! Oli tosi kiva kansanmusiikkikeikka ja... ihan kylmiltään kontrabassolla! Lopulta löytyi se lämmin kohta! |
jakeni 03.10.2010 06:33:21 | |
---|
No juu, tää viime reissu oli siinä mielessä hyvä,että varmaan jäi mieleen. Tulin Loimaalta kotio päin kun 4.20 rokkasumussa jysähti...PAM ! ja Touranin etukulma sisään ja täyskokoinen peura lensi hevonvittuun. Taisi olla enkelit matkassa.....toisalta mun pelastus oli että ajoin ainoastaan 70km/h. Saatana,se oli nopea toimitus! Olkaahan hereillä,kiitos. Teimme LM-kiertueen ja se ei tässä tapauksessa tarkoita savuke merkkiä! (Klabbi)
Milloin syödään? (Topi) |
half 03.10.2010 12:34:13 | |
---|
Someron Rantatupa ja kauden päättäjäiset. Hyvä keikka kaikin puolin ja keväällä sitten taas. |
poppamies 03.10.2010 16:41:42 (muokattu 03.10.2010 16:43:45) | |
---|
Kokkolassa Nightclub Calle Väkeä300-400 Kaikki viimeisen päälle. Soittoa myöten. P.S. Ei tarvinnut roudata kuin basso eikä olisi ollut muutenkaan pitkä matka roudata. Itseasiassa hain reenikämpältä nuottitelineen kävellen. Matkaa vähän yli 100m. G strings are for strippers |
tiina62 04.10.2010 08:00:35 | |
---|
jakeni: No juu, tää viime reissu oli siinä mielessä hyvä,että varmaan jäi mieleen. Tulin Loimaalta kotio päin kun 4.20 rokkasumussa jysähti...PAM ! ja Touranin etukulma sisään ja täyskokoinen peura lensi hevonvittuun. Taisi olla enkelit matkassa.....toisalta mun pelastus oli että ajoin ainoastaan 70km/h. Saatana,se oli nopea toimitus! Olkaahan hereillä,kiitos. Hyvä, että oli suojelusenkeli matkassa. Kiitos muistutuksesta. Täytyypä pitää taas mielessä. Aurinkua päivään ja kuuta yöhön! |