Siderocks 28.06.2010 23:07:59 | |
---|
"Pullo viinaa päivässä vähentää merkittävästi riskiä kuolla vanhuuteen"
-minä itse |
Esa H 08.08.2010 12:57:02 | |
---|
Tein huoltoa Corvetteeni. Väri on NB. Bodyssä on aika paljon naarmuja ja jostain syystä tässä mustassa versiossa naarmut ovat hyvin vaaleita ja pahan näköisiä mielestäni. Sain pintaa parannettua laittamalla naarmuihin Osmo läpikuultavaa puuvahaa, jonka väri on eebenpuu. Siis musta. Seuraavana päivänä kiillotus mikrokuituliinalla ja ylimääräiset vahat pois. Lopputulos on kuluneen näköinen, mutta paljon mustempi. Basso on muutoin nätti kuin sika pienenä, kun pinta on kiilloittunut ja rasvaantunut soittaessa. |
Hazen 12.08.2010 20:36:02 | |
---|
Esa H: Tein huoltoa Corvetteeni. Väri on NB. Bodyssä on aika paljon naarmuja ja jostain syystä tässä mustassa versiossa naarmut ovat hyvin vaaleita ja pahan näköisiä mielestäni. Sain pintaa parannettua laittamalla naarmuihin Osmo läpikuultavaa puuvahaa, jonka väri on eebenpuu. Siis musta. Seuraavana päivänä kiillotus mikrokuituliinalla ja ylimääräiset vahat pois. Lopputulos on kuluneen näköinen, mutta paljon mustempi. Basso on muutoin nätti kuin sika pienenä, kun pinta on kiilloittunut ja rasvaantunut soittaessa. Pari viikkoa sitten ajattelin tulla tästä kyselemään, kun itselläni oma Corvette, värinä NB, on saanut kovaa ihottumaa vyösoljesta, jossa on kaksi piikitintä, mitkä laitetaan vyön läpi. Rumaa jälkeä sillä saa aikaan, eikä näytä edes kovin rockilta. |
iisacci 01.09.2010 01:46:45 | |
---|
Onko kokemuksia pro serien veteistä? Ovatko hintansa väärtejä? |
mr.bungle 01.09.2010 11:19:22 | |
---|
iisacci: Onko kokemuksia pro serien veteistä? Ovatko hintansa väärtejä? Tuskin on, jos tonnia pyytävät. bassolla hanuriin |
Titan 02.09.2010 17:00:18 | |
---|
Omistan Warwickin "Vampire" mallisen basson. Erinomainen soitin, kuulostaa mahtavalta ja tuntuu paremmalta. Haaveilen 5-kielisestä "Dark Lord" mallista. 1500€ on vain aika paljon soittimesta. "How in the glorious name of Satan did you manage to do that?" - Professor Hubert Farnsworth |
Siderocks 17.09.2010 22:24:51 | |
---|
Titan: Omistan Warwickin "Vampire" mallisen basson. Erinomainen soitin, kuulostaa mahtavalta ja tuntuu paremmalta. Haaveilen 5-kielisestä "Dark Lord" mallista. 1500€ on vain aika paljon soittimesta. Dark Lordien hinta tais olla uutena vähä enemmän ja mun käsittääkseni valmistus on lopetettu. Torilla oli kesällä muistaakseni tonnin pintaan hinta käytetyllä. "Pullo viinaa päivässä vähentää merkittävästi riskiä kuolla vanhuuteen"
-minä itse |
Siderocks 17.09.2010 22:27:43 | |
---|
Alla ois linkki ääninäytteeseen jonka pääosissa Corvette Std. maustettuna Tubescreamerilla 1,5 vuoden takaselta studioreissulta. Mukana jotai komppikitaraa ja rumpuja, mitään ei oo miksattu eikä ekutettu. Leadikitarat, kiipparit ja liidit puuttuu kokonaan nii jos sais vähä parempaa kuvaa raakasaundista. http://lyhy.fi/?2q"Pullo viinaa päivässä vähentää merkittävästi riskiä kuolla vanhuuteen"
-minä itse |
ps3t 18.09.2010 01:39:09 | |
---|
Siderocks: Alla ois linkki ääninäytteeseen jonka pääosissa Corvette Std. maustettuna Tubescreamerilla 1,5 vuoden takaselta studioreissulta. Mukana jotai komppikitaraa ja rumpuja, mitään ei oo miksattu eikä ekutettu. Leadikitarat, kiipparit ja liidit puuttuu kokonaan nii jos sais vähä parempaa kuvaa raakasaundista. http://lyhy.fi/?2q Et satu muistamaan mitkä kielet oli kiinni. Mun korvetesta ei kuulu nykyään muuta kuin hengetöntä puhinaa. no sense makes sense |
Siderocks 18.09.2010 10:32:56 | |
---|
Vartija.: Et satu muistamaan mitkä kielet oli kiinni. Mun korvetesta ei kuulu nykyään muuta kuin hengetöntä puhinaa. Hmmm tais olla DR Hi Beamit. Ei mitkään ihan tuoreet tosin, oisko kuukauden ollu kiinni. "Pullo viinaa päivässä vähentää merkittävästi riskiä kuolla vanhuuteen"
-minä itse |
Viime pe ostin Profeetta 5.1 Tre dlx-kaupasta kun sopivaan hintaan sain. Nyt sitten vielä kaappia odotellessa. Onkos kellään mitään sanomista / osaamista ko. nupista? Have mercy maam! |
emBBo 27.09.2010 23:00:44 | |
---|
Warwick Corvette STD 5 kielistä olen suunnitellut kun saan rahat kasaan. Thumb mallinen oletettavasti. |
Nazareth 28.09.2010 07:05:46 | |
---|
Hannu H.: Pitkään tätä ketjua tässä ihmetelly kunnes tajusin että hitto minähän pääsen tähän klubiin! WCA 410-4 PRO löytyy pinosta alimmaisena. Sama, Sweet 15 löytyy. Sitkeä rotta. Räkäjarrujen läpi karannut räkä päätyy musiikkiin. Nää soi. |
pamppu 03.10.2010 02:04:18 | |
---|
Ei ollut mun juttu. Vaihtoon meni. Have mercy maam! |
WbassmanW 13.10.2010 18:16:36 | |
---|
olisiko kellään tietoo että,mikä kova laukku sopisi hyvin warwick corvette std:een? |
himppe 14.10.2010 07:44:12 | |
---|
WbassmanW: olisiko kellään tietoo että,mikä kova laukku sopisi hyvin warwick corvette std:een? Muotoihin tiukasti sopiva laukku voipi olla hakusassa. Itellä on toiminut SKB:n peruslaukku (jazzbassolle muotoiltu) ihan hienosti jo 10 vuotta. Basso pääsee liikkumaan pehmustetussa kolossaan ehkä pari senttiä, no problem. |
Seba 14.10.2010 20:47:29 | |
---|
ihmettelen kun usein 5.1 parjataan paskaksi laitteeksi. varalla on mokoma ollut pari vuotta ilman että jaksoin edes kokeilla, ja nyt testasin vihdoin ja sehän pisti lähteet lepattamaan ihan kunnolla ja liikuttaa ilmaa rantiksen kanssa todella hyvin. olin todella positiivisesti yllättynyt vehkeestä ja tuli vaan mieleen että millähän harley betonin 2x10 kaapeilla parjaajat soittaa? omalta osalta voi sanoa että ylitti kyllä kaikki odotukset mitä varavahvistimelta voi odottaa :) Rai rai. |
Aresius 14.10.2010 22:11:25 | |
---|
Seba: ihmettelen kun usein 5.1 parjataan paskaksi laitteeksi. varalla on mokoma ollut pari vuotta ilman että jaksoin edes kokeilla, ja nyt testasin vihdoin ja sehän pisti lähteet lepattamaan ihan kunnolla ja liikuttaa ilmaa rantiksen kanssa todella hyvin. olin todella positiivisesti yllättynyt vehkeestä ja tuli vaan mieleen että millähän harley betonin 2x10 kaapeilla parjaajat soittaa? omalta osalta voi sanoa että ylitti kyllä kaikki odotukset mitä varavahvistimelta voi odottaa :) Ei se Pro Fet paska ole, siinä ei vaan tehot ole sitä mitä se lupailee. Itsekin olisin bändin entiseltä basistilta samaisen nupin ja Warren 4x10+1x15- kaapit mutta mä jäin tolla setillä kitaristin Diezel Einsteinin alle. Hyväsoundinen nuppi metallin soittamiseen, kyllä siitä äänityksiin hyvät kolinat kaivettiin. "Parempi nyrkki perseessä kuin asua Lohjalla" - Vihdin Kuningas |
madaxel 18.10.2010 12:26:56 (muokattu 18.10.2010 12:34:19) | |
---|
Elämäni on tullut siihen vaiheeseen, että on Warwickin osto edessä. Koska asun Saksassa, ajattelin etsiä käytettyä yksilöä, niitä kun tuntuu olevan paljon tarjolla. Hakusessa olisi mieluiten jo lopetettu Fortress -malli, se kun on aina miellyttänyt silmää enemmän kuin mikään muu koskaan näkemäni kielisoitin. Toki Corvette $$ on komea myös, mutta luulenpa että se mennee yli budjetin, max 500 eurolla kun olisi tarkoitus käytetty saada. Rockbassit on tietysti pois suljettuja, oikea Warwickki pitää saada, ja vielä Saksassa tehty. Mutta kysymys kuuluukin, että onko kenelläkään tiedossa mitään hyvää sivustoa missä olisi vertailu eri Warwickkien ominaisuuksista? Toki Warwickin kotisivulta löytyy, mutta kiinnostaisi josko joku olisi väsännyt oikein vertailun eri mallien ja ala-mallien välillä. Esim mitä eroa on Corvette Standardilla ja Prolinella? Ja miten eroaa Masterman ja One? Ja mites toi elektroniikka, onko tuo $$ mallin tuplahumbuckkeri ihan ehdoton? Mitä muuta sanoisitte ensimmäistä (ja tarkoituksella viimeistä) Warwickkiaan hankkivalle vinkkinä/huomioon otettavana? Sana on vapaa =) |
Etvi 18.10.2010 15:36:57 (muokattu 18.10.2010 15:38:25) | |
---|
madaxel: Ja mites toi elektroniikka, onko tuo $$ mallin tuplahumbuckkeri ihan ehdoton? Mitä muuta sanoisitte ensimmäistä (ja tarkoituksella viimeistä) Warwickkiaan hankkivalle vinkkinä/huomioon otettavana? Sana on vapaa =) Suosittelisin tekemään vertailut pidellen jokaista soitinyksilöä omassa kädessä ja testaamaan itse. $$:n mikeistä sen verran on kokemusta, että suurin etu näissä on monipuolisuus. Humbuckereiden käämit saa kytkettyä rinnakkain, sarjaan tai single coileiksi, minkä ansiosta säätövaraa on mukavasti. Mikäli Warwickille tyypillinen soundi miellyttää yleisesti, ihan perus-Corvetesta on kyllä moneen tarpeeseen. Itse olen pitänyt $$:n aktiivi-eq:ta tavallisesti pois päältä, kun soundi lähtökohtaisesti ei tarvitse erityisempää korostamista. Makuasioita ovat siis nämä. "Äänimies hoi, saisko vähän lisää akustiikkaa?" |