Muusikoiden.net
25.04.2024
 

Koskettimet »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Hyvät oikeiden soittimien äänet
1
ESPER
15.09.2010 16:02:29
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Vanhan digitaalipianon juuri möin ja vieroitusoireet on kovat. Tällä hetkellä löytyy alesiksen micron mallintava syna. Sen lisäksi kaipaisin kunnon piano-, sähköpiano-, urku-, malletti-, kello- yms. oikeiden soittimien ääniä. Synasoundit kun on jo hoidossa. Rahaa en haluaisi käyttää mielellään yli 700€, ellei ole hyvää syytä. Helppokäyttöisyys olisi iso plussa, soundien muokkaus ei ole niin tärkeää. Ehdotuksia?
 
JPQ
15.09.2010 16:11:45
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Roland Juno DI. ps. ei omaa kokemusta spekseihin nojaten ehdotettu et Yamahan oikeat soitinäänet ei miellytä varsinkaan jouset....
 
Laajan musiikkityylien kirjon edustaja. Tähän asti kehutuin kappale musiikki näytteessä download linkkinä. Ehkäpä toinen puolisko tyylistäni jota eniten edustan.
Spillway Arts
20.09.2010 04:02:37
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Korg X-50
Korg PS-60
Yamaha MM-6
 
Yhdestäkään ei ole varsinaista omakohtaista kokemusta, mutta nämä mahtuisivat tuohon mainitsemaasi hintahaarukkaan.
 
En väitä etteikö se olisi täysin mahdotonta, mutta en siltikään sanoisi kyllä.
jape2
20.09.2010 18:13:46
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Roland GW-8. Paljon hyvää pikkurahalla. Omistan.
 
Mieluummin ceestä.
Casio Man
20.09.2010 20:45:17 (muokattu 20.09.2010 20:46:32)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mulla olis M50 kaupan, eikä ylitä takarajaa. Jos pianot ovat ykkösenä tärkeysjärjestyksessä, niin on kaiketi poliittisesti korrektia käskeä ensin kokeilemaan, mutta minusta ne(tai se yksi mistä minä pidän) aivan vilpittömästi sanottuna on täysin hyvät ja modernit. Korgin maine niissä taitaa eniten kokeilijoiden mieltä painaa. Paljon todennäköisemmin koskettimet siinä joidenkin ilmaisua haittaa, mutta soundi on hyvä ja itse olen mukavoitunut niihin koskettimiinkin. Muut soundit ovatkin sitten aivan kiistattomasti huippuja. Helppokäyttöisyys on itsestään selvästi hintaluokan ykkönen. Järkyttävä määrä loistavia synapresettejä tulee bonuksena.
 
En möisi, kun samalla rahalla ei parempaa saa, mutta minulla on iskenyt jälleen ahdinko, ja olen ajatellut irrottaa tästä rahaa downgreidaamalla ja minulla on kiikarissa säädyllinen vanhempi kone jolla toivon pärjääväni laman yli.
 
Casse
22.09.2010 18:56:35
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Noista vaihtoehdoista ite liputtaisin ehdottomasti tuon käytetyn M50:n puolesta, mikäli tietty vaan käytetyn kelpuutat. Toisaalta M50 itsessään on sen verran uusi ettei varmaankaan kauheasti niitä käytön jälkiä ole. Mutta siinä on tosiaan hintaluokkaansa nähden erittäin hyvät ominaisuudet ja mahdollisuudet. Pelkästään yhteensopivuus M3:n soundien kanssa (poislukien Radias-laajennus ja karma) takaa laajan kirjon eri soundeja.
 
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «